Round 8: The British Grand Prix, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 25 juni 2013 - 13:23:44

« vorige - volgende »

Wie zal op het legendarische Silverstone zegevieren

Vettel (GER)
Webber (AUS)
Alonso (ESP)
Massa (BRA)
Button (GBR)
Pérez (MEX)
Räikkönen (FIN)
Grosjean (FRA)
Rosberg (GER)
Hamilton (GBR)
Hülkenberg (GER)
Gutiérrez (MEX)
di Resta (GBR)
Sutil (GER)
Maldonado (VEN)
Bottas (FIN)
Vergne (FRA)
Ricciardo (AUS)
Pic (FRA)
van der Garde (NED)
Bianchi (FRA)
Chilton (GBR)

Edwin90

Rosberg is bij de stewards geroepen. Ignoring yellow flags.  ::)


Maikel0230

Citaat van: Edwin90 op 30 juni 2013 - 17:44:40
Rosberg is bij de stewards geroepen. Ignoring yellow flags.  ::)

O god no, Daar gaan we weer.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Gaat om het zetten van snelste sectortijd waar de gele vlag hing. Dat wordt een probleempje ben ik bang.

0634

Zou trouwens belachelijk zijn, want het gaat om geel vlak na de start. Had hem dan een DT gegeven...

Maikel0230

Ik vraag me soms af of er echt iemand is in race control die met zijn neus op die sectortijden zit te gapen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:18:41
  >:( zielig hoor.Wel grappig dat ze alleen van hem kunnen winnen als hij pech heeft.

Volgens mij had Hamilton toch ook dikke pech.. en laat die nu 2 sec voor Vettel rijden???
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:18:41
  >:( zielig hoor.Wel grappig dat ze alleen van hem kunnen winnen als hij pech heeft.
Want elke race die Vettel eindigt pakt hij de zege ja.

Maikel0230

Tweet van Keith Collantine

CitaatA post-race drive-through penalty for Rosberg would add 20s to his race time and drop him to tenth. So the stakes are high. #F1 6 mins ago

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar


Wings

Was dat niet al een uur geleden bekend?

0634

Hij blijft in ieder geval winnaar. Gelukkig maar. Want wie er ook wint, als er eenmaal gefinisht is, is het wel heel erg cru om dan een paar uur later alsnog niet te winnen.

Gerard

Wat een race zeg... Echt gaaf!! Niet best van de Pirelli's, maar het werd er wel spannend door... Goed voor het WK trouwens dat Seb een DNF heeft :-)

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 19:06:43
Hij blijft in ieder geval winnaar. Gelukkig maar. Want wie er ook wint, als er eenmaal gefinisht is, is het wel heel erg cru om dan een paar uur later alsnog niet te winnen.

Jep.. dat zou echt weer een FIA - actie zijn. Ze zitten met 20 man in die race control room, dan moeten ze gewoon opletten tijdens de race...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

McLaren_über_alles

Hoe is dit dan afgelopen met die unsafe release van Alonso?

Veel duidelijker kon dit niet natuurlijk...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.