Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

NielsD

Citaat van: Fabian op 01 september 2013 - 22:22:45
Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 22:21:36
Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 21:56:28
Om te stoppen? Want dat zal hij echt niet gaan doen. Zal ie toch naar RB gaan? ;)

ja ik ben er toch bijna zeker van dat hij naar redbull zal gaan. Hij wil een winnende wagen, en dat is redbull
Dat is dit jaar inderdaad een Red Bull. Dat kan volgend jaar ook een Ferrari of McLaren zijn. Of misschien wel een Williams....

Ik denk dat Kimi naar Ferrari gaat, Alonso naar Red Bull, Ricciardo nog bij Toro Rosso, Maldonado naar Lotus, van der Garde naar Williams en Alexander Rossi schuift aan in de Caterham.

Mijn silly season zit erop, ik weet het zeker.. ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Ik hoop zo dat je sommige dingen fout hebt Niels!!!  :) ;)

Ik zou het namelijk echt belachelijk vinden als Red Bull niet kiest voor Ricciardo. Dan kunnen ze Toro Rosso opdoeken en er mee stoppen want dan heeft t allemaal weinig zin als je t mij vraagt, maar goed dit heb ik al vaker aangegeven.

Wat betreft de andere namen zal het me allemaal weinig uitmaken.

NielsD

Citaat van: Fabian op 01 september 2013 - 22:28:04
Ik hoop zo dat je sommige dingen fout hebt Niels!!!  :) ;)

Ik zou het namelijk echt belachelijk vinden als Red Bull niet kiest voor Ricciardo. Dan kunnen ze Toro Rosso opdoeken en er mee stoppen want dan heeft t allemaal weinig zin als je t mij vraagt, maar goed dit heb ik al vaker aangegeven.

Wat betreft de andere namen zal het me allemaal weinig uitmaken.

Ik denk ook niet dat ik het helemaal goed heb, maar ik heb gewoon geen zin om Ricciardo in de Red Bull te zien. Kan er niks aan doen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Dat kan. Ik wil Ricciardo wel graag in de Red Bull zien. En ach laten we eerst maar eens afwachten wat Alonso te melden heeft en dan kunnen we weer verder kijken.

NielsD

Citaat van: Fabian op 01 september 2013 - 22:30:58
Dat kan. Ik wil Ricciardo wel graag in de Red Bull zien. En ach laten we eerst maar eens afwachten wat Alonso te melden heeft en dan kunnen we weer verder kijken.

Straks stelt dat hele nieuws weer niks voor. Heeft heel Formule 1 land weer een paar dagen voor niks op de kop gestaan.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 22:31:45
Citaat van: Fabian op 01 september 2013 - 22:30:58
Dat kan. Ik wil Ricciardo wel graag in de Red Bull zien. En ach laten we eerst maar eens afwachten wat Alonso te melden heeft en dan kunnen we weer verder kijken.

Straks stelt dat hele nieuws weer niks voor. Heeft heel Formule 1 land weer een paar dagen voor niks op de kop gestaan.
Daar zit ik ook al aan te denken. Alonso hoeft maar iets te twitteren in deze silly Season tijden en de hele F1 wereld staat op z'n kop. Misschien heeft Alonso wel een chihuahua gekocht...

0634

Citaat van: Gerard op 01 september 2013 - 22:09:48
Twitter loopt inderdaad over van de geruchten en speculaties.. ben hèel benieuwd!! Misschien is zijn meissie eel zwanger  ;D  ;)
Dat ja. Of hij gaat trouwen of zo. Een overgang naar een team, daar gaat hij vast niet op vooruit lopen met een tweet.

Hij zegt ook dat we twitter in de gaten moeten houden... alsof een overstap naar RBR via een tweetje bekend zal worden gemaakt.

robbert

Citaat van: Jeroen op 01 september 2013 - 22:46:13
Citaat van: Gerard op 01 september 2013 - 22:09:48
Twitter loopt inderdaad over van de geruchten en speculaties.. ben hèel benieuwd!! Misschien is zijn meissie eel zwanger  ;D  ;)
Dat ja. Of hij gaat trouwen of zo. Een overgang naar een team, daar gaat hij vast niet op vooruit lopen met een tweet.

Hij zegt ook dat we twitter in de gaten moeten houden... alsof een overstap naar RBR via een tweetje bekend zal worden gemaakt.

ja je kan gelijk hebben, maar je moest het web ook in de gaten houden. Ik zie hem nog altijd vertrekken bij ferrari. Er is nog altijd iets geknakt in de relatie tussen hem en Montezemolo. Dus alonso zal mss met veel plezier vertellen dat hij ferrari zal verlaten

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 01 september 2013 - 22:46:13
Citaat van: Gerard op 01 september 2013 - 22:09:48
Twitter loopt inderdaad over van de geruchten en speculaties.. ben hèel benieuwd!! Misschien is zijn meissie eel zwanger  ;D  ;)
Dat ja. Of hij gaat trouwen of zo. Een overgang naar een team, daar gaat hij vast niet op vooruit lopen met een tweet.

Hij zegt ook dat we twitter in de gaten moeten houden... alsof een overstap naar RBR via een tweetje bekend zal worden gemaakt.

Het zou uniek zijn als zoiets via Twitter bekend wordt. Maar je weet het nooit he...
Red Bull is ook niet vies van een PR - stuntje  ;)

Meestal maken de teams zoiets zelf bekend.
Maar in ieder geval, Alonso stookt het vuurtje wel flink op zo...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 22:25:04
Citaat van: Fabian op 01 september 2013 - 22:22:45
Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 22:21:36
Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 21:56:28
Om te stoppen? Want dat zal hij echt niet gaan doen. Zal ie toch naar RB gaan? ;)

ja ik ben er toch bijna zeker van dat hij naar redbull zal gaan. Hij wil een winnende wagen, en dat is redbull
Dat is dit jaar inderdaad een Red Bull. Dat kan volgend jaar ook een Ferrari of McLaren zijn. Of misschien wel een Williams....

Ik denk dat Kimi naar Ferrari gaat, Alonso naar Red Bull, Ricciardo nog bij Toro Rosso, Maldonado naar Lotus, van der Garde naar Williams en Alexander Rossi schuift aan in de Caterham.

Mijn silly season zit erop, ik weet het zeker.. ;)

De wens is de vader van de gedachte?  :P
Maar klinkt niet verkeerd  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

#415
Dat zou me echt verbazen dat Alonso en di Montezemelo na een fallout al meteen hun eigen weg gaan.

Moet Ferrari dan nu op zoek naar twee coureurs? (:-\) Dat zou pas de deal van het jaar zijn FER naar Red Bull, zal Seb leuk vinden......

Zou ook een leuke clash geven tussen Vettel en Alonso fans, die dan samen op de tribune in een RB shirtje zitten.

Neen, ik zie het niet gebeuren aangezien Webber Ricciardo zo goed als bij nationaliteit noemde. Hij gaat trouwen en is blijkbaar erg enthousiast ;D ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Wat ik me net bedenk.
Wellicht heeft Alonso een nieuwe sponsor gevonden? En stookt hij het vuur zo even op voor een leuke bekendmaking?
Geen groot nieuws maar wel alle aandacht voor de sponsor?  :) Het zou niet de eerste keer zijn in de Formule 1.

En anders denk ik dat hij gaat trouwen of papa wordt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Tja het zou allemaal kunnen. Alonso zal het heerlijk vinden. Hij stuurt een mysterieuze tweet de wereld in, de hele F1 wereld praat erover en houdt Alonso in de gaten. Perfect om de aandacht op je te richten voor wat voor nieuws dan ook...

0634

Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 22:58:14
Citaat van: Jeroen op 01 september 2013 - 22:46:13
Citaat van: Gerard op 01 september 2013 - 22:09:48
Twitter loopt inderdaad over van de geruchten en speculaties.. ben hèel benieuwd!! Misschien is zijn meissie eel zwanger  ;D  ;)
Dat ja. Of hij gaat trouwen of zo. Een overgang naar een team, daar gaat hij vast niet op vooruit lopen met een tweet.

Hij zegt ook dat we twitter in de gaten moeten houden... alsof een overstap naar RBR via een tweetje bekend zal worden gemaakt.

ja je kan gelijk hebben, maar je moest het web ook in de gaten houden. Ik zie hem nog altijd vertrekken bij ferrari. Er is nog altijd iets geknakt in de relatie tussen hem en Montezemolo. Dus alonso zal mss met veel plezier vertellen dat hij ferrari zal verlaten

PRecies ja. Als hij naar Red Bull overstapt, wordt er een persco belegd. Dat zullen we echt niet via twitter en het web vernemen.

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 01 september 2013 - 23:01:58
Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 22:25:04
Citaat van: Fabian op 01 september 2013 - 22:22:45
Citaat van: robbert op 01 september 2013 - 22:21:36
Citaat van: NielsD op 01 september 2013 - 21:56:28
Om te stoppen? Want dat zal hij echt niet gaan doen. Zal ie toch naar RB gaan? ;)

ja ik ben er toch bijna zeker van dat hij naar redbull zal gaan. Hij wil een winnende wagen, en dat is redbull
Dat is dit jaar inderdaad een Red Bull. Dat kan volgend jaar ook een Ferrari of McLaren zijn. Of misschien wel een Williams....

Ik denk dat Kimi naar Ferrari gaat, Alonso naar Red Bull, Ricciardo nog bij Toro Rosso, Maldonado naar Lotus, van der Garde naar Williams en Alexander Rossi schuift aan in de Caterham.

Mijn silly season zit erop, ik weet het zeker.. ;)

De wens is de vader van de gedachte?  :P
Maar klinkt niet verkeerd  ;)

Ik ben bang van wel inderdaad. :P Maar straks krijg ik wel gelijk?!?  ::)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna