Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 22:12:52
Citaat van: janke op 27 november 2013 - 22:08:01
Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 21:49:02
Citaat van: Jeroen op 27 november 2013 - 21:46:09
Eens. Maar dat gevoel had ik een jaar terug ook ;).

Dan was je gevoel te vroeg  ;D
:)

Ik vind de stelling dat vd Garde überhaupt niet meer F1 gaat doen volgend jaar voorbarig. Ik denk dat het voor wat fans een verrassing zal zijn dat hij weer op de grid staat. Immers zijn schoonpa en groot zakenman gooit niet voor één jaartje miljoenen over de balg. Dat is niet Boekhoorns manier van investeren en zaken doen. Kan het mis hebben. Misschien heeft schoonpa wel andere plannen met zijn schoonzoon, wie weet??

Er zijn anders genoeg miljoenen over de balk gesmeten in F1. Waarom zou dat hier anders zijn? Ik zie het als een vorm van beleggen. Alleen hier gaat de regel: "behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst" niet op. Er blijft geen cent van over en meestal levert het helemaal niets op!

Boekhoorn heeft nog nooit geld over de balk gegooid. Bekijk zijn site maar eens en zijn historie. Zijn McGregor reklame op de Caterham brengt hem geld op. Die Caterham kledinglijn liep als de brandweer. Vandaar dat Boekhoorn geen vent is die zwaait met flappen en thats it.
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Citaat van: janke op 27 november 2013 - 22:27:01
Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 22:12:52
Citaat van: janke op 27 november 2013 - 22:08:01
Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 21:49:02
Citaat van: Jeroen op 27 november 2013 - 21:46:09
Eens. Maar dat gevoel had ik een jaar terug ook ;).

Dan was je gevoel te vroeg  ;D
:)

Ik vind de stelling dat vd Garde überhaupt niet meer F1 gaat doen volgend jaar voorbarig. Ik denk dat het voor wat fans een verrassing zal zijn dat hij weer op de grid staat. Immers zijn schoonpa en groot zakenman gooit niet voor één jaartje miljoenen over de balg. Dat is niet Boekhoorns manier van investeren en zaken doen. Kan het mis hebben. Misschien heeft schoonpa wel andere plannen met zijn schoonzoon, wie weet??

Er zijn anders genoeg miljoenen over de balk gesmeten in F1. Waarom zou dat hier anders zijn? Ik zie het als een vorm van beleggen. Alleen hier gaat de regel: "behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst" niet op. Er blijft geen cent van over en meestal levert het helemaal niets op!

Boekhoorn heeft nog nooit geld over de balk gegooid. Bekijk zijn site maar eens en zijn historie. Zijn McGregor reklame op de Caterham brengt hem geld op. Die Caterham kledinglijn liep als de brandweer. Vandaar dat Boekhoorn geen vent is die zwaait met flappen en thats it.

Ja, maar nu heb je het over het feit dat de reclame Boekhoorn geld oplevert, dat zegt niets over Caterham en/of Giede volgend jaar kan rijden. En de vraag is [weet ik niet] of die investering er wel uitgehaald worden qua omzet [door die reclame].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 22:29:41
Citaat van: janke op 27 november 2013 - 22:27:01
Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 22:12:52
Citaat van: janke op 27 november 2013 - 22:08:01
Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 21:49:02
Citaat van: Jeroen op 27 november 2013 - 21:46:09
Eens. Maar dat gevoel had ik een jaar terug ook ;).

Dan was je gevoel te vroeg  ;D
:)

Ik vind de stelling dat vd Garde überhaupt niet meer F1 gaat doen volgend jaar voorbarig. Ik denk dat het voor wat fans een verrassing zal zijn dat hij weer op de grid staat. Immers zijn schoonpa en groot zakenman gooit niet voor één jaartje miljoenen over de balg. Dat is niet Boekhoorns manier van investeren en zaken doen. Kan het mis hebben. Misschien heeft schoonpa wel andere plannen met zijn schoonzoon, wie weet??

Er zijn anders genoeg miljoenen over de balk gesmeten in F1. Waarom zou dat hier anders zijn? Ik zie het als een vorm van beleggen. Alleen hier gaat de regel: "behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst" niet op. Er blijft geen cent van over en meestal levert het helemaal niets op!

Boekhoorn heeft nog nooit geld over de balk gegooid. Bekijk zijn site maar eens en zijn historie. Zijn McGregor reklame op de Caterham brengt hem geld op. Die Caterham kledinglijn liep als de brandweer. Vandaar dat Boekhoorn geen vent is die zwaait met flappen en thats it.

Ja, maar nu heb je het over het feit dat de reclame Boekhoorn geld oplevert, dat zegt niets over Caterham en/of Giede volgend jaar kan rijden. En de vraag is [weet ik niet] of die investering er wel uitgehaald worden qua omzet [door die reclame].

Nee dat zegt niets over Caterham. Maar meer over Boekhoorn als zakenman. Schoonlief er laten rijden en zijn McGregor lijn verkoopt als zoete broodjes over de ..... Maargoed we zullen het binnenkort wel weten, hoe of wat. Misschien gaat die ouwe wel investeren in het WEC cq Le Mans. Gaat Giedo daar rijden. Maar ik ben er niet zo zeker van dat vd Garde er volgend jaar niet meer bij is. Tis Silly season. Ik wacht af.
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Idd silly season 2013/2014 GEWELDIG!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Denk dat men Giedo goodbye zegt.

Gerard


Perton

#1596
Ik snap oprecht niet waarom men Van der Garde zo weinig kansen geeft om te blijven. Hij presteert goed (wint ie van Pic), ligt lekker in het team (wint ie van Pic) en de motorenkorting schijnt een stuk lager te zijn vanwege de dure nieuwe motoren, dus Renault kán de korting gewoon niet meer zo hoog maken als dit jaar. Dus Pic is wel klaar bij dat team; als hij er volgend jaar nog rijdt, krijgen jullie allen een drankje naar keuze (fris, bier, wijn, binnenlands gedestilleerd, ik ben Malle Henkie natuurlijk niet) als ik jullie ooit zie.

Dan blijven over Giedo, Ericsson en Kovalainen (dat gedoe met Frijns neem ik nauwelijks serieus). Het missen van de tiende plaats heeft Caterham niet, zoals veel mensen denken, een miljoen of tien gekost, maar eerder in de richting van enkele tientallen miljoenen. Dus over een contract voor Kovalainen heb ik ook mijn serieuze twijfels, maar goed, zelfs al krijgt hij er een, dan gaat het alsnog tussen Van der Garde en Ericsson, en als ik de bedragen die ik vooralsnog op internet heb zien circuleren naast elkaar leg, verschilt dat amper.

Ik denk oprecht dat Van der Garde blijft, en dat is geen ijdele hoop.

Franky R.

CitaatDus Pic is wel klaar bij dat team; als hij er volgend jaar nog rijdt, krijgen jullie allen een drankje naar keuze (fris, bier, wijn, binnenlands gedestilleerd, ik ben Malle Henkie natuurlijk niet) als ik jullie ooit zie.
;D ;D ;D

Jozef

Citaat van: Jeroen op 27 november 2013 - 19:18:44Over Hulk en andere talenten: Perez is qua snelheid denk ik wel een match voor Hulkenberg, maar is wilder in zijn rijden en Hulk wat degelijker (tja, Zuid-Amerikaan tov een Duitser, wat ik overigens niet lullig bedoel naar jou toe ;)).

Mooie, theorie, behalve dat Pérez geen Zuid-Amerikaan is. :P

Jozef

Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 22:29:41
Citaat van: janke op 27 november 2013 - 22:27:01
Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 22:12:52
Citaat van: janke op 27 november 2013 - 22:08:01
Citaat van: Arthur op 27 november 2013 - 21:49:02
Citaat van: Jeroen op 27 november 2013 - 21:46:09
Eens. Maar dat gevoel had ik een jaar terug ook ;).

Dan was je gevoel te vroeg  ;D
:)

Ik vind de stelling dat vd Garde überhaupt niet meer F1 gaat doen volgend jaar voorbarig. Ik denk dat het voor wat fans een verrassing zal zijn dat hij weer op de grid staat. Immers zijn schoonpa en groot zakenman gooit niet voor één jaartje miljoenen over de balg. Dat is niet Boekhoorns manier van investeren en zaken doen. Kan het mis hebben. Misschien heeft schoonpa wel andere plannen met zijn schoonzoon, wie weet??

Er zijn anders genoeg miljoenen over de balk gesmeten in F1. Waarom zou dat hier anders zijn? Ik zie het als een vorm van beleggen. Alleen hier gaat de regel: "behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst" niet op. Er blijft geen cent van over en meestal levert het helemaal niets op!

Boekhoorn heeft nog nooit geld over de balk gegooid. Bekijk zijn site maar eens en zijn historie. Zijn McGregor reklame op de Caterham brengt hem geld op. Die Caterham kledinglijn liep als de brandweer. Vandaar dat Boekhoorn geen vent is die zwaait met flappen en thats it.

Ja, maar nu heb je het over het feit dat de reclame Boekhoorn geld oplevert, dat zegt niets over Caterham en/of Giede volgend jaar kan rijden. En de vraag is [weet ik niet] of die investering er wel uitgehaald worden qua omzet [door die reclame].

Mee eens, ik betwijfel dat Boekhoorn in de F1 zit puur omdat hij dat een goede belegging vindt. Ik hoorde dat hij 8 miljoen euro heeft neergelegd voor 2013? Stel dat hij 15 euro netto winst maakt per verkocht kledingsartikel (wat me wel erg optimistisch lijkt), dan moet hij er nog meer dan een half miljoen van verkopen en dat zie ik niet gebeuren.

Nee, als Boekhoorn de F1 een goede belegging zou vinden, dan zou hij Frijns sponsoren in plaats van Giedo. Iedereen ziet dat Frijns meer talent heeft (en een grotere toekomst als hij de kans krijgt, aangezien hij 6 jaar jonger is). Maar de familieband is duidelijk een belangrijke factor.

Jozef

Ik wil overigens nog eens een andere draai geven aan het silly season. Wie herinnert zich deze uitspraken van een jaar geleden nog?

"Unfortunately, the time was still short and I am not able to secure the seat with a competitive F1 team for 2013. I have to admit that it is very sad and I feel sorry for fans and companies who supported me. But I am still confident to make it happen in 2014. I start to look at what is the best option for 2013 and also 2014. My main priority is to secure the competitive F1 seat in 2014. I have no interests to race any other categories."

Was getekend... Kamui Kobayashi, december 2012! http://www.autosport.com/news/report.php/id/104861

Een competitief team zit er sowieso niet meer in. Die zitten niet te wachten op iemand die al een jaar niet in de F1 gereden heeft. Maar misschien zien we hem nog terug bij Force India of Sauber? Misschien zelfs weer als teamgenoot van Pérez. Hebben gezaghebbende journalisten recent nog melding gemaakt van Kobayashi?

0634

Nope, Kamui komt inderdaad niet meer terug. Geloof ik ook niks van. T is momenteel dringen voor een plekje.

Figge

#1602
Ik denk dat er buiten de namen die nu volgens insiders circuleren geen verdere namen meer naar voren komen.
Kamui is helaas klaar. Hij moet het vooral van zijn connecties hebben. Hij heeft veel te weinig geld. En daar draait het wel heel erg om dit jaar. Zo kan ik mij haast ook niet voorstellen dat er serieus nog russen in een Sauber stappen. Of dat nu Sirotkin of Petrov wordt.

Perton

Citaat van: Jozef op 28 november 2013 - 01:08:48
Citaat van: Jeroen op 27 november 2013 - 19:18:44Over Hulk en andere talenten: Perez is qua snelheid denk ik wel een match voor Hulkenberg, maar is wilder in zijn rijden en Hulk wat degelijker (tja, Zuid-Amerikaan tov een Duitser, wat ik overigens niet lullig bedoel naar jou toe ;)).

Mooie, theorie, behalve dat Pérez geen Zuid-Amerikaan is. :P
als daadwerkelijke zuid-amerikaan kan ik bevestigen dat perez dat qua mentaliteit toch wel echt is ;)

Fabian

Kamui wie? Die komt helaas niet terug in de Formule 1. Teveel concurrentie op de markt!