Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 24 november 2013 - 21:01:04
Raceloos? Over anderhalve maand is Dakar en over twee maanden de Daytona 24 al! 8)

En begin december is er ook uiteraard ook nog de slotrace van het leukste kampioenschap van het zuidelijk halfrond...  ;)

NielsD

Intussen wordt ook gemeld dat Frijns een kandidaat zou zijn bij Caterham.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/111606
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 11:19:51
Intussen wordt ook gemeld dat Frijns een kandidaat zou zijn bij Caterham.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/111606
Dat zou mooi zijn. Dan zal ie Giedo wel vervangen!  ;)

Maar in alle eerlijkheid denk ik niet dat Frijns kans maakt bij Caterham. Caterham needs money en Frijns heeft dat nog altijd niet.

NielsD

Citaat van: Fabian op 25 november 2013 - 12:42:14
Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 11:19:51
Intussen wordt ook gemeld dat Frijns een kandidaat zou zijn bij Caterham.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/111606
Dat zou mooi zijn. Dan zal ie Giedo wel vervangen!  ;)

Maar in alle eerlijkheid denk ik niet dat Frijns kans maakt bij Caterham. Caterham needs money en Frijns heeft dat nog altijd niet.

Kovalainen nemen ze ook in overweging en die heeft ook geen money.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Maar is wel de homeboy van Tony Fernandes in tegenstelling tot Frijns.

NielsD

Citaat van: Perton op 25 november 2013 - 12:54:54
Maar is wel de homeboy van Tony Fernandes in tegenstelling tot Frijns.

Klopt. Maar wat is in de Formule 1 belangrijker? Een homeboy of money?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Money, maar als ze het beiden niet hebben, dán is het toch wel handig als je iemands homeboy bent. Dat was mijn punt een beetje ;)

NielsD

Citaat van: Perton op 25 november 2013 - 12:59:06
Money, maar als ze het beiden niet hebben, dán is het toch wel handig als je iemands homeboy bent. Dat was mijn punt een beetje ;)

Klopt.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Figge

Ik vind het lijstje van Eddie Jordan wel leuk.
Mijn persoonlijke held Sutil gaat dan naar Sauber. Giedo zou nog een jaartje blijven. Dat zou mooi zijn, dat heeft ie wel verdiend.
Ik ben heel benieuwd naar hoe de grid zich voor volgend jaar verder gaat ontvouwen.
En mensen, rustig aan over Pastor. Als de auto goed is kan hij best redelijk rijden. Hij heeft zelfs al bewezen te kunnen winnen met
ene Fernando Alonso in de versnellingsbak. Over de firstlapnutscase heeft ook niemand het meer.

NielsD

Citaat van: Figge op 25 november 2013 - 14:41:07
Ik vind het lijstje van Eddie Jordan wel leuk.
Mijn persoonlijke held Sutil gaat dan naar Sauber. Giedo zou nog een jaartje blijven. Dat zou mooi zijn, dat heeft ie wel verdiend.
Ik ben heel benieuwd naar hoe de grid zich voor volgend jaar verder gaat ontvouwen.
En mensen, rustig aan over Pastor. Als de auto goed is kan hij best redelijk rijden. Hij heeft zelfs al bewezen te kunnen winnen met
ene Fernando Alonso in de versnellingsbak. Over de firstlapnutscase heeft ook niemand het meer.

Het gaat niet alleen om z'n rijstijl, maar ook de houding die hij tegenover anderen heeft.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

Stel dat Hulk en Perez naar Force India gaan dan hebben ze echt wel een goede line up vind ik en kunnen ze best wel eens gaan verassen als ze een goede auto kunnen neerzetten.

Figge

Dat geeft toch niks. Dan hebben wij ook weer wat te kletsen. Ik kreeg er wel een glimlach van op mijn gezicht toen hij zei dat ie Williams meer heeft gebracht dan Williams hem. 
Objectief gezien denk ik dat Pastor de juiste snelheid heeft. Ook goed genoeg is om serieus mee te doen om regelmatig in de punten te rijden. Maar het hangt allemaal van de auto en het team af. Hij is geen coureur die een team vooruit helpt, maar wel snel. Niveau Sutil, Di Resta zeg maar. Maar dan met een meer arrogant en temperamentvol karakter.

Figge

Citaat van: Sabai op 25 november 2013 - 15:01:16
Stel dat Hulk en Perez naar Force India gaan dan hebben ze echt wel een goede line up vind ik en kunnen ze best wel eens gaan verassen als ze een goede auto kunnen neerzetten.

Ik ben reuze benieuwd naar hoe dat zal aflopen. Stel dat Hulk geen gehakt zou maken van Perez. Das niet best voor zijn reputatie.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Joe Saward noemt nu Gutiérrez als mogelijkheid voor Marussia. En Vandoorne als een van de vele kandidaten bij Caterham.