Round 8: The British Grand Prix, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 25 juni 2013 - 13:23:44

« vorige - volgende »

Wie zal op het legendarische Silverstone zegevieren

Vettel (GER)
Webber (AUS)
Alonso (ESP)
Massa (BRA)
Button (GBR)
Pérez (MEX)
Räikkönen (FIN)
Grosjean (FRA)
Rosberg (GER)
Hamilton (GBR)
Hülkenberg (GER)
Gutiérrez (MEX)
di Resta (GBR)
Sutil (GER)
Maldonado (VEN)
Bottas (FIN)
Vergne (FRA)
Ricciardo (AUS)
Pic (FRA)
van der Garde (NED)
Bianchi (FRA)
Chilton (GBR)

Fabian

Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 16:23:54
Ook weer typisch dat Alonso niet gestraft wordt voor unsafe release. vinden jullie ook niet???
Nee niet echt. Helemaal veilig was het niet, maar Alonso remde netjes af en liet de Lotus voorgaan.

Wings

Jip. Was wel knullig maar Grosjean ondervond geen hinder.

Jozef

Idd, er gebeurde niets en Grosjean had geen nadeel. Straffen had gekund als er wel iets fout gegaan was.

Enzo

Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 16:20:28
Kan Hamilton nu officieel de boeken in als 1 van de beste coureurs ter wereld maar ook de grootste pechvogel? Maar wat een mentale kracht om nog zo terug te komen! Nog 1-2 rondjes langer en hij had nog een podium gepakt! Wat een pace! Felicitaties aan Nico en Mark! Ook alonso lekker gereden met een trage ferrari dit weekend.

Hamilton heeft nou niet bepaalt meer ongeluk dan dat we bij andere coureurs hebben gezien dit seizoen. Of om het eerlijker te vergelijken, hij heeft niet meer ongeluk dan Rosberg dit seizoen. Hij is voor mij ook niet één van de beste coureurs ter wereld, maar dat ff ter zijde...

0634

Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 16:20:28
Kan Hamilton nu officieel de boeken in als 1 van de beste coureurs ter wereld maar ook de grootste pechvogel? Maar wat een mentale kracht om nog zo terug te komen! Nog 1-2 rondjes langer en hij had nog een podium gepakt! Wat een pace! Felicitaties aan Nico en Mark! Ook alonso lekker gereden met een trage ferrari dit weekend.
Hoezo pech? Waarom hoorde ik dat niet toen Rosberg begin dit jaar twee keer met pech uitviel? Dat is de enige reden waarom Hamilton nog voor staat op hem. Dus wie heeft hier eigenlijk dan steeds pech? En Vettel dan? Die heeft dit seizoen niet minder pech gehad dan Hmailton? Ook precies één race lang.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 16:46:34
Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 16:20:28
Kan Hamilton nu officieel de boeken in als 1 van de beste coureurs ter wereld maar ook de grootste pechvogel? Maar wat een mentale kracht om nog zo terug te komen! Nog 1-2 rondjes langer en hij had nog een podium gepakt! Wat een pace! Felicitaties aan Nico en Mark! Ook alonso lekker gereden met een trage ferrari dit weekend.
Hoezo pech? Waarom hoorde ik dat niet toen Rosberg begin dit jaar twee keer met pech uitviel? Dat is de enige reden waarom Hamilton nog voor staat op hem. Dus wie heeft hier eigenlijk dan steeds pech? En Vettel dan? Die heeft dit seizoen niet minder pech gehad dan Hmailton? Ook precies één race lang.

Spot on!

0634

Citaat van: Enzo op 30 juni 2013 - 16:43:07
Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 16:20:28
Kan Hamilton nu officieel de boeken in als 1 van de beste coureurs ter wereld maar ook de grootste pechvogel? Maar wat een mentale kracht om nog zo terug te komen! Nog 1-2 rondjes langer en hij had nog een podium gepakt! Wat een pace! Felicitaties aan Nico en Mark! Ook alonso lekker gereden met een trage ferrari dit weekend.

Hamilton heeft nou niet bepaalt meer ongeluk dan dat we bij andere coureurs hebben gezien dit seizoen. Of om het eerlijker te vergelijken, hij heeft niet meer ongeluk dan Rosberg dit seizoen. Hij is voor mij ook niet één van de beste coureurs ter wereld, maar dat ff ter zijde...

Eensch. Hoewel hij dichtbij staat.

0634

Citaat van: Fabian op 30 juni 2013 - 16:24:38
Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 16:23:54
Ook weer typisch dat Alonso niet gestraft wordt voor unsafe release. vinden jullie ook niet???
Nee niet echt. Helemaal veilig was het niet, maar Alonso remde netjes af en liet de Lotus voorgaan.

Eens. Niks aan de hand dus. Te snel gereleased maar opgelost voor het een probleem werd. Prima verder.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 16:47:59
Citaat van: Enzo op 30 juni 2013 - 16:43:07
Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 16:20:28
Kan Hamilton nu officieel de boeken in als 1 van de beste coureurs ter wereld maar ook de grootste pechvogel? Maar wat een mentale kracht om nog zo terug te komen! Nog 1-2 rondjes langer en hij had nog een podium gepakt! Wat een pace! Felicitaties aan Nico en Mark! Ook alonso lekker gereden met een trage ferrari dit weekend.

Hamilton heeft nou niet bepaalt meer ongeluk dan dat we bij andere coureurs hebben gezien dit seizoen. Of om het eerlijker te vergelijken, hij heeft niet meer ongeluk dan Rosberg dit seizoen. Hij is voor mij ook niet één van de beste coureurs ter wereld, maar dat ff ter zijde...

Eensch. Hoewel hij dichtbij staat.

Jawel, Hamilton is zeker speciaal. Hij is bloedsnel en heeft een agressieve rijstijl, maar daar staat tegenover dat hij vaak zijn cool verliest en domme dingen doet.
Hij is (nog?) niet compleet en dat maakt hem voor mij geen absolute topper.

0634

Citaat van: Enzo op 30 juni 2013 - 16:47:40
Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 16:46:34
Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 16:20:28
Kan Hamilton nu officieel de boeken in als 1 van de beste coureurs ter wereld maar ook de grootste pechvogel? Maar wat een mentale kracht om nog zo terug te komen! Nog 1-2 rondjes langer en hij had nog een podium gepakt! Wat een pace! Felicitaties aan Nico en Mark! Ook alonso lekker gereden met een trage ferrari dit weekend.
Hoezo pech? Waarom hoorde ik dat niet toen Rosberg begin dit jaar twee keer met pech uitviel? Dat is de enige reden waarom Hamilton nog voor staat op hem. Dus wie heeft hier eigenlijk dan steeds pech? En Vettel dan? Die heeft dit seizoen niet minder pech gehad dan Hmailton? Ook precies één race lang.

Spot on!

Ja, kom op. Hamilton is een geweldige racer, leuk ventje op de baan, maar hij wordt wel heel erg altijd in bescherming genomen en op handen gedragen hoor. Nou is hij weer een pechvogel omdat hij één keer pech heeft met een band. Je kan ook zeggen dat ie geluk heeft want doordat het vandaag gebeurde in een knotsgekke race kon hij nog vierde worden. Lukt ook niet altijd!

Het is nou eenmaal een mechanische sport en allemaal hebben ze wel eens materiaalpech. Maar als het dan Lewis is, dan is hij een briljante coureur met een enorme hoeveelheid pech. Lag Massa niet nog verder achterop? Volgens mij wel, en nog later in de race ook. Toch kwam ook hij weer knap terug. Zullen we hem dan ook maar briljant noemen met veel pech?

0634

Citaat van: Enzo op 30 juni 2013 - 16:50:16

Jawel, Hamilton is zeker speciaal. Hij is bloedsnel en heeft een agressieve rijstijl, maar daar staat tegenover dat hij vaak zijn cool verliest en domme dingen doet.
Hij is (nog?) niet compleet en dat maakt hem voor mij geen absolute topper.

Precies dat. Ook buiten de baan nogal onvolwassen en bij tijd en wijle erg kinderachtig. Op de baan bij vlagen geniaal. Wat mij betreft intrinsiek misschien wel de beste maar tussen de oren (nog) niet.

Ik schaal hem in net achter Vettel en Alonso, maar voor Kimi, JB en de rest van die knakkers.

Fabian

Over Kimi gesproken. Die zal niet echt blij zijn vandaag. Hij baalde dat het team hem geen nieuwe banden gaf en dat heeft hem waarschijnlijk toch een podium gekost...

0634

Citaat van: Fabian op 30 juni 2013 - 16:58:32
Over Kimi gesproken. Die zal niet echt blij zijn vandaag. Hij baalde dat het team hem geen nieuwe banden gaf en dat heeft hem waarschijnlijk toch een podium gekost...
Hij moet niet zo mopperen. Soms gok je goed, soms gok je niet goed. Ik dacht om eerlijk te zijn ook dat hij beter kon doorrijden. Pech gehad. Kampioen wordt ie toch niet.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 17:01:21
Citaat van: Fabian op 30 juni 2013 - 16:58:32
Over Kimi gesproken. Die zal niet echt blij zijn vandaag. Hij baalde dat het team hem geen nieuwe banden gaf en dat heeft hem waarschijnlijk toch een podium gekost...
Hij moet niet zo mopperen. Soms gok je goed, soms gok je niet goed. Ik dacht om eerlijk te zijn ook dat hij beter kon doorrijden. Pech gehad. Kampioen wordt ie toch niet.
Niets meer aan toe te voegen!  :)

Sabai

Citaat van: Wings op 30 juni 2013 - 16:06:55
Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:23:41
Ik vind het zielig als je om andermans pech gaat zitten juichen imo. Moeten ze maar beter hun best doen als ze van hem willen winnen.

YES!!! VETTEL OUT!! ZERO POINTS!!!! YESYESYESYES!!!!


;D Ik heb het alweer vergeten  ;) np.