Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 05 december 2013 - 20:55:13
Ik vind van niet. Het is niet waar. Hij heeft hem namelijk helemaal niet verslagen. Laat staan ruimschoots. Dus snap ik niet dat je dat in een blad zet. Autosportblad of niet.


Quote schrijft wel vaker onzin zonder kennis van zaken...En de gemiddelde Quote-lezer zal dit wel voor waar aannemen. Dat Jeroen daar op wijst is wel een puntje van aandacht, niet? ;)

0634

Vind ik ook. Er moet sowieso vaker naar hem geluisterd worden :D.

Perton

Die andere jeroen ja :p. Nee dat ruimschoots overdreven is, bestaat geen twijfel over. Maar ik zie het probleem niet zo. Wij weten dat het onzin is en de lezer die zich.niet voor f1 interesseert.. tsja die zal het inderdaad voor waar aannemen. Het ergste dat kan gebeuren is dat ie wat interesse.voor giedo krijgt.

0634

Het is ook geen probleem. Ik merk alleen op dat het niet klopt. Niet alleen het ruimschootse niet, maar het verslaan van Pic in het algemeen is niet gebeurd. Maar ik ga geen klacht indienen hoor ;).

Perton


0634

Zo ben ik, Cristian. Je kent me toch. Warm, sympathiek, een algeheel goed persoon.

Perton

Dan heb ik nog een leuk linkje voor je!

https://twitter.com/RenaultSportF1/status/408562677976289280/photo/1

Giedo mocht de nieuwe turbo-motor van Renault zien DUS HIJ BLIJFT JEWEET! Aldus de reactie van de gemiddelde Nederlander. Lijkt mij dat ie gewoon contract tot en met 31 december heeft.

0634

Tja. Dat lijkt mij ook. Hij heeft overigens wel de enige kans bij Caterham. Een ander team zie ik niet meer gebeuren. Er is ook niet zoveel meer.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 05 december 2013 - 20:55:13
Ik vind van niet. Het is niet waar. Hij heeft hem namelijk helemaal niet verslagen. Laat staan ruimschoots. Dus snap ik niet dat je dat in een blad zet. Autosportblad of niet.

In dat laatste zit hem het grote verschil.

Van 'n autosportblad mag je verwachten dat ze de feiten kennen en niet slechts naar de laatste races kijken. Van 'n blad als Quote hoef je dit echter niet te verwachten. Daar geld meer het principe "je bent zo goed als je laatste race", dan dat er naar feiten gekeken wordt en zal chauvinisme wellicht nog de doorslag geven. Niet goed natuurlijk, maar om daar nu 'n punt van te maken. :-\

Gelukkig doe je dat ook niet. 8)


Citaat van: Perton op 06 december 2013 - 00:32:13
Dan heb ik nog een leuk linkje voor je!

https://twitter.com/RenaultSportF1/status/408562677976289280/photo/1

Giedo mocht de nieuwe turbo-motor van Renault zien DUS HIJ BLIJFT JEWEET! Aldus de reactie van de gemiddelde Nederlander. Lijkt mij dat ie gewoon contract tot en met 31 december heeft.

Mwah ... weet niet of de gemiddelde Nederlander er dan zoi ver naast zou zitten in hun beredenering. ::) Kan me goed voorstellen dat Renault en/of Caterham niet graag hun "geheimen" delen met coureurs die daar geen gebruik van gaan maken. Meermaals gezien dat teams 'n vertrekkende coureur direct uit hun ontwikkelingsprogramma haalden om te voorkomen dat hij de concurentie gevoelige info kon geven.


0634

Over McLaren, van F1Fanatics.com:

CitaatMcLaren Boss Dennis Plots £125m Share Swoop (Sky)

"Ron Dennis, the McLaren supremo, is in talks about financing a buyout of a fellow shareholder in the automotive group as a possible prelude to a return to the helm of its Formula One (F1) team."

Dit in navolging van het feit dat het niet echt meer schijnt te boteren tussen Dennis en vriend Whitmarsh. Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat (en of dit gerucht waar is).

Perton

Ik las ergens dat whitmarsh mansour ojjeh zijn mannetje is en dat dennis zo de macht weer kan grijpen. Door die aandelen van ojjeh te kopen.

Franky R.

Citaat van: Perton op 06 december 2013 - 10:07:54
Ik las ergens dat whitmarsh mansour ojjeh zijn mannetje is en dat dennis zo de macht weer kan grijpen. Door die aandelen van ojjeh te kopen.
Dat zou ik raar vinden. Ojjeh en Dennis werken al sinds de jaren 1980 samen. Natuurlijk kunnen ze gebotst zijn, maar waarover dan? Dat het niet botert tussen Whitmarsh en Dennis...ja, dat is begrijpelijk.

Perton

Ja ik weet het ook niet. Zoveel weet ik niet van wat er bij McLaren achter de schermen plaatsvindt, dus ik zou er verder geen uitspraken over durven doen.

0634

Citaat van: Franky R. op 06 december 2013 - 18:40:15
Citaat van: Perton op 06 december 2013 - 10:07:54
Ik las ergens dat whitmarsh mansour ojjeh zijn mannetje is en dat dennis zo de macht weer kan grijpen. Door die aandelen van ojjeh te kopen.
Dat zou ik raar vinden. Ojjeh en Dennis werken al sinds de jaren 1980 samen. Natuurlijk kunnen ze gebotst zijn, maar waarover dan? Dat het niet botert tussen Whitmarsh en Dennis...ja, dat is begrijpelijk.

Waarom is dat begrijpelijk?

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 december 2013 - 19:02:32
Citaat van: Franky R. op 06 december 2013 - 18:40:15
Citaat van: Perton op 06 december 2013 - 10:07:54
Ik las ergens dat whitmarsh mansour ojjeh zijn mannetje is en dat dennis zo de macht weer kan grijpen. Door die aandelen van ojjeh te kopen.
Dat zou ik raar vinden. Ojjeh en Dennis werken al sinds de jaren 1980 samen. Natuurlijk kunnen ze gebotst zijn, maar waarover dan? Dat het niet botert tussen Whitmarsh en Dennis...ja, dat is begrijpelijk.

Waarom is dat begrijpelijk?


- Uitblijven succes
- Verlies Hamilton
- Mislukking rondom Perez / Telmex
- Lowe weg
- En de geruchten rond Alonso


Zomaar een paar dingen die bij mij opdoemen. Tevens ooit gelezen op een Britse blog dat Dennis niet gelukkig is met interne beslissingen van Martin.