Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Bart VD

Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 22:29:11
Citaat van: Fabian op 01 september 2013 - 22:28:04
Ik hoop zo dat je sommige dingen fout hebt Niels!!!  :) ;)

Ik zou het namelijk echt belachelijk vinden als Red Bull niet kiest voor Ricciardo. Dan kunnen ze Toro Rosso opdoeken en er mee stoppen want dan heeft t allemaal weinig zin als je t mij vraagt, maar goed dit heb ik al vaker aangegeven.

Wat betreft de andere namen zal het me allemaal weinig uitmaken.

Ik denk ook niet dat ik het helemaal goed heb, maar ik heb gewoon geen zin om Ricciardo in de Red Bull te zien. Kan er niks aan doen.

Van mij moet er zelfs helemaal niemand in die red bull zitten.  En dan worden ze waarschijnlijk nog kampioen...
This space for rent

robbert

Citaat van: NielsD op 02 september 2013 - 08:13:51
En mochten ze de eerste paar races toch de plank misslaan, dan maken ze dat sowieso later goed. Vorig jaar liep Vettel in het begin ook niet lekker en uiteindelijk is hij wel kampioen geworden.

ja inderdaad, dat is iets dat ferrari wel moeite mee heeft

Matthijs

Citaat van: robbert op 02 september 2013 - 11:44:04
Citaat van: NielsD op 02 september 2013 - 08:13:51
En mochten ze de eerste paar races toch de plank misslaan, dan maken ze dat sowieso later goed. Vorig jaar liep Vettel in het begin ook niet lekker en uiteindelijk is hij wel kampioen geworden.

ja inderdaad, dat is iets dat ferrari wel moeite mee heeft
Please man, moet je echt steeds 100x hetzelfde punt maken? Ik kan bijna elke 'robbert'-post blind uit een topic halen.

Fabian

Citaat van: robbert op 02 september 2013 - 11:44:04
Citaat van: NielsD op 02 september 2013 - 08:13:51
En mochten ze de eerste paar races toch de plank misslaan, dan maken ze dat sowieso later goed. Vorig jaar liep Vettel in het begin ook niet lekker en uiteindelijk is hij wel kampioen geworden.

ja inderdaad, dat is iets dat ferrari wel moeite mee heeft
Volgens mij komt Ferrari nu ook terug na een mindere periode. Of dat daadwerkelijk zo is zal blijken in Monza en Singapore, maar op Spa ging het toch al stukken beter dan de races daarvoor.

Maikel0230

#439
De mindere periode van Ferrari begon in Canada toen dat ze daar een grote update op de wagen plaatste die dan helemaal niet bleek te werken, sterker zelfs ze waren langzamer geworden. Ze zijn blijven sleutelen aan die upgrades maar het kwam niet op gang. Ferrari heeft er dan voor gekozen om terug te gaan naar de oudere configuratie maar toen lagen ze een beetje achter in de upgradestrijd. Op Spa leken ze eindelijk terug bijgebeend te zijn, ik verwacht dan ook veel van komend weekend, ik hoop dat de kwalificatiesnelheid er ook op vooruit is gegaan want Spa was meer een tactische blunder en dus niet representatief.

Maar we geraken off topic, dit is immers het silly season topic. Ik stel dan ook voor om het gesprek over de snelheid van Ferrari te verplaatsen naar het Monza topic.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Zojuist is bekend geworden dat Alonso de wielerploeg Euskatel heeft opgekocht. Als dit het grote nieuws was, sleep mij dan maar weg.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Citaat van: NielsD op 02 september 2013 - 13:01:45
Zojuist is bekend geworden dat Alonso de wielerploeg Euskatel heeft opgekocht. Als dit het grote nieuws was, sleep mij dan maar weg.
Tja. Dat is dan een kleine domper. Misschien gaat ie wel fietsen ipv autoracen...

Maikel0230

Citaat van: Fabian op 02 september 2013 - 13:03:19
Citaat van: NielsD op 02 september 2013 - 13:01:45
Zojuist is bekend geworden dat Alonso de wielerploeg Euskatel heeft opgekocht. Als dit het grote nieuws was, sleep mij dan maar weg.
Tja. Dat is dan een kleine domper. Misschien gaat ie wel fietsen ipv autoracen...

Nu heeft ie wel enkele weken dit op zijn twitter gezet..... ;)



Neen, fietsen is niet voor hem weggelegd, hij zou dan al lang iemand van zijn fiets gestampt hebben als ze hem in de weg rijden. ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 02 september 2013 - 13:15:20
Citaat van: Fabian op 02 september 2013 - 13:03:19
Citaat van: NielsD op 02 september 2013 - 13:01:45
Zojuist is bekend geworden dat Alonso de wielerploeg Euskatel heeft opgekocht. Als dit het grote nieuws was, sleep mij dan maar weg.
Tja. Dat is dan een kleine domper. Misschien gaat ie wel fietsen ipv autoracen...

Nu heeft ie wel enkele weken dit op zijn twitter gezet..... ;)



Neen, fietsen is niet voor hem weggelegd, hij zou dan al lang iemand van zijn fiets gestampt hebben als ze hem in de weg rijden. ;D

Hij kan wel een aardig potje fietsen hoor, volgens mij fietst hij regelmatig met Contador.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Ik bedoel dan ook competitief hé

"All the time you have to leave the space!"


Die man zou zich gevangen voelen in zo'n peleton

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sphinx

Gaat waarschijnlijk om de wielerploeg van Euskatel, die dreigde op te houden omdat de sponsor er geen been meer in ziet. Alonso gaat de licentie overnemen, dus meer ploegleider/eigenaar. Kopman van die ploeg is trouwens een van de gekste dalers in die ploeg: Sammy Sanchez
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

robbert

Citaat van: Matthijs op 02 september 2013 - 11:51:56
Citaat van: robbert op 02 september 2013 - 11:44:04
Citaat van: NielsD op 02 september 2013 - 08:13:51
En mochten ze de eerste paar races toch de plank misslaan, dan maken ze dat sowieso later goed. Vorig jaar liep Vettel in het begin ook niet lekker en uiteindelijk is hij wel kampioen geworden.

ja inderdaad, dat is iets dat ferrari wel moeite mee heeft
Please man, moet je echt steeds 100x hetzelfde punt maken? Ik kan bijna elke 'robbert'-post blind uit een topic halen.

ey man, het is een eigen mening, je wordt weer persoonlijk. Jij hebt een andere mening, ok. Maar het zijn veronderstellingen...

Wings

Citaat van: Maikel0230 op 02 september 2013 - 09:04:49
Volgend jaar zal de betrouwbaarheid van de motoren vooral het belangrijkste worden, wie de beste motor jeeft lan zowaar lampioen worden (waarmee ok noet wil zeggen dat het ook anders zou unnen uitdraaien.

;D ;D ;D

Wings

Citaat van: Fabian op 02 september 2013 - 12:01:00
Citaat van: robbert op 02 september 2013 - 11:44:04
Citaat van: NielsD op 02 september 2013 - 08:13:51
En mochten ze de eerste paar races toch de plank misslaan, dan maken ze dat sowieso later goed. Vorig jaar liep Vettel in het begin ook niet lekker en uiteindelijk is hij wel kampioen geworden.

ja inderdaad, dat is iets dat ferrari wel moeite mee heeft
Volgens mij komt Ferrari nu ook terug na een mindere periode. Of dat daadwerkelijk zo is zal blijken in Monza en Singapore, maar op Spa ging het toch al stukken beter dan de races daarvoor.

Ferrari komt te laat op stoom. Red Bull, oftewel, Newey en Vettel hebben minder tijd nodig om van niet vooraan weer terug te vallen in het patroon van domineren. Komend jaar kán het anders zijn. Ligt aan de verschillen bij aanvang. Bij Ferrari bemoeit James Allison zich met de 2014 auto. Dat stemt mij gelukkig. Hopen dat hij het tij kan laten keren want ze staan alweer 5 jaren droog.

gloudiesaurus

Citaat van: robbert op 02 september 2013 - 17:29:55
Citaat van: Matthijs op 02 september 2013 - 11:51:56
Citaat van: robbert op 02 september 2013 - 11:44:04
Citaat van: NielsD op 02 september 2013 - 08:13:51
En mochten ze de eerste paar races toch de plank misslaan, dan maken ze dat sowieso later goed. Vorig jaar liep Vettel in het begin ook niet lekker en uiteindelijk is hij wel kampioen geworden.

ja inderdaad, dat is iets dat ferrari wel moeite mee heeft
Please man, moet je echt steeds 100x hetzelfde punt maken? Ik kan bijna elke 'robbert'-post blind uit een topic halen.

ey man, het is een eigen mening, je wordt weer persoonlijk. Jij hebt een andere mening, ok. Maar het zijn veronderstellingen...

Jongens houdt het gezellig!!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is