Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

0634

Tja, Kimi naar Ferrari; het is te belachelijk voor woorden, gezien het verleden, maar ja, ik zou niet durven beweren dat EJ ongelijk heeft...


gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 20 augustus 2013 - 00:13:39
Dank je Maikel :-)
@Fabian.. buschauffeur? ;D
Maar uh, Ricciardo naar RBR, Kimi naar Ferrari, Hulk naar Lotus... Massa terug naar Sauber ??? En Grosjean?  out?

Ik denk eerder Massa out  ;)
Hulk naar Lotus zou leuk zijn...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: Jeroen op 20 augustus 2013 - 06:40:33
Tja, Kimi naar Ferrari; het is te belachelijk voor woorden, gezien het verleden, maar ja, ik zou niet durven beweren dat EJ ongelijk heeft...

het is inderdaad belachelijk, en hij neemt daar wel een risico als hij nog wk wil worden. Bij ferrari lukt het zelfs alonso niet om de titels te pakken. Voor volgend seizoen zal het ook niet zo goed lukken, als mercedes met zo'n supermotor afkomt

Maikel0230

Hoe ik het op dit moment zie, volledig onobjectief bekeken zonder al te veel opzoekwerk  :-X

Infiniti Red Bull Racing
-SEBASTIAN VETTEL (GER)
-DANIEL RICCIARDO (AUS)


Scuderia Ferrari
-FERNANDO ALONSO
-KIMI RÄIKKÖNEN


Lotus F1 team
-ROMAIN GROSJEAN
-NICO HÜLKENBERG

Maarja dat zou wel sneu zijn voor HULK als hij dan van een team gaat met 90 miljoen schulden naar een met 120 miljoen schulden.......

Overigs zie ik bij McLaren en Mercedes nog niet snel iets veranderen qua coureurs. Force India, Toro Rosso, Caterham en Williams, bij deze teams zou de stoelendans nog wel eens agressief kunnen worden. Marussia reken ik daar niet echt bij. Bianchi behoud zijn stoeltje dankzij de Ferrari motoren en de rijke familie van Chilton heeft aandelen van het team gekocht dus hij zal ook wel aanblijven (*zucht*).

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Citaat van: robbert op 20 augustus 2013 - 07:13:11
Citaat van: Jeroen op 20 augustus 2013 - 06:40:33
Tja, Kimi naar Ferrari; het is te belachelijk voor woorden, gezien het verleden, maar ja, ik zou niet durven beweren dat EJ ongelijk heeft...

het is inderdaad belachelijk, en hij neemt daar wel een risico als hij nog wk wil worden. Bij ferrari lukt het zelfs alonso niet om de titels te pakken. Voor volgend seizoen zal het ook niet zo goed lukken, als mercedes met zo'n supermotor afkomt
Robbert is nooit bang om een duidelijke stelling in te nemen...

Fabian

Massa out als Kimi naar Ferrari gaat. Massa wil alleen nog maar voor Ferrari of een ander topteam rijden. Hij wil competitief zijn en niet alleen maar meedoen.

Edwin90

Volgend jaar zijn er zoveel veranderingen dat er geen zinnig woord valt te zeggen over de rangschikking. Kan best zijn Ferrari een foefje vindt waarmee ze fluitend wereldkampioen worden. Of een ander team. Het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen hoe het gaat worden. Hooguit dat je je gevoel kunt laten spreken.

Ik zie Kimi trouwens graag terugkomen bij Ferrari. Ondanks het verleden.

Wat Hulkenberg betreft, als hij verkast naar een ander team, dan heeft hij alle seizoenen in de F1 nog voor een ander team gereden. Lekker stabiele factor.  ;D

Jehoentelaar

Hülkenberg naar Lotus is gezien hun financiële situatie ook wel frappant, eigenlijk.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 20 augustus 2013 - 11:34:47
Hülkenberg naar Lotus is gezien hun financiële situatie ook wel frappant, eigenlijk.
;D ;D ;D


Scherp! Daar had ik nog niet aan gedacht...Maar bij Sauber lijkt de situatie nijpender...Het Russisch geld is nog steeds niet overgemaakt. Ferrari wacht nog steeds op de centjes...

0634

Maar toch; ik zie niet zomaar Hulkenberg naast Grosjean instappen, mocht Kimi gaan.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 20 augustus 2013 - 18:15:21
Maar toch; ik zie niet zomaar Hulkenberg naast Grosjean instappen, mocht Kimi gaan.
Inderdaad, ALS Kimi gaat...Maar ik zie de Iceman op een één of andere manier niet bij Lotus blijven...

Jehoentelaar

Mwah, ik weet het niet. Voor 2014 zitten de teams er helemaal naast of hebben ze het volledig bij het rechte eind. Lotus heeft al aangetoond dat ze creatief kunnen zijn door met een matig budget een hele behoorlijk auto te bouwen, dus wie weet. Wat kansen op een goede auto betreft zit je bij Lotus in hetzelfde schuitje als bij Ferrari. Eigenlijk bij elk team, al geeft ik alleen de twee kleintjes (en Sauber) geen kans wat dat betreft.

0634

Vergis je niet: Allison is weg bij Lotus, he. Dat was de creatieve geest. Of Chester het ook kan, weet ik niet.

Fabian

En waar zit Allison? Bij Ferrari...

0634

Precies. En die heeft wél invloed op de auto van volgend jaar.