Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Citaat van: robbert op 09 september 2013 - 22:02:13
Citaat van: Enzo op 09 september 2013 - 21:26:57
Citaat van: Jeroen op 09 september 2013 - 21:15:55
Citaat van: Arthur op 09 september 2013 - 20:45:53

Ben benieuwd of we dat kunnen werkelijkheid kunnen zien worden.

We horen het deze week (zeggen ze nu). Van mij mag het; leuk duo lijkt me.

Hulkenberg kan dan naar Lotus. Hij is al gewend aan financiele problemen, dus met een paar maanden zonder salaris zal hij niet veel problemen hebben.

Hulkenberg naar Lotus en Kimi naar Ferrari naast Alonso....., ik ben voor!  8)
Jammer voor de Hulk, maar Kimi Vs Alonso zal vast knallen worden in die Ferrari.

ja ferrari zal nog minder punten hebben dan nu, met 2 piloten die niet willen schuiven voor elkaar
Onzin. Het maakt nogal uit of je een podiumklant en een pakweg P8 hebt of twee podiumklanten.

0634

Probleem bij Ferrari is echter niet Felipe Massa. Probleem bij Ferrari is de snelheid van de wagen. Je wordt niks sneller door Raikkonen naast Alonso te zetten, want Alonso perst echt wel het absolute uiterste uit die wagen (in ieder geval op zondagen).

Al zet je Vettel in die wagen, dan wordt je nog geen kampioen als je niet ergens wat snelheid vandaan peutert. Ik ben heel benieuwd met wat voor auto ze volgend jaar op de proppen gaan komen, dat is eigenlijk een stuk bepalender dan de tweede rijder.

robbert

fernando alonso net op zijn facebookpagina:  welcome to komi, for the 2014 saison!
Dus het is al zeker. Mss leuk in het begin, maar na een tijdje zal dat voor wat problemen zorgen bij ferrari. Want ze willen allebei de titel en willen dus niet de 2de piloot zijn. Snap niet dat ze dat niet inzien bij ferrari

Arthur

Citaat van: robbert op 09 september 2013 - 23:17:18
fernando alonso net op zijn facebookpagina:  welcome to komi, for the 2014 saison!
Dus het is al zeker. Mss leuk in het begin, maar na een tijdje zal dat voor wat problemen zorgen bij ferrari. Want ze willen allebei de titel en willen dus niet de 2de piloot zijn. Snap niet dat ze dat niet inzien bij ferrari

Dus toch...?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

#544
Citaat van: Arthur op 09 september 2013 - 23:28:01
Citaat van: robbert op 09 september 2013 - 23:17:18
fernando alonso net op zijn facebookpagina:  welcome to komi, for the 2014 saison!
Dus het is al zeker. Mss leuk in het begin, maar na een tijdje zal dat voor wat problemen zorgen bij ferrari. Want ze willen allebei de titel en willen dus niet de 2de piloot zijn. Snap niet dat ze dat niet inzien bij ferrari

Dus toch...?

mss, maar die facebookpagina is geen officiele pagina. Ik hoop dat kimi niet naar ginder vertrekt, of ferrari zal volgend seizoen weer moeilijk hebben om de titels te hebben, met 2 piloten die geen 2de rijder willen zijn

Arthur

Citaat van: robbert op 09 september 2013 - 23:36:51
Citaat van: Arthur op 09 september 2013 - 23:28:01
Citaat van: robbert op 09 september 2013 - 23:17:18
fernando alonso net op zijn facebookpagina:  welcome to komi, for the 2014 saison!
Dus het is al zeker. Mss leuk in het begin, maar na een tijdje zal dat voor wat problemen zorgen bij ferrari. Want ze willen allebei de titel en willen dus niet de 2de piloot zijn. Snap niet dat ze dat niet inzien bij ferrari

Dus toch...?

mss, maar die facebookpagina is geen officiele pagina

Begrijp ik. Maar wel frappant dat [blijkbaar] Alonso het wereldkundig maakt en niet Ferrari....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Als het geen officiƫle pagina is kan iedereen het posten. Ik lees het echter nu wel ineens op heel veel plekken, maar dat komt doordat Auto Motor und Sport een dergelijk verhaal ergens heeft gezet. Vervolgens zijn Spaanse, Italiaanse en Finse media ermee aan de haal gegaan: sneeuwbaleffect.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Auto Motor und Sport is overigens doorgaans wel betrouwbaar. Net als Turun Sanomat of hoe de Finse krant heet. En die schijnen ook al zoiets te hebben geroepen.

gloudiesaurus

Het lijkt steeds waarschijnlijk te worden. Raikkonen naar Ferrari.
Ik juich het toe, wat een line up! Raikkone en Alonso in een team.

Hulkenberg stapt waarschijnlijk over naar Lotus.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 10 september 2013 - 07:02:28
Het lijkt steeds waarschijnlijk te worden. Raikkonen naar Ferrari.
Ik juich het toe, wat een line up! Raikkone en Alonso in een team.

Hulkenberg stapt waarschijnlijk over naar Lotus.

ja en een linu up die wellicht grote gevolgen kan hebben voor het team. Als ze zeer goed overeenkomen met elkaar en met het team dat er een kopman is, dan is er geen enkel probleem. Maar Raikkonen is ook van het kaliber dat wereldkampioen wil worden en zal wellicht niet aanvaarden dat hij in functie van alonso moet rijden en omgekeerd ook niet. Maar ja, ferrari en hun beslissingen zijn al dikwijls niet logisch geweest

gloudiesaurus

Al is Raikkonen ook iemand die zich niet snel van de wijs zal brengen en zijn eigen gang zal gaan.
Maar Alonso en Raikkonen in 1 team, ben benieuwd wat Alonso hiervan vindt  :)
Hij zal nu niet bij voorbaat NR1 - coureur zijn.

En Raikkonen terug bij Ferrari, de Italianen kochten in 2010 zijn contract nog af voor 17 miljoen Euro... om Alonso in huis te halen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 10 september 2013 - 07:20:40
Al is Raikkonen ook iemand die zich niet snel van de wijs zal brengen en zijn eigen gang zal gaan.
Maar Alonso en Raikkonen in 1 team, ben benieuwd wat Alonso hiervan vindt  :)
Hij zal nu niet bij voorbaat NR1 - coureur zijn.

En Raikkonen terug bij Ferrari, de Italianen kochten in 2010 zijn contract nog af voor 17 miljoen Euro... om Alonso in huis te halen.

ja als raikkonen nr2 coureur zal zijn, dan zal alonso dat niet erg vinden. Maar als raikkonen gewoon zijn gang mag gaan dan is het een andere situatie.  Alonso zal niet willen opzij gaan en raikkonen ook niet. Komt garandeerd vodden van

Fabian

#553
Persco Ferrari op komst. Dadelijk komen ze met een of andere vage aankondiging over een nieuwe auto op de Motorshow....

Gerard

Het is al 5 over en we weten nog niks! >:(  ;D