Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

Ach ja. We zullen maar ff wachten op Ferrari. Denk dat ze vandaag wel met het nieuws naar buiten zullen komen. Zal wel Raikkonen worden en Hulkenberg naar Lotus denk ik.

Maar bij Lotus gaat t nu leuk worden. Pastor is daar ook een serieuze kandidaat. Dan zou er bij Williams ook weer een stoeltje vrij komen en dan zou Hulk zo ook maar eens werkloos kunnen zijn volgend seizoen.

NielsD

Berichten op Twitter stromen vol van de bevestigingen dat Raikkonen z'n terugkeer maakt naar Ferrari volgend jaar. BBC kwam er als eerste mee, nu nog even op de officiële berichtgeving.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Citaat van: NielsD op 11 september 2013 - 09:36:22
Berichten op Twitter stromen vol van de bevestigingen dat Raikkonen z'n terugkeer maakt naar Ferrari volgend jaar. BBC kwam er als eerste mee, nu nog even op de officiële berichtgeving.
BBC berichtte gisteren ook al dat het officieel was. Ik wacht wel ff lekker op de bevestiging vanuit Italië

NielsD

Citaat van: Fabian op 11 september 2013 - 09:38:19
Citaat van: NielsD op 11 september 2013 - 09:36:22
Berichten op Twitter stromen vol van de bevestigingen dat Raikkonen z'n terugkeer maakt naar Ferrari volgend jaar. BBC kwam er als eerste mee, nu nog even op de officiële berichtgeving.
BBC berichtte gisteren ook al dat het officieel was. Ik wacht wel ff lekker op de bevestiging vanuit Italië

Het schijnt dat Ferrari om 09.00 uur het nieuws naar buiten heeft gebracht, althans dat staat op Nederlandse Formule 1-site. Waarom berichten hun dat en Ferrari niet, zie Formule1.nl toch als een betrouwbare bron.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Tja ook raar. Op de Ferrarisite niets te zien.

Fabian


Fabian

Eenjarig contract voor Raikkonen met optie voor 2015

Gerard

Citaat van: Fabian op 11 september 2013 - 09:55:57
Eenjarig contract voor Raikkonen met optie voor 2015
zou goed kunnen... Als Bianchi in 2015 klaargestoomd is kan hij Kimi weer 'opvolgen'

Wat betreft STR.. lijkt mij Felix da Costa inderdaad de meest logische keuze....

robbert

Citaat van: Gerard op 11 september 2013 - 11:06:52
Citaat van: Fabian op 11 september 2013 - 09:55:57
Eenjarig contract voor Raikkonen met optie voor 2015
zou goed kunnen... Als Bianchi in 2015 klaargestoomd is kan hij Kimi weer 'opvolgen'

Wat betreft STR.. lijkt mij Felix da Costa inderdaad de meest logische keuze....

of alonso....

gloudiesaurus

Ferrari heeft nog steeds niet officieel bekend gemaakt......
Al is wel de verwachting dat ze dat vanmiddag doen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Het is bevestigd op de site van Ferrari. Welcome back Kimi  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian


rafael25

Waar twee strijden om een been, gaat de derde er mee heen!!! :-)
Veel succes alle Ferrari fans!!!

Edwin90

Ik lach me rot als de Ferrari volgend jaar de dominante wagen is en dat het een epic battle wordt voor de titel tussen de twee teamgenoten.   8)