Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 23:15:48
Citaat van: gloudiesaurus op 01 september 2013 - 23:01:58
Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 22:25:04
Citaat van: Fabian op 01 september 2013 - 22:22:45
Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 22:21:36
Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 21:56:28
Om te stoppen? Want dat zal hij echt niet gaan doen. Zal ie toch naar RB gaan? ;)

ja ik ben er toch bijna zeker van dat hij naar redbull zal gaan. Hij wil een winnende wagen, en dat is redbull
Dat is dit jaar inderdaad een Red Bull. Dat kan volgend jaar ook een Ferrari of McLaren zijn. Of misschien wel een Williams....

Ik denk dat Kimi naar Ferrari gaat, Alonso naar Red Bull, Ricciardo nog bij Toro Rosso, Maldonado naar Lotus, van der Garde naar Williams en Alexander Rossi schuift aan in de Caterham.

Mijn silly season zit erop, ik weet het zeker.. ;)

De wens is de vader van de gedachte?  :P
Maar klinkt niet verkeerd  ;)

Ik ben bang van wel inderdaad. :P Maar straks krijg ik wel gelijk?!?  ::)

Zou zo maar kunnen  :) :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Met de wijzigingen die eraan zitten te komen zou het als coureur beter zijn om te blijven waar je bent, tenzij dat je ziet dat het niet de juiste kant op aan het gaan is met je team (mogelijk probleem RAI-Lotus?).

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Citaat van: Jeroen op 01 september 2013 - 22:46:13
Citaat van: Gerard op 01 september 2013 - 22:09:48
Twitter loopt inderdaad over van de geruchten en speculaties.. ben hèel benieuwd!! Misschien is zijn meissie eel zwanger  ;D  ;)
Dat ja. Of hij gaat trouwen of zo. Een overgang naar een team, daar gaat hij vast niet op vooruit lopen met een tweet.

Hij zegt ook dat we twitter in de gaten moeten houden... alsof een overstap naar RBR via een tweetje bekend zal worden gemaakt.

Dit is precies wat ik meteen dacht, die jongen gaat gewoon nog een keer trouwen...

Jehoentelaar

Citaat van: Maikel0230 op 01 september 2013 - 23:33:07
Met de wijzigingen die eraan zitten te komen zou het als coureur beter zijn om te blijven waar je bent, tenzij dat je ziet dat het niet de juiste kant op aan het gaan is met je team (mogelijk probleem RAI-Lotus?).
Kan, maar Red Bull kan toch een interessant plekje zijn. Het zal niet de eerste keer zijn dat Newey en consorten de regelwijzigingen het beste oppakken.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 01 september 2013 - 23:19:51
Zou zo maar kunnen  :) :)

Afwachten. Lotus heeft aangegeven met Renault om tafel te gaan. Ze willen een nauwere samenwerking. Volgens Lotus kan een garantie op een competitieve auto de sleutel zijn tot het aanblijven van de Fin. Ik wil het wel zien maar zie Kimi nergens meer heen verhuizen. Zoals eerder geschreven is Kimi geen jonkie meer waarin teams investeren en hopen te kunnen plukken. McLaren heeft aangegeven verder te willen met Sergio en Jenson, bij Mercedes houden Lewis en Nico te stoeltjes bezet, Red Bull en Ferrari hebben een kopman. Dan wordt het moeilijk. Gevalletje 'wrong time, wrong place' als je het mij vraagt.

Maikel0230

Scherpe analyse Wings! Toch is het ook niet ondenkbaar dat teams toch het laatste beetje uit de Fin willen persen, Mercedes dacht net hetzelfde in 2010 toen ze Schumacher terug inhuurde (helaas voor hen was hij nog snel maar niet meer consistent genoeg) om nog snel een titeltje toe te voegen (en de PR die dat met zich zou meebrengen!)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Dank voor het compliment. Ik sluit het ook niet uit maar acht de kans nihil. ;) Volgens mij roep ik van de meet af aan dat Kimi blijft waar hij zit.

Fabian

Citaat van: Wings op 01 september 2013 - 23:58:54
Dank voor het compliment. Ik sluit het ook niet uit maar acht de kans nihil. ;) Volgens mij roep ik van de meet af aan dat Kimi blijft waar hij zit.
Volgens mij roepen we dat bijna allemaal, en dan zul je zien dat we er straks bijna allemaal naast zitten.  ;)

Maar goed ik denk dat Kimi ook blijft waar ie zit. Alonso ook dus veranderd er vrij weinig.

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 01 september 2013 - 23:41:43
Citaat van: Maikel0230 op 01 september 2013 - 23:33:07
Met de wijzigingen die eraan zitten te komen zou het als coureur beter zijn om te blijven waar je bent, tenzij dat je ziet dat het niet de juiste kant op aan het gaan is met je team (mogelijk probleem RAI-Lotus?).
Kan, maar Red Bull kan toch een interessant plekje zijn. Het zal niet de eerste keer zijn dat Newey en consorten de regelwijzigingen het beste oppakken.
ja en newey kan een wagen bouwen die juist nipt volgens de regels zijn. Dus die zullen er wel weer staan, en zou alonso helamaal geen ongelijk hebben om naar daar te verhuizen

NielsD

En mochten ze de eerste paar races toch de plank misslaan, dan maken ze dat sowieso later goed. Vorig jaar liep Vettel in het begin ook niet lekker en uiteindelijk is hij wel kampioen geworden.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Volgend jaar zal de betrouwbaarheid van de motoren vooral het belangrijkste worden, wie de beste motor jeeft lan zowaar lampioen worden (waarmee ok noet wil zeggen dat het ook anders zou unnen uitdraaien.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Citaat van: Maikel0230 op 02 september 2013 - 09:04:49
Volgend jaar zal de betrouwbaarheid van de motoren vooral het belangrijkste worden, wie de beste motor jeeft lan zowaar lampioen worden (waarmee ok noet wil zeggen dat het ook anders zou unnen uitdraaien.
Op stap geweest???  ;) ;) ;) ;)

Maar de betrouwbaarheid zal inderdaad van groot belang zijn door het nieuwe reglement..

Matthijs

Fernando Alonso is bezig met het opzetten van een eigen museum. http://www.spain.info/en_GB/reportajes-portales/reino_unido/Fernando_Alonso_museum_and_race_track_planned_for_Asturias.html

Ik denk dat het 'belangrijke nieuws' hierover zal gaan, want hij heeft de laatste tijd al vaker hierover getwitterd. Ik ga er niet vanuit dat hij iets tweet over het Silly Season.

Fabian

Citaat van: Matthijs op 02 september 2013 - 09:37:39
Fernando Alonso is bezig met het opzetten van een eigen museum. http://www.spain.info/en_GB/reportajes-portales/reino_unido/Fernando_Alonso_museum_and_race_track_planned_for_Asturias.html

Ik denk dat het 'belangrijke nieuws' hierover zal gaan, want hij heeft de laatste tijd al vaker hierover getwitterd. Ik ga er niet vanuit dat hij iets tweet over het Silly Season.
Dat zou heel goed kunnen. T is namelijk erg lekker voor Alonso om in deze tijden zo'n tweet de deur uit te sturen. Iedereen gaat gissen en de geruchten steken weer de kop op. Alonso heeft nu de aandacht van iedereen en daar kan ie lekker z'n museum mee promoten.

Het lijkt me ook niet dat Alonso wat Silly Season berichten op Twitter gaat gooien, maar je weet het natuurlijk maar nooit. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat het iets met zijn toekomst in de F1 vandoen heeft, maar goed hij staat nu wel weer vol in de schijnwerpers!

Fabian