Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Citaat van: Matthijs op 25 juli 2013 - 14:26:17
Ik denk dat je beter 1e coureur bij Lotus kan zijn dan 2e coureur bij Ferrari, maar dat terzijde.
Moet je eerst Räikkönen verslaan, maar ik acht het niet uitgesloten dat dat gebeurt.

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 25 juli 2013 - 15:03:11
Citaat van: Matthijs op 25 juli 2013 - 14:26:17
Ik denk dat je beter 1e coureur bij Lotus kan zijn dan 2e coureur bij Ferrari, maar dat terzijde.
Moet je eerst Räikkönen verslaan, maar ik acht het niet uitgesloten dat dat gebeurt.
Ik bedoelde in de situatie wanneer Kimi naar Red Bull zou gaan. Als Kimi blijft wordt Hülkenberg natuurlijk nooit (direct) 1e coureur.

Maikel0230



Zelf in elkaar geknutseld.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian


Jehoentelaar

Citaat van: Matthijs op 25 juli 2013 - 15:46:17
Citaat van: Jehoentelaar op 25 juli 2013 - 15:03:11
Citaat van: Matthijs op 25 juli 2013 - 14:26:17
Ik denk dat je beter 1e coureur bij Lotus kan zijn dan 2e coureur bij Ferrari, maar dat terzijde.
Moet je eerst Räikkönen verslaan, maar ik acht het niet uitgesloten dat dat gebeurt.
Ik bedoelde in de situatie wanneer Kimi naar Red Bull zou gaan. Als Kimi blijft wordt Hülkenberg natuurlijk nooit (direct) 1e coureur.
Snap ik, maar die kans acht ik nul. Of ja, 1% voor de moeite. 8)

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 25 juli 2013 - 15:47:58


Zelf in elkaar geknutseld.




HAHAHA, creatief en leuk....En ook de waarheid. Hulk dacht safe te zitten bij Sauber... :P

Maikel0230

Hulkenberg heeft verklaard dat het gerucht maar een broodje aap zou zijn. Nou Casey Stoner zei een week voordat hij zij vertrek aankondigde ook dat zoiets BS was. Ik geloof niets meer voordat ik het zie.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

CitaatJennie Gow (‏@JennieGow)
Franz Tost assures me both Ricciardo and Vergne will have a place in Toro Rosso next year if neither get the seat at Red Bull racing. #F1

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 26 juli 2013 - 17:13:56
CitaatJennie Gow (‏@JennieGow)
Franz Tost assures me both Ricciardo and Vergne will have a place in Toro Rosso next year if neither get the seat at Red Bull racing. #F1
Hm, waar blijft Da Costa dan?

Jehoentelaar

Geen idee. Maar laten we niet vergeten dat Buemi en Alguersuari destijds ook die garantie kregen.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 26 juli 2013 - 20:35:00
Geen idee. Maar laten we niet vergeten dat Buemi en Alguersuari destijds ook die garantie kregen.
Dat wilde ik net zeggen. Die garanties zeggen weinig in de F1. Beide mannen doen het goed dus mocht geen van tweeën de overstap naar Red Bull maken dan snap ik de keuze van Tost ook wel.

Da Costa. Die valt wat tegen hè dus die zal nu minder kans maken bij Toro Rosso!   ;)

Kootje

DaCosta kan nog 'n jaartje WSR of GP2 gaan doen als er geen plekje vrijkomt bij STR

Maikel0230

Nogmaals als RB Ricciardo niet neemt is het nut van STR eignelijk 0, wat voor een toekomst bied je een coureur dan, geen enkele die er gereden heeft, heeft na onstlag ergens anders een plaatsje gevonden (uitzondering = Luizzi en Klien maar wat een carrieres hadden die zeg), enkel Vettel is kunnen doorstromen naar RB.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

wie weet krijgen we een verrassende wending in silly season. Alonso mogelijke kanshebber om voor redbull te rijden. De reden zou zijn, dat hij met ferrari niet meer kan strijden om zeges. Zijn manager zou vrijdag al een meeting gehad hebben met horner. Dus de vraag is wie gaat er nu in de plaats van alonso rijden?

Kootje

Dacht dat Alonso nog 'n doorlopend contract had. ???