Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

robbert

Zo blijven ze bezig. Zou wel heel dom zijn. Ma ja het is ferrari é

Franky R.

Citaat van: robbert op 23 augustus 2013 - 17:17:34
Zo blijven ze bezig. Zou wel heel dom zijn. Ma ja het is ferrari é
Helemaal mee eens...Massa zou het onderhand beter moeten weten, maar als er geen consequenties tegenover staan? En net wat ik zei...Is een Hulkenberg, di Resta of zelfs Kovalainen nou echt zoveel slechter dan Felipe?

Kootje


Franky R.

Citaat van: Kootje op 23 augustus 2013 - 17:40:54
Hulk wel 8)
:P
Tja, laat ik het dan anders zeggen...Zou Massa meer uit die Sauber hebben gehaald, dan Hulk? ;) ;) ;)

0634


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2013 - 19:58:33
Ook niet veel minder.


Me dunkt heeft een Hulkenberg nog groeipotentie vergeleken met Massa? Idealiter heb je altijd een oudere en jongere rijder in je team.




0634

Mwah hoezo? Hiervoor hadden ze Kimi en Massa, even oud, daarvoor hadden ze heel lang Rubens en Schumi en Irvine en Schumi. Allemaal generatiegenoten.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2013 - 20:40:54
Mwah hoezo? Hiervoor hadden ze Kimi en Massa, even oud, daarvoor hadden ze heel lang Rubens en Schumi en Irvine en Schumi. Allemaal generatiegenoten.
Je hebt 100% gelijk, maar bekijk het even chronologisch...Eerst had je Schumi en Irvine, daarna Schumi en Barri...en Barrichello werd toch wel door een jongere coureur vervangen [Massa]? ;)

0634

Ja, maar dat is het enige jaar dus dat de lineup bij Ferrari uit een ouder/jonger-combi bestond. De rest allemaal niet. Alesi-Berger ook al niet. Moeten we helemaal terug naar Prost/Alesi 23 jaar geleden. En dat duurde ook maar één jaar, want Mansell en Prost waren generatiegenoten. Die combi tussen jong en oud is dus niet bepaald en trent bij het team ;).

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2013 - 17:32:21
Ja, maar dat is het enige jaar dus dat de lineup bij Ferrari uit een ouder/jonger-combi bestond. De rest allemaal niet. Alesi-Berger ook al niet. Moeten we helemaal terug naar Prost/Alesi 23 jaar geleden. En dat duurde ook maar één jaar, want Mansell en Prost waren generatiegenoten. Die combi tussen jong en oud is dus niet bepaald en trent bij het team ;) .
Trend?
Ik had het niet over een trens, maar een IMHO ideale situatie binnen een team. Dus niet per se Ferrari. McLaren heeft nu wel die mix met Button - Perez. OfRed Bull met Vettel - Webber.


;)

0634

O, dan begreep ik je verkeerd.

Franky R.



rafael25


Maikel0230

#374
Maak het nog maar wat zotter Franky maar je prognose zit inderdaad niet verkeerd want gisteren gaf Button aan dat hij eigenlijk nog niet bevestigd is voor volgend jaar.

Bron: http://www.autosport.com/news/report.php/id/109387

Zoals je aanhaalt zet Whitmarsh de deur op een kier, er waren er ook al op f1fanatic die langs hun neus weg zeiden dat ze Button nog naar Ferrari zagen gaan.

Allemaal speculatief natuurlijk ;)


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25