Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Sabai

Eddy Jordan riep het al een tijdje geleden al zou hij dan toch weer gelijk krijgen  :D

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 09 september 2013 - 14:25:45
Kimi en Alonso in een direct gevecht zou interessant zijn. Op basis van de totaal door het dolle zijnde geruchtenmolen zou ik een overstap door Alonso echter ook niet meer uitsluiten, hoe onwaarschijnlijk dat op dit moment klinkt.

Ik zou Hülkenberg een goede keuze vinden naast Alonso. Laat Bianchi nog een aantal jaar boenderen bij kleinere teams (wel een hoger niveau dan waar Marussia nu zit).

Maar welke opties heeft Alonso dan? Wielercarriere wellicht [teambaas is hij al daar]????
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Een vrije Alonso wil iedereen wel. Maar een winnend zitje zou dan wel lastig worden ja.

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 09 september 2013 - 19:09:26
Een vrije Alonso wil iedereen wel. Maar een winnend zitje zou dan wel lastig worden ja.

Exact! Een winnend zitje is er niet meer voor 2014. En wat zijn salaris betreft wil niet iedereen wel ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: NielsD op 09 september 2013 - 09:07:40
Daar gaat Alonso niet blij van worden.
Hoezo niet? Zal hem boeien wie er achter hem rijdt.

0634

Dit bespreken we ook al in het Silly Season topic ;).

Arthur

Citaat van: Jeroen op 09 september 2013 - 20:04:56
Citaat van: NielsD op 09 september 2013 - 09:07:40
Daar gaat Alonso niet blij van worden.
Hoezo niet? Zal hem boeien wie er achter hem rijdt.

Zolang er sprake blijft van een 2e coureur die altijd in dienst moet rijden van Alonso zal het hem [niet] boeien. Maar als dat verandert en er komt bedreiging door een sterke teamgenoot dan zal hij er echt niet blij van worden lijkt mij.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Arthur op 09 september 2013 - 20:31:33
Citaat van: Jeroen op 09 september 2013 - 20:04:56
Citaat van: NielsD op 09 september 2013 - 09:07:40
Daar gaat Alonso niet blij van worden.
Hoezo niet? Zal hem boeien wie er achter hem rijdt.

Zolang er sprake blijft van een 2e coureur die altijd in dienst moet rijden van Alonso zal het hem [niet] boeien. Maar als dat verandert en er komt bedreiging door een sterke teamgenoot dan zal hij er echt niet blij van worden lijkt mij.
Dat hoeft niet in een contract te staan. Als Alonso gewoon blijft rijden zoals hij rijdt, dan wordt Kimi vanzelf tweede rijder.

Bovendien is vers bloed alleen maar goed voor Ferrari, alhoewel ik me afvraag of Kimi nou echt veel technische input zal hebben.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 09 september 2013 - 20:40:43
Citaat van: Arthur op 09 september 2013 - 20:31:33
Citaat van: Jeroen op 09 september 2013 - 20:04:56
Citaat van: NielsD op 09 september 2013 - 09:07:40
Daar gaat Alonso niet blij van worden.
Hoezo niet? Zal hem boeien wie er achter hem rijdt.

Zolang er sprake blijft van een 2e coureur die altijd in dienst moet rijden van Alonso zal het hem [niet] boeien. Maar als dat verandert en er komt bedreiging door een sterke teamgenoot dan zal hij er echt niet blij van worden lijkt mij.
Dat hoeft niet in een contract te staan. Als Alonso gewoon blijft rijden zoals hij rijdt, dan wordt Kimi vanzelf tweede rijder.

Bovendien is vers bloed alleen maar goed voor Ferrari, alhoewel ik me afvraag of Kimi nou echt veel technische input zal hebben.

Ben benieuwd of we dat kunnen werkelijkheid kunnen zien worden.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Arthur op 09 september 2013 - 20:45:53

Ben benieuwd of we dat kunnen werkelijkheid kunnen zien worden.

We horen het deze week (zeggen ze nu). Van mij mag het; leuk duo lijkt me.

Hulkenberg kan dan naar Lotus. Hij is al gewend aan financiele problemen, dus met een paar maanden zonder salaris zal hij niet veel problemen hebben.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 09 september 2013 - 21:15:55
Citaat van: Arthur op 09 september 2013 - 20:45:53

Ben benieuwd of we dat kunnen werkelijkheid kunnen zien worden.

We horen het deze week (zeggen ze nu). Van mij mag het; leuk duo lijkt me.

Hulkenberg kan dan naar Lotus. Hij is al gewend aan financiele problemen, dus met een paar maanden zonder salaris zal hij niet veel problemen hebben.

Hulkenberg naar Lotus en Kimi naar Ferrari naast Alonso....., ik ben voor!  8)
Jammer voor de Hulk, maar Kimi Vs Alonso zal vast knallen worden in die Ferrari.

Arthur

"Fernando, Kimi is faster than you"  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Laten we maar even afwachten. Kimi werd ook al bijna in die Red Bull gepraat, maar hij zit er toch echt niet.

robbert

Citaat van: Enzo op 09 september 2013 - 21:26:57
Citaat van: Jeroen op 09 september 2013 - 21:15:55
Citaat van: Arthur op 09 september 2013 - 20:45:53

Ben benieuwd of we dat kunnen werkelijkheid kunnen zien worden.

We horen het deze week (zeggen ze nu). Van mij mag het; leuk duo lijkt me.

Hulkenberg kan dan naar Lotus. Hij is al gewend aan financiele problemen, dus met een paar maanden zonder salaris zal hij niet veel problemen hebben.

Hulkenberg naar Lotus en Kimi naar Ferrari naast Alonso....., ik ben voor!  8)
Jammer voor de Hulk, maar Kimi Vs Alonso zal vast knallen worden in die Ferrari.

ja ferrari zal nog minder punten hebben dan nu, met 2 piloten die niet willen schuiven voor elkaar

Arthur

Citaat van: Jeroen op 09 september 2013 - 21:53:19
Laten we maar even afwachten. Kimi werd ook al bijna in die Red Bull gepraat, maar hij zit er toch echt niet.

Klopt, en het zou zo maar kunnen dat Massa gewoon de 10 mag volmaken ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel