Canada: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 09 juni 2013 - 21:38:18

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
4 (20%)
7
5 (25%)
6
6 (30%)
5
3 (15%)
4
0 (0%)
3
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634



KVDracer

Een 6. Naar Canada normen was er weinig actie. Massa-Raikkonen en Alosno-Hamilton was interessant. Maar daarbuiten was er weinig spectaculairs.
Sutil die onnozel deed bij de blauwe vlaggen en VdGarde die niet echt goed bezig was.

Edwin90

Zeven, leuke gevechten in het middelveld maar voor Canada begrippen best tam eigenlijk.

Kootje

8

Erg leuke race met mooie gevechten door het hele veld heen. Geen klassieker, maar wel 'n toprace.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 09 juni 2013 - 22:07:02
8

Erg leuke race met mooie gevechten door het hele veld heen. Geen klassieker, maar wel 'n toprace.
En ik ga weer met je mee... ;)

Kootje

Hoe kan dat nou Franky? Ik ga helemaal nergens heen hoor.  ;)

Maikel0230

#7
3 voor mij want DRS was veel te fel hier, voor mij heeft dat de hele race kapot gemaakt  :-\

De 3 is dan nog voor de coureurs die eindelijk weer voluit konden gaan met de banden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Kootje op 09 juni 2013 - 22:38:05
Hoe kan dat nou Franky? Ik ga helemaal nergens heen hoor.  ;)
;D ;D ;D


;)

gloudiesaurus

Een 5'je, voor Canada begrippen viel het tegen.
Daarnaast haalde DRS deze keer de actie er wat uit.

En er zat weinig spanning in, Vettel was gewoon te goed vandaag...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

6. Voor Canada begrippen saai.

Jehoentelaar

De verwachte c.q. gehoopte chaos bleef uit, maar ik heb me prima vermaakt. Strijd achter Vinger, eh Vettel, was aanzienlijk. Prima race: 7.

Sphinx

Ik vond er maar weinig aan. Gelukkig viel ik niet in slaap door het BBC-commentaar, maar bij RVD was ik zeker wel ingedommeld. een zesje dus
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jozef

Ik viel ook bijna in slaap, al kan dat ook komen omdat ik om 4u 's nachts begon met kijken. Een zes.

Enzo

Een 7, gelukkig niet een te grote rol voor de banden.
Hoewel strategieen zoals die van McLaren me nog steeds erg tegen de borst stuiten. Dat is geen F1 rijden en gelukkig betaalde het zich ook niet uit.