Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Gerard

Volgens Bild stapt Boulier op om het gedoe met Kimi, en het mislukken van de deal met Hulk/Quantum... ???

0634

Zou me niet verbazen. Aan één kant heeft hij het team op een dermate opportunistische wijze geleid dat het sportief gezien staat waar het nu staat. Op alle andere vlakken is het team natuurlijk in een deplorabele staat. En dat is ook zijn verantwoording.

janke

Mij ook niet. Dat hele team rommelt. En dat Boullier moet lijden? Een slecht teamleider. Een sponsor die niet echt kosher is, GI Capitel? Een goed coureur die misschien de dupe wordt van dit team. Ik bedoel Grosjean. Verder (alweer) dit heeft niks met HET Lotus te maken. This sucks.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

In hoeverre is een teambaas verantwoordelijk voor de financien.Lijkt mij dat de eigenaar over gaat. Ik vind dat hij het prima gedaan heeft.

Perton

#1909
Boullier is gewoon in dienst van Lotus, hem valt niet zoveel te verwijten. Dat hij voor zijn eigenaren in de bres springt, terwijl je aan zijn gezicht kan zien dat hij zelf ook niet zoveel in de Quantum-deal gelooft, is lovenswaardig. Tenslotte is er ook een hele stapel engineers en ander belangrijk personeel vertrokken, uiteindelijk is Boullier ook personeel.

Als hij als teambaas zegt: "yo we hebben 40 miljoen nodig om de auto te ontwikkelen" en de eigenaren zeggen: "is gucci, mi dushi"... hoe is dat zijn schuld? Ik denk niet dat hij toegang heeft tot alle financiële overzichten.

Ik vind het erg zonde dat hij ervoor heeft gekozen om op te stappen, maar als het waar is, zegt het ontzettend veel over de situatie bij Lotus.


Hoofdredacteur F1 Racing:

Anthony Rowlinson ‏@Rowlinson_F1R 3u
So is @eboullier about to join @clubforce? A little bird tells me yes. The same little bird who placed @SChecoPerez with @clubforce...

janke

Boullier is de CEO van het team. Kom op zeg. Een zgn leider, die hij eigenlijk niets is. Want anderen .....
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 14 december 2013 - 20:43:18
Volgens Bild stapt Boulier op om het gedoe met Kimi, en het mislukken van de deal met Hulk/Quantum... ???


Of hij heeft het lek gevonden, maar kiest ervoor om het schip te verlaten? Ik vindt het geen toeval meer, als er zoveel mensen weggaan bij dat team. Deels ook omdat ze nog steeds wachten op hun geld...En ik meende te weten dat Lotus juist de voorkeur gaf aan het betalen van het personeel, boven het betalen van Kimi?


Of is dat ook niet goed gegaan?

Perton

Hij is niet de CEO. Dat is Patrick Louis. Boullier is niets anders dan iemand die de dagelijkse gang van zaken moet controleren. Alles wat overkoepelend is, wordt geregeld door Louis, Lopez, Lux en ongetwijfeld Thomas Mayer, en misschien nog wat meer mensen.

Franky R.

Citaat van: Perton op 14 december 2013 - 21:33:07
Hij is niet de CEO. Dat is Patrick Louis. Boullier is niets anders dan iemand die de dagelijkse gang van zaken moet controleren. Alles wat overkoepelend is, wordt geregeld door Louis, Lopez, Lux en ongetwijfeld Thomas Mayer, en misschien nog wat meer mensen.


Dat klinkt als te veel kapiteins op een schip?

0634

Als hij geen financiele verantwoording draagt, waarom zou hij dan moeten gaan vanwege de toestand met Raikkonen (mocht het bericht waar zijn) ? Want dat was puur en alleen financieel gerelateerd.




Perton

Citaat van: Jeroen op 14 december 2013 - 21:39:05
Als hij geen financiele verantwoording draagt, waarom zou hij dan moeten gaan vanwege de toestand met Raikkonen (mocht het bericht waar zijn) ? Want dat was puur en alleen financieel gerelateerd.
Hij MOET niet gaan, hij neemt ontslag. (Onder voorbehoud he, als het gerucht waar is)

janke

Citaat van: Perton op 14 december 2013 - 21:33:07
Hij is niet de CEO. Dat is Patrick Louis. Boullier is niets anders dan iemand die de dagelijkse gang van zaken moet controleren. Alles wat overkoepelend is, wordt geregeld door Louis, Lopez, Lux en ongetwijfeld Thomas Mayer, en misschien nog wat meer mensen.

Hij is we degelijk de teamleider, de CEO van het team. Of hij goed functioneert is een andere vraag. Dankzij zijn bazen heeft ie nog niet een motor voor 2014.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

#1917
Boullier is geen CEO. Teamleider en CEO zijn twee compleet verschillende zaken.

http://lotusf1team.com/-personnes-cles-.html?lang=en

0634

Citaat van: Perton op 14 december 2013 - 21:44:38
Citaat van: Jeroen op 14 december 2013 - 21:39:05
Als hij geen financiele verantwoording draagt, waarom zou hij dan moeten gaan vanwege de toestand met Raikkonen (mocht het bericht waar zijn) ? Want dat was puur en alleen financieel gerelateerd.
Hij MOET niet gaan, hij neemt ontslag. (Onder voorbehoud he, als het gerucht waar is)

Ow shoot... dan heb ik echt totaal niet goed gelezen... sorry...

Perton

No worries, overkomt iedereen wel eens.