Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Franky R. op 26 september 2013 - 14:33:55
http://www.gppits.net/nieuws/touwtrekken_rond_huelkenberg/
Het wordt eigenlijk alleen maar leuker nu. Zou toch opvallend zijn als Hulk of Perez dadelijk ineens zonder stoeltje zit. Zou zeer zonde zijn voor die gasten. Denk dat Hulk lekker naar Lotus gaat en daar naast Grosjean gaat zitten.

Arthur

Citaat van: Fabian op 26 september 2013 - 17:40:56
Citaat van: Franky R. op 26 september 2013 - 14:33:55
http://www.gppits.net/nieuws/touwtrekken_rond_huelkenberg/
Het wordt eigenlijk alleen maar leuker nu. Zou toch opvallend zijn als Hulk of Perez dadelijk ineens zonder stoeltje zit. Zou zeer zonde zijn voor die gasten. Denk dat Hulk lekker naar Lotus gaat en daar naast Grosjean gaat zitten.

En dan weer de vraag wie Hulk vervangt ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Citaat van: Arthur op 26 september 2013 - 18:50:53
Citaat van: Fabian op 26 september 2013 - 17:40:56
Citaat van: Franky R. op 26 september 2013 - 14:33:55
http://www.gppits.net/nieuws/touwtrekken_rond_huelkenberg/
Het wordt eigenlijk alleen maar leuker nu. Zou toch opvallend zijn als Hulk of Perez dadelijk ineens zonder stoeltje zit. Zou zeer zonde zijn voor die gasten. Denk dat Hulk lekker naar Lotus gaat en daar naast Grosjean gaat zitten.

En dan weer de vraag wie Hulk vervangt ;)
Sirotkin...

Arthur

Citaat van: Fabian op 26 september 2013 - 19:45:58
Citaat van: Arthur op 26 september 2013 - 18:50:53
Citaat van: Fabian op 26 september 2013 - 17:40:56
Citaat van: Franky R. op 26 september 2013 - 14:33:55
http://www.gppits.net/nieuws/touwtrekken_rond_huelkenberg/
Het wordt eigenlijk alleen maar leuker nu. Zou toch opvallend zijn als Hulk of Perez dadelijk ineens zonder stoeltje zit. Zou zeer zonde zijn voor die gasten. Denk dat Hulk lekker naar Lotus gaat en daar naast Grosjean gaat zitten.

En dan weer de vraag wie Hulk vervangt ;)
Sirotkin...

Of Niktoris  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Met Sirotkin is het echt nog maar afwachten of de FIA hem überhaupt toelaat, maar we kunnen er wel min of meer van uitgaan dat dat gebeurt. Liever een onderontwikkelde Rus in een auto dan helemaal geen auto.

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 26 september 2013 - 20:46:39
Met Sirotkin is het echt nog maar afwachten of de FIA hem überhaupt toelaat, maar we kunnen er wel min of meer van uitgaan dat dat gebeurt. Liever een onderontwikkelde Rus in een auto dan helemaal geen auto.

Kan ook tot spektakel leiden..... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 26 september 2013 - 20:50:12
Citaat van: Jehoentelaar op 26 september 2013 - 20:46:39
Met Sirotkin is het echt nog maar afwachten of de FIA hem überhaupt toelaat, maar we kunnen er wel min of meer van uitgaan dat dat gebeurt. Liever een onderontwikkelde Rus in een auto dan helemaal geen auto.

Kan ook tot spektakel leiden..... ;D

Hoe de f* gaat dat ventje meekomen met de rest van het veld? Ik denk dat Sauber hier een héle grote fout begaat.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Citaat van: NielsD op 27 september 2013 - 00:33:08
Citaat van: Arthur op 26 september 2013 - 20:50:12
Citaat van: Jehoentelaar op 26 september 2013 - 20:46:39
Met Sirotkin is het echt nog maar afwachten of de FIA hem überhaupt toelaat, maar we kunnen er wel min of meer van uitgaan dat dat gebeurt. Liever een onderontwikkelde Rus in een auto dan helemaal geen auto.

Kan ook tot spektakel leiden..... ;D

Hoe de f* gaat dat ventje meekomen met de rest van het veld? Ik denk dat Sauber hier een héle grote fout begaat.

In het beste geval zijn we er binnen een paar jaar weer vanaf. De doorsnee mecenas die zijn geld in de Formule 1 even wil verbrassen heeft het dan alweer gezien, en dan kan zijn paydriver meteen ook mee ophoepelen. In het slechtste geval, tja... Je kan alleen maar hopen dat zulke coureurs door hun beperkte ervaring geen ongeval veroorzaken.

Fabian


robbert


Matthijs

Citaat van: robbert op 27 september 2013 - 11:44:07
Citaat van: Fabian op 27 september 2013 - 09:18:09
http://www.gppits.net/nieuws/barrichello_op_het_lijstje_van_sauber/

Dussss. De 41-jarige oude man terug?

zou toch beter dan sirotkin zijn é. Maar zijn nog geruchten
Barrichello naar Sauber: kan hij tegen zijn teamgenoot zeggen: "Toen jij werd geboren was ik al aan mijn derde f1-seizoen bezig!"

Maikel0230

Barichello? Het wordt al een zware taak om Felipe Massa in de F1 te houden laat staan een comback te regelen voor Bari. Ik vind hem een zeer sympathieke kerel maar zijn tijd is voorbij. Morgen gaan ze me nog proberen wijs te maken dat Schumacher een comeback wil organiseren bij zijn oude vrienden van Enstone...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Illustere naam, fantastische vent, maar hier is Massa wel echt de betere keuze van de twee.

NielsD

Ik zie Rubinho graag terugkeren, maar dat komt omdat ik hem meer mag dan Felipe. Maar als we reëel zijn, dan kan Barrichello weinig potten breken daar.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Ik moet toegeven dat ik die niet zag aankomen...Barrichello?! :o