Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: janke op 30 november 2013 - 19:40:41
Dat jank verhaal is er al.

Ow? Ik dacht dat ze zeiden nog te onderhandelen maar voer op dat verhaal. Kan ik wel pruimen op de zondagochtend. ;)

Fietser

Maldonado naar Lotus? O wat heerlijk dat we hem niet kwijt raken. Dit is wat formule 1 zo leuk maakt, en zo veel kleurrijker dan andere disciplines in de autosport. Er wordt veel op de Venezolaan gescholden, maar hij is het epicentrum van een fraai Shakespeariaans drama. List, gekonkel, geschuif, roem en afgang. Zonder Pastor zouden fora als 'de onze' minder leuk zijn. Ik hoop dat hij volgend jaar niet veel onderdoet voor Grosjean, zodat hij nog lang actief kan blijven op het hoogste niveau. Ieder F1-veld verdient (minstens) een Pastor. 

Sabai

Citaat van: Fietser op 01 december 2013 - 10:11:04
Maldonado naar Lotus? O wat heerlijk dat we hem niet kwijt raken. Dit is wat formule 1 zo leuk maakt, en zo veel kleurrijker dan andere disciplines in de autosport. Er wordt veel op de Venezolaan gescholden, maar hij is het epicentrum van een fraai Shakespeariaans drama. List, gekonkel, geschuif, roem en afgang. Zonder Pastor zouden fora als 'de onze' minder leuk zijn. Ik hoop dat hij volgend jaar niet veel onderdoet voor Grosjean, zodat hij nog lang actief kan blijven op het hoogste niveau. Ieder F1-veld verdient (minstens) een Pastor.





Na het bekijken van deze beelden ben ik ook tot de conclusie gekomen dat hij echt een toevoeging voor de F1 is  :P ;D

Wings

Citaat van: Fietser op 01 december 2013 - 10:11:04
Maldonado naar Lotus? O wat heerlijk dat we hem niet kwijt raken. Dit is wat formule 1 zo leuk maakt, en zo veel kleurrijker dan andere disciplines in de autosport. Er wordt veel op de Venezolaan gescholden, maar hij is het epicentrum van een fraai Shakespeariaans drama. List, gekonkel, geschuif, roem en afgang. Zonder Pastor zouden fora als 'de onze' minder leuk zijn. Ik hoop dat hij volgend jaar niet veel onderdoet voor Grosjean, zodat hij nog lang actief kan blijven op het hoogste niveau. Ieder F1-veld verdient (minstens) een Pastor.

Ik denk dat de aanwezigheid van Pastor weinig toevoegt aan de discussies. Als we het veelal ergens unaniem over eens zijn is het wel over Maldonado. 

Perton

Inderdaad, ik denk dat de verdeeldheid over mensen als Grosjean en Pérez veel groter is dan over Maldonado. Dus als het argument is 'het levert voer op voor fora', neuh, niet echt, dat ben ik wel met Wings eens.

Jozef

Citaat van: Sabai op 01 december 2013 - 10:39:50
Citaat van: Fietser op 01 december 2013 - 10:11:04Maldonado naar Lotus? O wat heerlijk dat we hem niet kwijt raken. Dit is wat formule 1 zo leuk maakt, en zo veel kleurrijker dan andere disciplines in de autosport. Er wordt veel op de Venezolaan gescholden, maar hij is het epicentrum van een fraai Shakespeariaans drama. List, gekonkel, geschuif, roem en afgang. Zonder Pastor zouden fora als 'de onze' minder leuk zijn. Ik hoop dat hij volgend jaar niet veel onderdoet voor Grosjean, zodat hij nog lang actief kan blijven op het hoogste niveau. Ieder F1-veld verdient (minstens) een Pastor.



Na het bekijken van deze beelden ben ik ook tot de conclusie gekomen dat hij echt een toevoeging voor de F1 is  :P ;D

Hohoho, dank voor de herinneringen. ;D Dat ie gewoon Hamilton eraf rost in Valencia, het ziet er echt uit alsof hij het expres doet. ::) ::)

Perton

Dat in Valencia vind ik misschien wel het meest idiote wat hij ooit heeft gedaan.

0634

Ach, zijn gehele oeuvre is de moeite waard moet ik zeggen.

Gerard

#1703
Citaat van: Perton op 01 december 2013 - 17:03:16
Dat in Valencia vind ik misschien wel het meest idiote wat hij ooit heeft gedaan.
Ik vond Spa 2011 toch iets erger..http://www.autojunk.nl/2011/08/op-spa-wederom-hamilton-vs-maldonado


Sabai

#1704
Citaat van: Gerard op 01 december 2013 - 18:11:09
Citaat van: Perton op 01 december 2013 - 17:03:16
Dat in Valencia vind ik misschien wel het meest idiote wat hij ooit heeft gedaan.
Ik vond Spa 2011 toch iets erger..http://www.autojunk.nl/2011/08/op-spa-wederom-hamilton-vs-maldonado

Dat was ook een mooie actie van hem. Net als toen hij op Perez inreed in Monaco  ;)

Gerard

Mooie actie? Die vent verdient dievsuperlicentie niet! Huftergedrag is het..
Maar goed, ik wijk teveel af van het topic... :)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 01 december 2013 - 18:35:56
Mooie actie? Die vent verdient dievsuperlicentie niet! Huftergedrag is het..
Maar goed, ik wijk teveel af van het topic... :)
Iemand moet de Sjaak zijn...Vroeger hadden we toch ook Andrea de Cesaris? Over die gast wordt nu mijmerend gesproken, onder andere door mij... ;D ;D ;D

0634

Niet door mij. Vond ik ook al een dorpsidioot. Sommige rijders worden ook gewoon niet wijzer met de jaren.

Jozef

Citaat van: Sabai op 01 december 2013 - 18:19:46
Citaat van: Gerard op 01 december 2013 - 18:11:09
Citaat van: Perton op 01 december 2013 - 17:03:16
Dat in Valencia vind ik misschien wel het meest idiote wat hij ooit heeft gedaan.
Ik vond Spa 2011 toch iets erger..http://www.autojunk.nl/2011/08/op-spa-wederom-hamilton-vs-maldonado

Dat was ook een mooie actie van hem. Net als toen hij op Perez inreed in Monaco  ;)

Én in Silverstone. Ik zal nooit de uitspraken van Pérez vergeten na die race, hoe Maldonado een idioot was die levens in gevaar bracht en een keer echt serieus gestraft zou moeten worden. Hij had helemaal gelijk, zelfs al is hijzelf ook niet de meest nette coureur op de grid. ^^

janke

Citaat van: Franky R. op 01 december 2013 - 18:41:40
Citaat van: Gerard op 01 december 2013 - 18:35:56
Mooie actie? Die vent verdient dievsuperlicentie niet! Huftergedrag is het..
Maar goed, ik wijk teveel af van het topic... :)
Iemand moet de Sjaak zijn...Vroeger hadden we toch ook Andrea de Cesaris? Over die gast wordt nu mijmerend gesproken, onder andere door mij... ;D ;D ;D

Met het verschil dat  Crasharis zich meestal zelf elimineerde. Maldonado trapt een andere nog uit de race. Vind ik. ;)
Some things are too important to be left in the past.