Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

Ik denk dat het dus zo werkt(weet dus niet of dat ook zo is): Een rijder maakt een "fout" die door de wedstrijdleiding bestraft wordt met een drive through. Omdat de rijder een drive through krijgt, krijgt hij ook nog een strafpunt. Dat is hoe ik het nu zie...

Wings

In dat geval schaaf ik mijn mening bij en sluit ik mij aan bij de bezwaren van Jeroen.

Fabian


Jehoentelaar

Gazprom zou een goede zijn. Had gedacht dat er wel meer geld via Gutiérrez en dat dealtje met Chelsea binnen zou komen. Blijkt dus iets anders uit te pakken.

In ieder geval kan Frijns het op die manier wel vergeten bij die lui.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 01 juli 2013 - 15:40:03
Gazprom zou een goede zijn. Had gedacht dat er wel meer geld via Gutiérrez en dat dealtje met Chelsea binnen zou komen. Blijkt dus iets anders uit te pakken.

In ieder geval kan Frijns het op die manier wel vergeten bij die lui.
Wordt voor Frijns niet makkelijk inderdaad. Frijns heeft geen centen en Sauber dus ook niet op dit moment.

Maikel0230

Ik heb wat geruchtjes opgevangen. Hulkenberg zou in gesprek zijn met Lotus als back-up moest Kimi naar Red Bull gaan. De Ferrari geruchten stijgen nu ook voor hem aangezien Massa nu echt wel zijn tijd gehad heeft in de formule 1. Der Nico II werd gesport na de coureursparade terwijl hij in diep gesprek was met Fernando Alonso.

Toch geweldig dat silly season  ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 07 juli 2013 - 19:40:14
Ik heb wat geruchtjes opgevangen. Hulkenberg zou in gesprek zijn met Lotus als back-up moest Kimi naar Red Bull gaan. De Ferrari geruchten stijgen nu ook voor hem aangezien Massa nu echt wel zijn tijd gehad heeft in de formule 1. Der Nico II werd gesport na de coureursparade terwijl hij in diep gesprek was met Fernando Alonso.

Toch geweldig dat silly season ;)
Tja, van de strijd om het WK moeten we dit jaar het niet hebben, dus ja... ;)

Edwin90

Citaat van: Maikel0230 op 07 juli 2013 - 19:40:14
Ik heb wat geruchtjes opgevangen. Hulkenberg zou in gesprek zijn met Lotus als back-up moest Kimi naar Red Bull gaan. De Ferrari geruchten stijgen nu ook voor hem aangezien Massa nu echt wel zijn tijd gehad heeft in de formule 1. Der Nico II werd gesport na de coureursparade terwijl hij in diep gesprek was met Fernando Alonso.

Toch geweldig dat silly season  ;)

Ik hoorde ook dat Hulk in gesprek is met Lotus.  Niet voor volgend jaar maar om vanaf België Grosjean te vervangen. Hij zou zijn contract bij Sauber hebben opgezegd omdat ze niet betaald hebben voor Mei. Maar dat is wel een heel wild gerucht.

Fabian

Ik denk dat Grosjean het seizoen wel mag uitzitten. Romain is absoluut geen verkeerde rijder.

Gerard

ik las op twitter wel dat Romain gisteren(GP Duitsland) zijn carriere heeft gered.... [alsof dat afhangt van 1 race], maar goed, zo grillig is de F1 dus blijkbaar.....

Hulk naar Lotus, mwah, ik weet niet of Lotus daarbij gebaat is.....

Ik vind Hulkenvberg, na alles wat hij vòor de F1 heeft gepresteerd, toch wat tegenvallen.....

jammer...

Maikel0230

Citaat van: Gerard op 08 juli 2013 - 10:13:51
ik las op twitter wel dat Romain gisteren(GP Duitsland) zijn carriere heeft gered.... [alsof dat afhangt van 1 race], maar goed, zo grillig is de F1 dus blijkbaar.....

Hulk naar Lotus, mwah, ik weet niet of Lotus daarbij gebaat is.....

Ik vind Hulkenvberg, na alles wat hij vòor de F1 heeft gepresteerd, toch wat tegenvallen.....

jammer...

Inderdaad als je eens een goed naar de carriere van Hulkenberg kijkt heeft het zogenaamd 'grote talent' nog niet echt iets van waarde gepresteerd (buiten die pole in 2010 en die sensationele race van 2012). Toch blijf ik in hem geloven maar hij zal uit zijn pijp moeten komen want hij gaat in een spiraal komen van middenveld naar achter en niet meer terug.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Met het materiaal waarin hij heeft gereden kun je weinig. Of dachten we dat Hulk met een slechter geworden Sauber dezelfde of betere prestaties zou kunnen neerzetten dan Perez vorig jaar? Riekt naar scorebordjournalistiek.

Overigens zie ik Kimi naar Red Bull echt niet gebeuren. Het maakt een einde aan de geloofwaardigheid en het bestaansrecht van STR en het opleidingsprogramma in zijn geheel.

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/hulkenberg_kandidaat_bij_lotus/

Van Hulk wisten we het, maar die andere naam die Boullier genoemd zou hebben vind ik ook interessant!

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 08 juli 2013 - 13:16:04
Met het materiaal waarin hij heeft gereden kun je weinig. Of dachten we dat Hulk met een slechter geworden Sauber dezelfde of betere prestaties zou kunnen neerzetten dan Perez vorig jaar? Riekt naar scorebordjournalistiek.

Maar op basis van wat verdient hij dan zijn status als supertalent die sommigen hem aanmeten?

Ik bedoel, hij kan goed rijden hoor, maar een aanstaande Alonso of Vettel? Kom nou.

Jehoentelaar

Waarom überhaupt een label plaatsen op een coureur waarvan we niet precies weten tot wat hij in staat is?