Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: janke op 23 november 2013 - 23:37:39
Citaat van: Arthur op 23 november 2013 - 12:57:08
Boullier is al niet zo heel zeker meer over de deal met Quantum als ik het bericht op Autosport.com lees. Nu hoopt hij dat het begin volgende week geregeld is....

Het blijft wel fake hè. LOTUS. Een nep Lotus, altijd gezegd.

Fake omdat het geen doorontwikkeling is van het Chapman team. Maar maakt dat uit dan? Het is gewoon een raceteam en het eert met naam en livery het oude legendarische team van Chapman. Dat is m.i. geen fake, wat heel negatief klinkt, maar gewoon mooi en eervol.

janke

Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 09:31:52
Citaat van: janke op 23 november 2013 - 23:37:39
Citaat van: Arthur op 23 november 2013 - 12:57:08
Boullier is al niet zo heel zeker meer over de deal met Quantum als ik het bericht op Autosport.com lees. Nu hoopt hij dat het begin volgende week geregeld is....

Het blijft wel fake hè. LOTUS. Een nep Lotus, altijd gezegd.

Fake omdat het geen doorontwikkeling is van het Chapman team. Maar maakt dat uit dan? Het is gewoon een raceteam en het eert met naam en livery het oude legendarische team van Chapman. Dat is m.i. geen fake, wat heel negatief klinkt, maar gewoon mooi en eervol.

Jeroen ik heb het in eerste instantie over dat Quatum wat ik fake vind. ;)  En verder zoals de zaken daar nu lopen bij dat raceteam kan ik dat niet eervol naar Chapman toe vinden. Zoals je zelf al zegt HET Lotus was legendarisch. Dit team is zekers niet slecht bezig, maar kan (nog) niet in de voetsporen van Chapman treden. Vond het van begin af aan al vreemd dat Lotus weer terugkwam en dat ook nog eens in de JPS livery.

Maar dat vind ik. Een ieder mag daar (gelukkig) anders over denken.  ;)
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Och ... dat Lotus terugkeerde was weliswaar verrassend, maar zeker niet vreemd. Het is immers nog steeds 'n sportwagenfabrikant en F1 is dan 'n uitermate geschikt podium om jezelf te profileren om zo je sportwagens te verkopen. Vreemder vind ik het dat dat Lotus nu als Caterham door het leven gaat en 'n investeringsmaatschappij, die compleet los staat van het roemruchte merk, deze naam voert en zo teert op oude glorie. De keuze voor de JPS livery is daar 'n tweede en nog vreemder voorbeeld van, aangezien JPS al helemaal niets meer met F1 te maken heeft. Gelukkig voor hen weten ze ook nog te presteren op de baan, zodat die oude glorie ook daar herleeft. 

0634

Citaat van: janke op 24 november 2013 - 11:06:17
Jeroen ik heb het in eerste instantie over dat Quatum wat ik fake vind. ;)  En verder zoals de zaken daar nu lopen bij dat raceteam kan ik dat niet eervol naar Chapman toe vinden. Zoals je zelf al zegt HET Lotus was legendarisch. Dit team is zekers niet slecht bezig, maar kan (nog) niet in de voetsporen van Chapman treden. Vond het van begin af aan al vreemd dat Lotus weer terugkwam en dat ook nog eens in de JPS livery.

Maar dat vind ik. Een ieder mag daar (gelukkig) anders over denken.  ;)

O zekers. Ieder zo zijn voorkeuren. Maar ik heb ondanks alles wel een zwak voor het team, mede door naam en livery.


Matthijs

Jammerd dat het goud in de livery geen goud is maar een soort diarree-beige.

Fabian

Vraag me dan toch echt af wat er met Pic gaat gebeuren. Ik ga hem niet missen, maar sta er wel van te kijken dat EJ hem niet bij Caterham heeft staan.

Ach hebben we in ieder geval iets om naar uit te kijken tijdens de raceloze maanden...

Jehoentelaar

Raceloos? Over anderhalve maand is Dakar en over twee maanden de Daytona 24 al! 8)

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 24 november 2013 - 21:01:04
Raceloos? Over anderhalve maand is Dakar en over twee maanden de Daytona 24 al! 8)
Yep. Geen F1 race.

Jehoentelaar

Och, na de tweede helft van het afgelopen seizoen moeten we het qua actie sowieso niet meer van Formule 1 hebben.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 24 november 2013 - 22:03:54
Och, na de tweede helft van het afgelopen seizoen moeten we het qua actie sowieso niet meer van Formule 1 hebben.
Klopt, maar toch keek ik elke keer weer uit naar een race.

Anyway terug on topic. Ben benieuwd of Giedo volgend jaar nog rijdt in de F1

Wings

Ik denk dat de meeste hem dat wel gunnen. Het is tenslotte een sympathieke knul die ook nog eens kan sturen. Maar eerlijk is waar, ik denk niet dat er meer voor hem in het vat zit dan paydriver bij een achterhoede team.

0634

Eens, ik gun het hem ook. Vind ook dat hij het best leuk heeft gedaan, heeft zich ook ontwikkeld. Tweede seizoenshelft vond ik beter dan de eerste.

Maar ik zie niet heel veel bijzonders in hem. Als hij geen NLer zou zijn, zouden we bar weinig aandacht aan hem hebben besteed.

Arthur

Natuurlijk gun ik het hem ook maar ik vrees met grote vrezen. We zullen het zien|horen|lezen!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 22:53:47
Eens, ik gun het hem ook. Vind ook dat hij het best leuk heeft gedaan, heeft zich ook ontwikkeld. Tweede seizoenshelft vond ik beter dan de eerste.

Maar ik zie niet heel veel bijzonders in hem. Als hij geen NLer zou zijn, zouden we bar weinig aandacht aan hem hebben besteed.

Sky en BBC hebben hem redelijk wat aandacht gegeven. EJ was zelfs zéér positief over Giedo.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Inderdaad. Ook op autosport forum is men vol lof over hem. Giedo ligt internationaal gezien best lekker al zijn er natuurlijk ook genoeg die hem slechts als pay driver zien.

Valsecchi liep schijnbaar na de race weer es te klagen over dat hij niet was gekozen. Denk dat lotus volgend jaar nieuwe derde rijder heeft.