Round 8: The British Grand Prix, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 25 juni 2013 - 13:23:44

« vorige - volgende »

Wie zal op het legendarische Silverstone zegevieren

Vettel (GER)
Webber (AUS)
Alonso (ESP)
Massa (BRA)
Button (GBR)
Pérez (MEX)
Räikkönen (FIN)
Grosjean (FRA)
Rosberg (GER)
Hamilton (GBR)
Hülkenberg (GER)
Gutiérrez (MEX)
di Resta (GBR)
Sutil (GER)
Maldonado (VEN)
Bottas (FIN)
Vergne (FRA)
Ricciardo (AUS)
Pic (FRA)
van der Garde (NED)
Bianchi (FRA)
Chilton (GBR)

0634

Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:23:41
Ik vind het zielig als je om andermans pech gaat zitten juichen imo. Moeten ze maar beter hun best doen als ze van hem willen winnen.

Hoezo? Vettel fans juichen als Hamiltons band knalt en andersom. Gewoon normaal hoor. Niks zieligs aan. Dit is miepen wat je doet. Soms verlies je ook wel eens, weet je.

En beter hun best doen? Right, daar ligt het aan, nou goed.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:23:41
Ik vind het zielig als je om andermans pech gaat zitten juichen imo. Moeten ze maar beter hun best doen als ze van hem willen winnen.
Ik weet het niet...Vettel kwam aan de leiding doordat Hamilton die klapband had. Net wat Jeroen al zei...Toen juichten de Vettel-fans toch ook? ???


Sabai

Wel extra zuur voor Lewis nu Rosberg heeft gewonnen had hem echt gegund. Verder een bagger race dankzij de gweldige banden.

0634

Geen Mclaren in de punten... opnieuw... auch.

Raikkonen heeft het record van 25 races op rij in de punten.

Sabai

Citaat van: Franky R. op 30 juni 2013 - 15:28:05
Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:23:41
Ik vind het zielig als je om andermans pech gaat zitten juichen imo. Moeten ze maar beter hun best doen als ze van hem willen winnen.
Ik weet het niet...Vettel kwam aan de leiding doordat Hamilton die klapband had. Net wat Jeroen al zei...Toen juichten de Vettel-fans toch ook? ???


Niet echt vind het echt lullig voor lewis hij had hem kunnen winnen

rafael25

 Rosberg verdiende deze overwinning niet. Als iemand ?m verdiende was het Hamilton,

0634

Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 15:41:26
Rosberg verdiende deze overwinning niet. Als iemand ?m verdiende was het Hamilton,
Gelul. Dan verdiende Vettel het ook niet. Rosberg reed prima. Net zo snel, hield Vettel ook bij. Dit keer was Lewis op zaterdag sneller geweest, t is heel lullig voor hem, maar Rosberg reed verder prima.

Wings

Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:23:41
Ik vind het zielig als je om andermans pech gaat zitten juichen imo. Moeten ze maar beter hun best doen als ze van hem willen winnen.

YES!!! VETTEL OUT!! ZERO POINTS!!!! YESYESYESYES!!!!

Enzo

Laten we nou niet elkaar provoceren en laten we nou ook niet te gevoelig doen.
Dit brengt niks... ::)

rafael25

Citaat van: Enzo op 30 juni 2013 - 16:10:55
Laten we nou niet elkaar provoceren en laten we nou ook niet te gevoelig doen.
Dit brengt niks... ::)
Precies dat stelt niks voor.........

rafael25

Kan Hamilton nu officieel de boeken in als 1 van de beste coureurs ter wereld maar ook de grootste pechvogel? Maar wat een mentale kracht om nog zo terug te komen! Nog 1-2 rondjes langer en hij had nog een podium gepakt! Wat een pace! Felicitaties aan Nico en Mark! Ook alonso lekker gereden met een trage ferrari dit weekend.

Fabian

Nou de grootste pechvogel vind ik wat overdreven. Hij had vandaag wat pech, maar dat hadden andere rijders ook. Lewis reed voor de rest een strakke race.

Jozef

Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:18:41
  >:( zielig hoor.Wel grappig dat ze alleen van hem kunnen winnen als hij pech heeft.

Laten we ook even niet vergeten hoe Vettel op die positie terechtkwam. ::)

rafael25

Ook weer typisch dat Alonso niet gestraft wordt voor unsafe release. vinden jullie ook niet???