Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Ik wil het niet erger maken dan dat het is, maar zullen we gewoon vastleggen dat opmerkingen e.d. over forumgedrag altijd per pm gaan? Dat houdt het op het openbare gedeelte gezellig (en on-topic, ook niet onbelangrijk).

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 02 september 2013 - 18:57:43
Ik wil het niet erger maken dan dat het is, maar zullen we gewoon vastleggen dat opmerkingen e.d. over forumgedrag altijd per pm gaan? Dat houdt het op het openbare gedeelte gezellig (en on-topic, ook niet onbelangrijk).
Het opmerkingen topic lijkt mij een betere plek. Dan hou je het ook centraal en de meeste dingen zijn ook interessant voor anderen.  :)

0634

Citaat van: Sphinx op 02 september 2013 - 13:49:17
Gaat waarschijnlijk om de wielerploeg van Euskatel, die dreigde op te houden omdat de sponsor er geen been meer in ziet. Alonso gaat de licentie overnemen, dus meer ploegleider/eigenaar. Kopman van die ploeg is trouwens een van de gekste dalers in die ploeg: Sammy Sanchez
Klopt. Ik vond het ook al zo vreemd dat zovelen dachten/meenden/hoopten dat het over een transfer van Alonso zou gaan. Daar zou hij echt niet met een tweet op vooruit lopen en hij zou ook echt niet zeggen dat we twitter en het web in de gaten moesten houden ivm het nieuws. Alsof er ooit een team is dat de komst van een groot kampioen aankondigd met een tweet of een persbericht via internet. Dan zou er altijd een persco zijn belegd.

Fabian

Men schijnt te verwachten dat Red Bull vanavond Ricciardo zal bevestigen voor komend seizoen.

0634


Fabian


Gerard

Zou het? Op het feest (50ste verjaardag)van McLaren/de premierre van Rush?
Nah, lijkt me een slechte timing...

Wings

Is dat niet een variant van partycrashen? ;)

Gerard


NielsD

Het antwoord is daar. Ricciardo volgend jaar rijder voor Red Bull!

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

#460



Big smile voor Ricciardo.


Goede keus van RBR.

0634

Zeker goede keus! En weer eens een jong talent in een topwagen. Gebeurt ook niet ieder jaar. Goed dat de jeugd de kans krijgt. Wel done Helmut Marko en zijn team ;).

robbert


en zo is het silly season min of meer rond. Massa zal wel bij ferrari blijven. Hij gaat goed scoren in monza en zo gaan ze hem een contractverlenging geven. Stefano Domenicali heeft al aangegeven om verder te willen doen met massa

Sabai

Citaat van: robbert op 02 september 2013 - 21:53:17

en zo is het silly season min of meer rond. Massa zal wel bij ferrari blijven. Hij gaat goed scoren in monza en zo gaan ze hem een contractverlenging geven. Stefano Domenicali heeft al aangegeven om verder te willen doen met massa

Ben bang dat je gelijk gaat krijgen. Al kunnen ze i.m.o Massa beter vervangen.

Jozef

Ik roep dat ook al 2 jaar, ja.

Ik denk dat een snellere jongen als tweede rijder het hele Ferrari-team naar een hoger niveau zou kunnen tillen. Iemand die Alonso wat vaker onder druk zet zal er wellicht toe leiden dat ook Alonso nog meer uit z'n auto kan persen, en voor het team thuis is het toch motiverender om steeds twee mannetjes te zien die voor het podium kunnen strijden in plaats van hoogstens één.

Ik zou zeggen dat ze Hülkenberg moeten vastleggen of Di Resta. Voor de vrijgekomen plaats kunnen ze dan lobbyen om Bianchi er neer te zetten, kan die ook leren om te vechten voor punten i.p.v. tegen de laatste plaats.