Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Wings op 18 november 2013 - 21:09:15
Denk je dat Williams een keuze had?

En waarom niet? Werkgever contra werknemer. Ik geloof niet dat wij als werknemer bij een bedrijf dit soort taal kunnen rondbazuinen. Op staande voet. Geen rechtbank die je gelijk geeft. IMO.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Oh, je bedoelt de straat op na zijn uitspraken. Ik zou de eer aan mijzelf houden als ik Williams was. Pastor schaadt vooral zichzelf.

janke

Citaat van: Wings op 18 november 2013 - 21:13:51
Oh, je bedoelt de straat op na zijn uitspraken.

Inderdaad. Wat heeft jochie Maldonado nou gebracht? Moeten we blijven teren op die ene race?? Weggaan en weg blijven. Doe iets in de NASCAR of zo. Rijden meer botsauto-figuren rond.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

#1428
Egaal of hij wat gebracht heeft of niet, met nog 1 race te gaan zou ik geen rechtszaak riskeren, of negatieve publiciteit. Dit soort vetes kent alleen maar verliezers. Bovendien toetert Maldonado dan nog harder en heeft hij iets om mee te slaan. Dat Williams Maldonado maar lekker laat uitrazen, die paar dagen, en afscheid neemt zoals dat een gentleman betaamt.

Arthur

Citaat van: Wings op 18 november 2013 - 21:27:43
Egaal of hij wat gebracht heeft of niet, met nog 1 race te gaan zou ik geen rechtszaak riskeren, of negatieve publiciteit. Dit soort vetes kent alleen maar verliezers. Bovendien toetert Maldonado dan nog harder en heeft hij iets om mee te slaan. Dat Williams Maldonado maar lekker laat uitrazen, die paar dagen, en afscheid neemt zoals dat een gentleman betaamt.

Eens Wings, Williams doet er verstandig aan de eer aan zichzelf te houden. Dat Maldonado zich belachelijk maakt hoeft immers geen tekst en uitleg!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Wat Janke zegt zou ik ook willen doen (en vermoedelijk Frank Williams ook wel), maar wat Wings zegt is natuurlijk het meest verstandige.

Perton

Op Twitter nu het verhaal (o.a. gemeld door Will Buxton) dat het volgend jaar Pérez/Hülkenberg bij Force India. Vraag ik me af waar Sutil dan zijn contract heeft getekend, aangezien hij blijkbaar tegen Sky Duitsland heeft gezegd 'hetzelfde shirt te dragen volgend jaar'.

Arthur

Citaat van: Perton op 18 november 2013 - 21:58:53
Op Twitter nu het verhaal (o.a. gemeld door Will Buxton) dat het volgend jaar Pérez/Hülkenberg bij Force India. Vraag ik me af waar Sutil dan zijn contract heeft getekend, aangezien hij blijkbaar tegen Sky Duitsland heeft gezegd 'hetzelfde shirt te dragen volgend jaar'.

Bijzonder nieuws weer, het houdt niet op dit jaar ;) Als dit waar is komt de vraag wat er met Sutil en di Resta gebeurt. Wist Sutil niet te melden dat zijn toekomst al zeker was....?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Dan verliest Di Resta dus de stoelendans. Net als Sutil. Zou ook weer jammer zijn.

Wel een sterk Force India-team dan. 

Gerard

De Quantum/ Lotus soap heeft ook weer een vervolg.. Boullier zou nu gezegd hebben Hulk te willen hebben, maar het zou begrijpen als Hulk voor zekerheid gaat... Overigens zou de deal deze week dan eindelijk bezegeld worden.... Ben benieuwd....

Perton

Citaat van: Jeroen op 18 november 2013 - 22:24:45
Dan verliest Di Resta dus de stoelendans. Net als Sutil. Zou ook weer jammer zijn.

Wel een sterk Force India-team dan.
Di Resta zou ik totaal niet missen, niet de juiste mentaliteit in mijn ogen. Bleek wel die keren dat hij in Q1 uitgeschakeld werd. Je kan je team dan publiekelijk (want dat is het via de radio) afzeiken, of Schumacher-stijl zeggen: we gaan nu samen de juiste strategie verzinnen om er wat van te maken. Of zoals Grosjean in .. India was het? zeggen dat je er zelf ook schuld aan had. Bovendien komt het ook over alsof Di Resta alleen maar doet wat het team zegt en geen eigen input heeft. Zo zal de werkelijkheid natuurlijk niet liggen, maar het zou me niets verbazen als de topteams daar wel rekening mee houden.

Het talent is er wel, maar zoals bij zoveel coureurs lijkt de mentaliteit niet helemaal in orde, voor zover ik dat als buitenstaander kan inschatten n.a.v. enkele incidenten.

0634

Citaat van: Perton op 18 november 2013 - 23:42:26
Citaat van: Jeroen op 18 november 2013 - 22:24:45
Dan verliest Di Resta dus de stoelendans. Net als Sutil. Zou ook weer jammer zijn.

Wel een sterk Force India-team dan.
Di Resta zou ik totaal niet missen, niet de juiste mentaliteit in mijn ogen. Bleek wel die keren dat hij in Q1 uitgeschakeld werd. Je kan je team dan publiekelijk (want dat is het via de radio) afzeiken, of Schumacher-stijl zeggen: we gaan nu samen de juiste strategie verzinnen om er wat van te maken. Of zoals Grosjean in .. India was het? zeggen dat je er zelf ook schuld aan had. Bovendien komt het ook over alsof Di Resta alleen maar doet wat het team zegt en geen eigen input heeft. Zo zal de werkelijkheid natuurlijk niet liggen, maar het zou me niets verbazen als de topteams daar wel rekening mee houden.

Het talent is er wel, maar zoals bij zoveel coureurs lijkt de mentaliteit niet helemaal in orde, voor zover ik dat als buitenstaander kan inschatten n.a.v. enkele incidenten.

Is me nooit zo opgevallen, om eerlijk te zijn. Wel vind ik dat hij wat kleurloos is van tijd tot tijd. Zeker F1-waardig, maar mist het vermogen zich te onderscheiden. Toen hij een paar jaar geleden de sport in kwam had ik er meer van verwacht. Maar nogmaals, hij hoort wat mij betreft, net als Perez, Sutil en Hulk, zeker in de F1 thuis.

0634

Citaat van: Gerard op 18 november 2013 - 23:22:09
De Quantum/ Lotus soap heeft ook weer een vervolg.. Boullier zou nu gezegd hebben Hulk te willen hebben, maar het zou begrijpen als Hulk voor zekerheid gaat... Overigens zou de deal deze week dan eindelijk bezegeld worden.... Ben benieuwd....

Wanneer Boullier zegt dat hij het kan begrijpen als Hulk voor zekerheid gaat, lijkt het mij dat het niet binnen een week rond is. Want als het deze week bezegeld wordt, kan Hulk net zo goed nog even wachten, lijkt me. Die week kan er ook nog wel bij.

Gerard

Dat is waar Jeroen, maar de tijd begint te dringen..
Hulk heeft al vaker gewacht en is uiteindelijk met lege handen blijven staan...

Inmiddels schijnt hij eieren voor zijn geld gekozen te hebben, ik dek dat dat goed voor hem is...

Betekent wek dat Maldo waarschijnlijk in de Lotus stapt :(

NielsD

Vind het zelf ook erg jammer als het waar is.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna