Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Jeroen op 20 augustus 2013 - 22:54:47
Precies. En die heeft wél invloed op de auto van volgend jaar.
Zeker weten. Misschien dat Kimi wel mede daarom terug wil gaan naar Ferrari.

Jehoentelaar

Zo had ik het nog niet gezien, eigenlijk. :)

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 21 augustus 2013 - 15:12:56
Zo had ik het nog niet gezien, eigenlijk. :)
Tja. Of Kimi zo denkt weet ik natuurlijk niet, maar het zou Kimi over de streep kunnen trekken.

0634

Het is in ieder geval een aderlating voor Lotus en een opsteker voor Ferrari. Allison schijnt een van de betere jongere ontwerpers te zijn, maakte iig veel indruk bij Lotus.

Gerard

Zou wel zonde zijn om weer een winnend team te zien afzakken.
Ik vond het juist top dat er meerdere teams in staat waren /zijn, die om het podium vechten...
Masr goed, wellicht rijdt Ferrari volgend jaar weer meer mee vooraan? Of een heel ander team, als FI of..... McLaren ;)

robbert

Citaat van: Gerard op 21 augustus 2013 - 23:02:27
Zou wel zonde zijn om weer een winnend team te zien afzakken.
Ik vond het juist top dat er meerdere teams in staat waren /zijn, die om het podium vechten...
Masr goed, wellicht rijdt Ferrari volgend jaar weer meer mee vooraan? Of een heel ander team, als FI of..... McLaren ;)
ik zie mercedes vooral vooraan rijden, met hun supermotor. Denk dat ferrari zal mogen knokken om vooraan te kunnen strijden, maar je weet maar nooit, het kan altijd lukken

Jozef

Citaat van: Jeroen op 21 augustus 2013 - 17:58:26Het is in ieder geval een aderlating voor Lotus en een opsteker voor Ferrari. Allison schijnt een van de betere jongere ontwerpers te zijn, maakte iig veel indruk bij Lotus.

Niet alleen bij Lotus. Bij Ferrari had hij al een serieus handje in de aerodynamica in de titeljaren van Schumacher (weet niet zeker of hij daar toen de baas was van de aero-afdeling, maar dat was hij iig wel bij Benetton tot 1999 dus ik neem aan dat hij dat bij Ferrari ook was).

0634

Citaat van: robbert op 21 augustus 2013 - 23:33:00
ik zie mercedes vooral vooraan rijden, met hun supermotor. Denk dat ferrari zal mogen knokken om vooraan te kunnen strijden, maar je weet maar nooit, het kan altijd lukken

We weten helemaal niks van een supermotor. Er worden dingen geroepen, maar niemand heeft nog iets zien rijden.

Wings

Citaat van: robbert op 21 augustus 2013 - 23:33:00
Citaat van: Gerard op 21 augustus 2013 - 23:02:27
Zou wel zonde zijn om weer een winnend team te zien afzakken.
Ik vond het juist top dat er meerdere teams in staat waren /zijn, die om het podium vechten...
Masr goed, wellicht rijdt Ferrari volgend jaar weer meer mee vooraan? Of een heel ander team, als FI of..... McLaren ;)
ik zie mercedes vooral vooraan rijden, met hun supermotor. Denk dat ferrari zal mogen knokken om vooraan te kunnen strijden, maar je weet maar nooit, het kan altijd lukken

Waarom riep Rosberg nog vrij recent dat hij betwijfelde of Mercedes de juiste koers vaart? Hij was van mening dat Mercedes zich te min focust op 2014. Dus, zo feitelijk als je alles neerzet, is het niet.

robbert

Citaat van: Jeroen op 22 augustus 2013 - 06:29:06
Citaat van: robbert op 21 augustus 2013 - 23:33:00
ik zie mercedes vooral vooraan rijden, met hun supermotor. Denk dat ferrari zal mogen knokken om vooraan te kunnen strijden, maar je weet maar nooit, het kan altijd lukken

We weten helemaal niks van een supermotor. Er worden dingen geroepen, maar niemand heeft nog iets zien rijden.

er waren toch berichten, dat mercedes een motor voor 2014 heeft, die meer pk's (ik weet niet hoeveel meer) had dan redbull en ferrari

Jehoentelaar

Dat zijn slechts berichten. Zolang er nog niet een kilometer met die dingen in een F1-auto is gereden, is het gissen.

Edwin90

Lijkt me ook niet dat de FIA dat zomaar toestaat. Wordt vast een stokje voor gestoken dan.

Jozef

Citaat van: robbert op 22 augustus 2013 - 08:51:04
Citaat van: Jeroen op 22 augustus 2013 - 06:29:06
Citaat van: robbert op 21 augustus 2013 - 23:33:00
ik zie mercedes vooral vooraan rijden, met hun supermotor. Denk dat ferrari zal mogen knokken om vooraan te kunnen strijden, maar je weet maar nooit, het kan altijd lukken

We weten helemaal niks van een supermotor. Er worden dingen geroepen, maar niemand heeft nog iets zien rijden.

er waren toch berichten, dat mercedes een motor voor 2014 heeft, die meer pk's (ik weet niet hoeveel meer) had dan redbull en ferrari

Die Mercedesmotor met meer pk's ken ik nog  van een jaar of 10 geleden. ::)

0634

Daarom inderdaad. Het is wel makkelijk om te roepen 'Merc heeft een supermotor', maar er is niemand die dat weet. We zullen gewoon moeten afwachten. Plus, de auto moet ook 'super' zijn wil je kampioen kunnen worden.

Franky R.