Round 8: The British Grand Prix, Silverstone

Gestart door Maikel0230, 25 juni 2013 - 13:23:44

« vorige - volgende »

Wie zal op het legendarische Silverstone zegevieren

Vettel (GER)
Webber (AUS)
Alonso (ESP)
Massa (BRA)
Button (GBR)
Pérez (MEX)
Räikkönen (FIN)
Grosjean (FRA)
Rosberg (GER)
Hamilton (GBR)
Hülkenberg (GER)
Gutiérrez (MEX)
di Resta (GBR)
Sutil (GER)
Maldonado (VEN)
Bottas (FIN)
Vergne (FRA)
Ricciardo (AUS)
Pic (FRA)
van der Garde (NED)
Bianchi (FRA)
Chilton (GBR)

Jehoentelaar

Wat een grap was dat vanmiddag. Vettel klaar voor de zege en Alonso kan het op deze manier wel vergeten wat de titel betreft. Hopen op een wonder en een Webbertje.

0634

Yup. Eens. Wordt een eenzijdige titelstrijd dit jaar. Alonso moet zo onderhand eens gaan nadenken of hij ooit nog wel eens een derde gaat pakken op deze manier.

Maikel0230

Paul di resta is naar de achterkant van de grid verwezen nadat zijn wagen 1,5 kg onder het minimumgewicht zat tijdens de weging. Toch een stipje wit in de duisternis voor Alonso.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Citaat van: Jeroen op 29 juni 2013 - 20:58:45
Yup. Eens. Wordt een eenzijdige titelstrijd dit jaar. Alonso moet zo onderhand eens gaan nadenken of hij ooit nog wel eens een derde gaat pakken op deze manier.


Volgend jaar kan alles weer anders zijn. Aan hem zal het niet liggen al vond ik hem vorig seizoen wel beter rijden dan dit jaar.

Wings

Alonso kan meer dan Ferrari hem nu aanreikt. Maar, it's money that counts. En zoveel zullen anderen niet voor hem betalen. Dan maar wat harken met de Ferrari. Als hij over pakweg 5 jaar nog een stronk eikenhout op het vuur gooit zal hem een worst wezen of hij 25 of 30 overwinningen heeft behaald.

robbert

net de kwalificaties gezien, en het lijkt of de ferrari van 2011 en 2012 terug zijn. Weer hopeloos sukkelen met de wagen. Alonso zal zo mogen tevreden zijn met punten en het podium wel vergeten, zoals de titel van dit seizoen, als het zo blijft doorgaan

0634

Raikkonen rijdt vandaag voor het eerst met het passieve DRS systeem, waar ze bij Lotus al een jaar geleden mee probeerden te komen. Grosjean overigens niet.

rafael25

Citaat van: Jehoentelaar op 29 juni 2013 - 19:04:36
Hopen op een wonder en een Webbertje.

Mijn gevoel zei dat hij gaat winnen en hamilton op 2plek en derde rosberg.........

0634

Mijn gevoel zegt.... niets!

Maar goed, het maakt ook niet uit. Het is Silverstone, het is Engeland, en als er één racenatie is waar ik van hou dan zijn het wel de Britten. Dus mooi wordt het sowieso.


Franky R.

Citaat van: rafael25 op 30 juni 2013 - 13:42:33
Citaat van: Jehoentelaar op 29 juni 2013 - 19:04:36
Hopen op een wonder en een Webbertje.

Mijn gevoel zei dat hij gaat winnen en hamilton op 2plek en derde rosberg.........
Nou, Webber wordt het i.i.g. niet!

Franky R.


Wings

Fuck hey wat zuur voor de Brit. Ik ben geen fan van de Engelsman maar hier had ik hem toch een zege gegund. Man wat ka u tee!

Sabai

web er doet weer een webbertje en de banden discussie kan weer beginnen.

Franky R.

Idd. kan de bandendiscussie weer beginnen. Massa ook 'lek' in Wellington-corner...

Franky R.

Wel opvallend dat Rosberg in dezelfde auto nog steeds zijn rondjes draait. Ah, hij komt binnen in R13.