Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

KVDracer

#1365
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=54012

Ook een interessant artikel. Je ziet dat silly season volop bezig is. Heb het in jaren niet zo hectisch geweten en met verrassingen zoals nu. Van mij mag het F1 seizoen nu stoppen, zolang silly season nog maar wat doorgaat  :)

Mss heeft hulkenberg al een voorcontract met Ferrari voor als Alonso volgend jaar toch weggaat en stallen ze hem nu toch nog  een jaartje bij Sauber. Of om het helemaal te gek te maken. Ze ontbinden Alonso zijn contract om Hulkenberg in de wagen te zetten  :D

0634

Tja, zou zomaar waar kunnen zijn. Vond het op zich vreemd dat Hulk niet naar Lotus wilde voor die twee races. Zei dat het nogal een risico was, maar voor iemand die daar toch naartoe gaat voor de komende jaren lijkt mij dat risico niet zo groot. Ze zullen het contract na die twee races heus niet verscheuren..

Maikel0230

Misschien wel Jeroen, door nu naar al naar Lotus te verhuizen gaat Sauber onmiddellijk op zoek naar een vervanger. Stel dat de deal met Quantum alsnog door de mand valt dan komt Maldonado in beeld en zo bestaat de kans dat hij zonder zitje valt.

Het is maar een kleine theorie hoor, er zweven ook nog de Ferrari geruchten, zij zouden zijn loon betaald hebben waardoor hij contractueel terug aan Sauber vast hangt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Citaat van: Maikel0230 op 15 november 2013 - 09:56:07
NEEEEEEEEN!!!!!  >:( >:(

Ik neem aan dat je baalt dat Hülkenberg het in dit geval niet zo worden? Ik weet het niet hoor. Het is nog maar de vraag of Lotus volgend jaar sneller is dan Sauber of Force India. Gezien de financiële problemen van Lotus en hun hoge positie in het kampioenschap nu is het nog maar afwachten hoe ver ze zijn met de ontwikkeling van de auto voor 2014.

Het zou wel een soort Karma zijn voor Maldonado als hij naar Lotus verkast en vervolgens weer een seizoen in de anonimiteit rondrijdt!

NielsD

Klotezooi. Ik wil Pastor weghebben uit de sport en weer pist Hulkenberg naast de pot.. zoals-ie ook in 2011 deed.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Citaat van: NielsD op 15 november 2013 - 11:52:23
Klotezooi. Ik wil Pastor weghebben uit de sport en weer pist Hulkenberg naast de pot.. zoals-ie ook in 2011 deed.
Niets aan toe te voegen

Helemaal mee eens! :(

Kootje

Ik niet.

Tuurlijk .... ik had Hulk ook dat zitje gegund, maar hoef Pastor niet zo nodig weg te hebben.
In 'n competitieve auto laat hij af en toe mooie dingen zien, en als het fout gaat zorgt hij iig voor spektakel. ;D

Fietser

Ook van mij mag Maldonado nog even F1-rijder blijven. Hij is niet altijd stabiel, maar heeft beslist voldoende snelheid in huis. Volgens mij is hij ook nog nooit echt afgetroefd door een teamgenoot, wat m.i. altijd zwaar weegt in dit wereldje.

Kootje

Citaat van: FietserHij is niet altijd stabiel, maar heeft beslist voldoende snelheid in huis

Precies.

Kijk ... je moet natuurlijk geen 34 Pastor's op de grid hebben staan, dat wordt 'n chaos. Maar één á twee van dat soort malloten maakt het alleen maar leuk. ;D

Wings

Eens met de heren hierboven. En wat betreft Hülkenberg, kan me voorstellen dat Ferrari er alles aan doet om hun positie te behouden. In de basis schat ik ze een fractie hoger in en het verschil is minimaal. Een competitieve Kimi en Romain kunnen Ferrari nog van hun positie beroven. Dus Kimi weg, de komst van Nico, dit seizoen, tegenhouden, waarom niet als je de mogelijkheden hebt?

Kootje

Ik weet niet of Ferrari er de hand in heeft gehad dat Hulk niet naar Lotus kan, maar als dit zo is dan kan ik het vanuit hun oogpunt idd goed begrijpen.

Arthur

Citaat van: Kootje op 15 november 2013 - 18:10:52
Ik weet niet of Ferrari er de hand in heeft gehad dat Hulk niet naar Lotus kan, maar als dit zo is dan kan ik het vanuit hun oogpunt idd goed begrijpen.

Kan ook zijn dat de Hulk de deur naar Ferrari toch graag op een kier houdt. Lotus biedt heel veel onzekerheden. Neem nu die deal met Quantum. Allemaal sluiers zonder klinkklare duidelijkheid. Geduld is veel waard in F1.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik vraag me sowieso wel af of het Ferrari ook maar ene reet interesseert of ze derde of vierde worden. T is allebei niks.