Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Perton

-edit- had de post van Maikel nog niet gezien. Laat maar zitten dan :P

janke

Citaat van: Perton op 16 februari 2014 - 19:45:42
-edit- had de post van Maikel nog niet gezien. Laat maar zitten dan :P

Zeg het maar.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Ik doe wel in dat F1-toekomst topic.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 15 februari 2014 - 08:21:18
Citaat van: janke op 14 februari 2014 - 22:46:26

Geen persoonlijkheid
Tegenover de BBC geeft Villeneuve ook de coureurs een veeg uit de pan. "Het is tegenwoordig een gewoonte om als coureur geen persoonlijkheid te hebben. Renners krijgen tegenwoordig alleen sponsorgeld als ze ja en amen zeggen en dat doen ze dan ook braaf. Veel coureurs zijn niet snel genoeg maar mogen rijden omdat ze ervoor betalen. Bovendien tonen ze geen passie. De Formule 1 zit in zwaar weer als je het mij vraagt."

Ik snap ook niet dat iemand het hem vraagt. Villeneuve is al jaren zuurder dan een grape-fruit.

En over geld en passie? Wie liet ook alweer zijn loopbaan door het doucheputje gaan door te kiezen voor 35 mln per jaar bij dat gedrocht dat men BAR noemde?

Nou zeg, een toonbeeld van passie die jongen.

Deze bedenkingen zat ik ook al te maken. ::) JV is een beetje gefrustreerd omdat hij in 1996/1997 nog het godenkind van de F1 was en daarna niks meer gepresteerd heeft.

Jehoentelaar

Heeft ook niet veel mazzel gehad dat Williams na 1997 de boel niet lekker meer kon bijbenen, maar verder klopt het wel wat je zegt ja. Buiten dat ben ik het wel gewoon met hem eens.

0634

Ik niet, ergens raakt hij een kern, met paydrivers en zo, maar veel te zwaar en bovendien niet op ieder onderdeel kloppend m.i.. Kan me eigenlijk ook niet herinneren dat hij ooit positief was over F1 sinds hij de sport verliet.

Kootje

Er was dan ook niet veel om positief over te zijn, nietwaar?

Oke, we hebben 'n aantal hele mooie en zeer spannende seizoenen gehad, dat wel. Maar ik doel meer op de weg die de F1 in is geslagen. Rijden op circuits in landen waar niemand op zit te wachten, uitloopstroken van asfalt ipv grindbakken, het betrouwbaar maken vd auto's om de kosten te drukken, het kwalificatiesysteem wat nog net niet jaarlijks op de schop gaat, het tankverbod, kunstmatige toevoegingen als DRS en (K)ERS, topvindingen als de Dubbele- of (Exhaust) Blown Diffuser en het variabele rijhoogtesysteem van Renault goedkeuren en ineens verbieden, het vele gedoe met de banden, teams die onder valse voorwendselen gelokt worden, nieuwe teams die uitgeloot worden omdat ze geen Cosworth motor wilden gebruiken, de totale inconsequentie vd stewards die tegenwoordig zo'n beetje alles maar bestraffen, medailles voor overwinningen dat er gelukkig niet doorkwam en dan nu weer dat dubbele punten gezeik. Sorry hoor, maar JV heeft gewoon gelijk wanneer hij zegt dat de sport te kunstmatig wordt.

Maikel0230

"Hear, hear"

Alleen over de motoren moet hij toch maar eens deze analyse lezen.

http://www.f1fanatic.co.uk/2014/02/17/f1-car-power-weight-ratios-1966-present/

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Kootje op 18 februari 2014 - 09:21:57
Er was dan ook niet veel om positief over te zijn, nietwaar?

Oke, we hebben 'n aantal hele mooie en zeer spannende seizoenen gehad, dat wel. Maar ik doel meer op de weg die de F1 in is geslagen. Rijden op circuits in landen waar niemand op zit te wachten, uitloopstroken van asfalt ipv grindbakken, het betrouwbaar maken vd auto's om de kosten te drukken, het kwalificatiesysteem wat nog net niet jaarlijks op de schop gaat, het tankverbod, kunstmatige toevoegingen als DRS en (K)ERS, topvindingen als de Dubbele- of (Exhaust) Blown Diffuser en het variabele rijhoogtesysteem van Renault goedkeuren en ineens verbieden, het vele gedoe met de banden, teams die onder valse voorwendselen gelokt worden, nieuwe teams die uitgeloot worden omdat ze geen Cosworth motor wilden gebruiken, de totale inconsequentie vd stewards die tegenwoordig zo'n beetje alles maar bestraffen, medailles voor overwinningen dat er gelukkig niet doorkwam en dan nu weer dat dubbele punten gezeik. Sorry hoor, maar JV heeft gewoon gelijk wanneer hij zegt dat de sport te kunstmatig wordt.

Dat mag jij vinden, dat mag hij ook vinden, maar ik ben het er op verschillende punten absoluut niet ermee eens. Sterker, ik vind dat de FIA recent goed bezig is. Een aantal van de punten die jij ziet als slecht, zie ik als goed. Dus ja, ik vind nog steeds dat hij veel te negatief is en ben het er niet mee eens.

Maikel0230



Wie we daar hebben! Bedankt Renault/Total zeker...

Nicolas Prost zal wel schrik hebben voor zijn positie als donutcoureur nu.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Alleen de man in the middle hoort daar thuis. Aan de andere kant: wat boeit het dat Pic derde rijder is? Niets. Bovendien is hij geen drama of zoiets.

janke

Citaat van: Jeroen op 20 februari 2014 - 22:56:28
Alleen de man in the middle hoort daar thuis. Aan de andere kant: wat boeit het dat Pic derde rijder is? Niets. Bovendien is hij geen drama of zoiets.

Lijkt me  eerder een drama voor vd Garde. ;)  Pic maakt tenminste een kleine stap voorwaarts.
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Hangt ervan af hoeveel testkilometers hij gaat krijgen. Voorlopig is de plek als derde coureur bij Lotus een dood spoor gebleken (D'Ambrosio, Valsecchi).

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/massa_hield_manager_buiten_gesprekken/


Volgende keer alles gewoon zelf doen, of een manager nemen die geen andere F1-coureurs vertegenwoordigd?

Wings

Goed gedaan, Felipe! Dat is pas volwassen zijn en nadenken.