Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Maikel0230 op 10 september 2013 - 14:33:46
Ik vind nergens geen live link voor die persconferentie maar dit is waarschijnlijk enkel voor de Italiaanse TV, zo patriotisch zijn ze nog net wel bij de Scuderia.
Dat zou best eens kunnen...

Fabian

Citaat van: Gerard op 10 september 2013 - 14:32:11
Citaat van: Maikel0230 op 10 september 2013 - 14:29:17
Toch raar hoe dat sommige websites nu al van hun toeter beginnen maken voordat er ook nog maar wat is bevestigd door Ferrari zelf.
Ja dat vind ik dus ook vreemd! Ze hebben het over een 2 jarige deal, 20 miljoen etc...
Straks "gokken" ze bij F1Madness verkeerd en was het een hoax ;D
En Shell die betaalt voor Räikkönen

Fabian

Kan iemand me wakker maken als Ferrari t belangrijke nieuws wereldkundig heeft gemaakt?


Jehoentelaar

Dit is spannender dan laatste drie Grands Prix bij elkaar.

Maikel0230

Kan een heel historisch moment worden

CitaatRaikkonen to Ferrari with Alonso? It'd be Ferrari's first time with 2 champions since Monza '53, Farina & Ascari

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 10 september 2013 - 14:38:20
Dit is spannender dan laatste drie Grands Prix bij elkaar.
Tja. En dan vertellen ze dadelijk op de persconferentie dat Felipe Massa toch aanblijft!  ;)

Jehoentelaar

Citaat van: Fabian op 10 september 2013 - 14:40:18
Citaat van: Jehoentelaar op 10 september 2013 - 14:38:20
Dit is spannender dan laatste drie Grands Prix bij elkaar.
Tja. En dan vertellen ze dadelijk op de persconferentie dat Felipe Massa toch aanblijft!  ;)
Dat zou na wekenlange geruchten en verhalen wel de grap van het jaar zijn! :D

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 10 september 2013 - 14:41:07
Citaat van: Fabian op 10 september 2013 - 14:40:18
Citaat van: Jehoentelaar op 10 september 2013 - 14:38:20
Dit is spannender dan laatste drie Grands Prix bij elkaar.
Tja. En dan vertellen ze dadelijk op de persconferentie dat Felipe Massa toch aanblijft!  ;)
Dat zou na wekenlange geruchten en verhalen wel de grap van het jaar zijn! :D
Ah is toch leuk joh.

Overigens denk ik toch echt dat Kimi terugkeert. Zou wel een stunt zijn om zeven jaar hetzelfde nieuws weer naar buiten te brengen.

Fabian

Wel leuk dat een vrouw de aanstichtster is van dit hele gedoe. Jennie Gow zette het hele gebeuren op Twitter in gang met een tweet over de persconferentie...

Maikel0230

Wel raar dat Ferrari op hun eigen website nog niet eens aankondigt dat ze een persconferentie gingen houden, zeer raar zelfs, dit lijkt meer en meer op een scheet in een fles te lijken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Zou wel een stunt zijn maar een domme beslissing. Kan op dezelfde manier aflopen zoals bij senna en prost bij mclaren. Of alonso en hamilton. We hebben allemaal gezien hoe alonso kan reageren met zo'n teamgenoot.

Fabian

Citaat van: Maikel0230 op 10 september 2013 - 14:49:09
Wel raar dat Ferrari op hun eigen website nog niet eens aankondigt dat ze een persconferentie gingen houden, zeer raar zelfs, dit lijkt meer en meer op een scheet in een fles te lijken.
Yep. Ik houd het voor gezien. Zit al drie kwartier op Twitter te kijken. Niks nada noppes. T zal nog wel ff duren voordat alles bekend wordt gemaakt over wat er dan ook gaat gebeuren.

Fabian

Citaat van: robbert op 10 september 2013 - 14:49:34
Zou wel een stunt zijn maar een domme beslissing. Kan op dezelfde manier aflopen zoals bij senna en prost bij mclaren. Of alonso en hamilton. We hebben allemaal gezien hoe alonso kan reageren met zo'n teamgenoot.
Het is natuurlijk wel een lekkere dag voor Ferrari om een eventuele persconferentie te beleggen. Kijk maar wat er zeven jaar geleden gebeurde. Dit zorgt voor lekker wat gesprekstof op het net en fora.

Fabian

Het schijnt een klein foutje te zijn bij de mensen van Ferrari op de communicatie afdeling. Volgens mij iets met een bericht over persco dat verkeerd geïnterpreteerd is. Schijnt nu over een persconferentie te gaan die di Montezemolo gaf in Frankfurt. Kleine miscommunicatie dus.