Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

KVDracer

Eigenlijk triestig die Maldonado. In 2005 was hij nog voor de rest van zijn carriere geschorst om ooit nog te racen in Monaco, wat achteraf teruggeschroefd is. Dus ze weten wat een gevaarlijke gek is en toch laten ze hem begaan.
De film van de crash vind ik niet direct terug, maar onderstaand filmpje laat ook al zien wat voor gek hij is.


Gerard

Tja, Rick Winkelman zei het toen al... :(

Sabai

Citaat van: KVDracer op 01 december 2013 - 20:18:36
Eigenlijk triestig die Maldonado. In 2005 was hij nog voor de rest van zijn carriere geschorst om ooit nog te racen in Monaco, wat achteraf teruggeschroefd is. Dus ze weten wat een gevaarlijke gek is en toch laten ze hem begaan.
De film van de crash vind ik niet direct terug, maar onderstaand filmpje laat ook al zien wat voor gek hij is.



Dit was zelfs tijdens een rode vlag situatie.

0634

Het is alsof hij niet kan erkennen dat iemand sneller is en hem in wil halen/gaat halen. Alsof iets in hem zegt dat hij dat niet kan laten gebeuren. Zie ook die gekkigheid met Hamilton.

Het is natuurlijk goed om met hand en tand te verdedigen, maar je moet wel je limiet kennen. F1 is een hogesnelheidssport. Een sport die enig gevaar met zich meeneemt en bovendien in één klap is afgelopen als je een fout maakt en in de muur kleunt.

Hij heeft de snelheid. Maar in zijn hoofd zit zoveel weerbastigheid dat hij het niet kan verkroppen als iemand beter of sneller is. En aangezien hij al een paar jaar meedraait en geen enkele verbetering laat zien, durf ik te stellen dat dat nooit meer over zal gaan.

Jozef

Citaat van: KVDracer op 01 december 2013 - 20:18:36
Eigenlijk triestig die Maldonado. In 2005 was hij nog voor de rest van zijn carriere geschorst om ooit nog te racen in Monaco, wat achteraf teruggeschroefd is. Dus ze weten wat een gevaarlijke gek is en toch laten ze hem begaan.
De film van de crash vind ik niet direct terug, maar onderstaand filmpje laat ook al zien wat voor gek hij is.


Dat is dus helemaal niet Maldonado. Dit was de auto van Maldonado in de FR3.5 in 2006: http://www.speedsport-magazine.com/media/images/meldeliste/zoom1000/draco-racing-dallara-t05-renault-maldonado-10064.jpg

Ik weet niet wie die crash was of waar (heb gelezen dat het Zolder zou zijn, maar weet het niet zeker), maar het is niet Maldonado.

Perton

#1715
Citaat van: KVDracer op 01 december 2013 - 20:18:36
Eigenlijk triestig die Maldonado. In 2005 was hij nog voor de rest van zijn carriere geschorst om ooit nog te racen in Monaco, wat achteraf teruggeschroefd is. Dus ze weten wat een gevaarlijke gek is en toch laten ze hem begaan.
De film van de crash vind ik niet direct terug, maar onderstaand filmpje laat ook al zien wat voor gek hij is.


Tsja, Alonso ging eens volgas door bij dubbel geel (waarbij gewoon duidelijk de regel geldt dat je rekening moet houden dat de baan geblokkeerd is) en knalde toen vol op de brokstukken van Webber (die race in Brazilië, weet je nog). Enige reactie die ik destijds las was hoe zielig het was dat ie niet op het podium kon staan. Onzin, hij was daar net zo gevaarlijk bezig als Maldonado in Monaco. Ik wil niet Maldonado verdedigen, want een marshal aanrijden is gewoon full retard, maar er moet niet worden gedaan alsof hij de enige is. Geen enkele coureur houdt zich aan de regels. In de Formule 3 willen ze daar nog wel eens zat van worden en het complete veld op twee na diskwalificeren, maar in de GP2 en F1 komt iedereen er elke keer maar mee weg. En dat vind ik oprecht heel schandalig.

Ik ben tien jaar na dato nog steeds van mening dat Alonso twee races geschorst had moeten worden na Brazilië, maakt me niet uit dat ie zelf in het medisch centrum belandde.

Sphinx

Citaat

Dat is dus helemaal niet Maldonado. Dit was de auto van Maldonado in de FR3.5 in 2006: http://www.speedsport-magazine.com/media/images/meldeliste/zoom1000/draco-racing-dallara-t05-renault-maldonado-10064.jpg

Ik weet niet wie die crash was of waar (heb gelezen dat het Zolder zou zijn, maar weet het niet zeker), maar het is niet Maldonado.
[/quote]

Is idd niet Maldonado. Die gele auto die door het beeld schuift en wél op tijd remt, dat is Maldonado. De blauwe auto die bijna de Marshalls ommaait, draagt de kleuren van Carlin Motorsport. En het circuit is idd Zolder, ik herken de typische heuvel Even terugzoeken leert dat er in Zolder twee man voor Carlin aan de start kwamen: Colin Fleming en Mikhail Aleshin. Fleming werd 6e in race 1 en kwam door motorpech niet aan de start in race 2. Aleshin werd 13e in race 1 en viel uit na een crash in race 2. Zou dus Aleshin kunnen zijn, maar ik weet niet of hij toen al Red Bull backing had.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!


Matthijs

Citaat van: Perton op 01 december 2013 - 22:39:25
Citaat van: KVDracer op 01 december 2013 - 20:18:36
Eigenlijk triestig die Maldonado. In 2005 was hij nog voor de rest van zijn carriere geschorst om ooit nog te racen in Monaco, wat achteraf teruggeschroefd is. Dus ze weten wat een gevaarlijke gek is en toch laten ze hem begaan.
De film van de crash vind ik niet direct terug, maar onderstaand filmpje laat ook al zien wat voor gek hij is.


Tsja, Alonso ging eens volgas door bij dubbel geel (waarbij gewoon duidelijk de regel geldt dat je rekening moet houden dat de baan geblokkeerd is) en knalde toen vol op de brokstukken van Webber (die race in Brazilië, weet je nog). Enige reactie die ik destijds las was hoe zielig het was dat ie niet op het podium kon staan. Onzin, hij was daar net zo gevaarlijk bezig als Maldonado in Monaco. Ik wil niet Maldonado verdedigen, want een marshal aanrijden is gewoon full retard, maar er moet niet worden gedaan alsof hij de enige is. Geen enkele coureur houdt zich aan de regels. In de Formule 3 willen ze daar nog wel eens zat van worden en het complete veld op twee na diskwalificeren, maar in de GP2 en F1 komt iedereen er elke keer maar mee weg. En dat vind ik oprecht heel schandalig.

Ik ben tien jaar na dato nog steeds van mening dat Alonso twee races geschorst had moeten worden na Brazilië, maakt me niet uit dat ie zelf in het medisch centrum belandde.

Amen. Of +1

Sphinx

Citaat van: Perton op 01 december 2013 - 23:10:00
Ja, had ie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Bull_Junior_Team

Hmm, dan moet ik nog eens nazoeken of ie toen al RbR-livery had zoals Ammermuller het jaar daarna, of dat ie nog met de standaard Carlin-livery reed
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Hülkenberg bevestigt zojuist op Twitter zijn terugkeer naar Force India.

Maikel0230

http://www.gppits.net/nieuws/officieel_hulkenberg_naar_force_india/

Inderdaad het is officieel, de hulk zijn we nog niet kwijt! ;)

Dit nieuws heeft mijn dag goedgemaakt, blij dat hij nog op de grid aanwezig zal zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

En dat is twee voor Eddie Jordan.

Maikel0230

Het gaat om een 'multi-year deal', Peréz kan je als mogelijke teamgenoot meer vertellen over zulke deals Nico ;D

Clausules, heerlijk toch die dingen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 03 december 2013 - 18:44:26
Het gaat om een 'multi-year deal', Peréz kan je als mogelijke teamgenoot meer vertellen over zulke deals Nico ;D

Clausules, heerlijk toch die dingen.
:P :P :P