Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: robbert op 10 september 2013 - 14:49:34
Zou wel een stunt zijn maar een domme beslissing. Kan op dezelfde manier aflopen zoals bij senna en prost bij mclaren. Of alonso en hamilton. We hebben allemaal gezien hoe alonso kan reageren met zo'n teamgenoot.

Zolang Alonso voorstaat zal het goed gaan maar als Kimi hem verslaat zal Alonso een slechte verliezer zijn en het op zijn heupen krijgen. Ik voorzie een herhaling van 2007 . Wel leuk trouwens ben benieuwd of ze echt voor Kimi gaan.

Fabian

Ben ook benieuwd. Zou zomaar kunnen natuurlijk. Lotus heeft in ieder geval Hulk op de schaduwlijst staan mocht Kimi vertrekken.

Jehoentelaar

Anderzijds is 2007 straks alweer zeven jaar geleden.

Fabian

Di Montezemolo heeft in Frankfurt verklaard vandaag niet over de F1 te willen praten...

Fabian

Heb net een blog geschreven over hoe de Social Media en een misverstandje tot zoveel verwarring kan leiden.

robbert

Citaat van: Sabai op 10 september 2013 - 15:09:25
Citaat van: robbert op 10 september 2013 - 14:49:34
Zou wel een stunt zijn maar een domme beslissing. Kan op dezelfde manier aflopen zoals bij senna en prost bij mclaren. Of alonso en hamilton. We hebben allemaal gezien hoe alonso kan reageren met zo'n teamgenoot.

Zolang Alonso voorstaat zal het goed gaan maar als Kimi hem verslaat zal Alonso een slechte verliezer zijn en het op zijn heupen krijgen. Ik voorzie een herhaling van 2007 . Wel leuk trouwens ben benieuwd of ze echt voor Kimi gaan.

inderdaad, en daarom denk ik dat ze met raikkonen en alonso samen in 1 team nooit aan titels zullen geraken. Ze gaan eerder puntenverlies lijden

Wings

Citaat van: Fabian op 10 september 2013 - 16:41:03
Heb net een blog geschreven over hoe de Social Media en een misverstandje tot zoveel verwarring kan leiden.

Waar?

Franky R.

Citaat van: Wings op 10 september 2013 - 17:22:50
Citaat van: Fabian op 10 september 2013 - 16:41:03
Heb net een blog geschreven over hoe de Social Media en een misverstandje tot zoveel verwarring kan leiden.

Waar?
Kom, ik help 'Faab' even een handje? ;)
http://fabianopsnelheid.wordpress.com/2013/09/10/f1-social-media-en-verwarring/

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 10 september 2013 - 07:20:40
Al is Raikkonen ook iemand die zich niet snel van de wijs zal brengen en zijn eigen gang zal gaan.
Maar Alonso en Raikkonen in 1 team, ben benieuwd wat Alonso hiervan vindt  :)
Hij zal nu niet bij voorbaat NR1 - coureur zijn.

En Raikkonen terug bij Ferrari, de Italianen kochten in 2010 zijn contract nog af voor 17 miljoen Euro... om Alonso in huis te halen.

Dat laatste is natuurlijk idioot. Blijkbaar kunnen ze daar geen beleid voeren.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 10 september 2013 - 18:29:29
Citaat van: gloudiesaurus op 10 september 2013 - 07:20:40
Al is Raikkonen ook iemand die zich niet snel van de wijs zal brengen en zijn eigen gang zal gaan.
Maar Alonso en Raikkonen in 1 team, ben benieuwd wat Alonso hiervan vindt  :)
Hij zal nu niet bij voorbaat NR1 - coureur zijn.

En Raikkonen terug bij Ferrari, de Italianen kochten in 2010 zijn contract nog af voor 17 miljoen Euro... om Alonso in huis te halen.

Dat laatste is natuurlijk idioot. Blijkbaar kunnen ze daar geen beleid voeren.

Formule 1 is ook een rare wereld... WELKOM ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ferrari bedoel je. Ik zie het andere teams niet doen.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 10 september 2013 - 18:38:13
Ferrari bedoel je. Ik zie het andere teams niet doen.

Ferrari heeft blijkbaar genoeg dukaten om het te KUNNEN doen. Andere teams blijkbaar niet [anders zou het me niet verbazen als ze zo'n move ook zouden doen]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 10 september 2013 - 18:29:29
Citaat van: gloudiesaurus op 10 september 2013 - 07:20:40
Al is Raikkonen ook iemand die zich niet snel van de wijs zal brengen en zijn eigen gang zal gaan.
Maar Alonso en Raikkonen in 1 team, ben benieuwd wat Alonso hiervan vindt  :)
Hij zal nu niet bij voorbaat NR1 - coureur zijn.

En Raikkonen terug bij Ferrari, de Italianen kochten in 2010 zijn contract nog af voor 17 miljoen Euro... om Alonso in huis te halen.

Dat laatste is natuurlijk idioot. Blijkbaar kunnen ze daar geen beleid voeren.

Op zich lijkt dat zeker idioot maar als je de hele context erbij neemt krijg je er wel een ander beeld over. In feite is de Fin altijd een beetje een vreemde eend in de bijt geweest bij het fanatieke Ferrari. Toen Massa in 2009 crashte in Hongarije konden ze bij Ferrai toch niet de geblesseerde Massa de laan uitsturen en Alonso nog een jaar in de vriezer laten zitten. Kimi die toen toch in een serieus dipje zat en het moeilijk had met de problemen van de F60 werd dus gevraagd om te vertrekken en ze zouden hem nog wel betalen voor 2010. Wisten zij veel dat Kimi ooit nog zou terugkeren naar de Formule 1. Zij weten verdomd goed dat een Kimi die goed in zijn vel zit veel beter presteert dan Massa, wat dus betekent meer puntjes in het WCC.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Echt een beleid kun je het niet noemen. Er zit een dikke 4 jaar tussen, er kan in die tijd zoveel veranderen dat het ineens wél goed past.

Fabian