Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

Wat mij betreft is de kous nu af. We respecteren hier iedereen van jong tot oud.

Dus laten we nu gewoon weer lekker verder kletsen over de sport waar wij allemaal zo zielsveel van houden.


robbert

Citaat van: Fabian op 23 januari 2014 - 19:05:55
Wat mij betreft is de kous nu af. We respecteren hier iedereen van jong tot oud.

Dus laten we nu gewoon weer lekker verder kletsen over de sport waar wij allemaal zo zielsveel van houden.

ja inderdaad, in plaats van telkens commentaar te geven op iemand zijn reactie, zouden we beter gewoon genieten van de sport. Maar soit, blijkbaar gaat dat moeilijk op dit forum.
En nu ontopic AUB

0634

Citaat van: Fabian op 23 januari 2014 - 18:55:02
Citaat van: Jeroen op 23 januari 2014 - 18:54:13
Potjandrie... valt dat ff tegen zeg ;D.

Maareeh... hoeveel stoeltjes hebben we eigenlijk nog? Alleen Marussia nog geloof ik?
De racezitjes zijn vergeven

O ja... danneh zijn er niet veel meer over.

Kootje

Nope, alleen nog test en reservezitjes. :-\

0634

Naja, laten ze dan maar beginnen met racen ;).

Fabian

Citaat van: Jeroen op 23 januari 2014 - 20:12:31
Naja, laten ze dan maar beginnen met racen ;).
Dan zul je nog ff geduld moeten hebben

Kronos

Misschien is het silly season nog niet voorbij... dat is pas zodra de lichten op groen gaan in Australiƫ... tot die tijd kan er nog iets gebeuren (niet dat ik dat persoonlijk direct verwacht, of er moet iets behoorlijk misgaan bij de testen)

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Dit verrast me. What happened to Calado? :O Het is overigens wel duidelijk dat hij daar door Mercedes is geplaatst, aangezien hij van de zomer nog in een interview zei te hopen op een testrol bij Mercedes of Williams (dat nu natuurlijk met die motoren rijdt), dus dat het dan Force India wordt is een beetje verrassend, maar niet raar.

Maar ik ben vooral benieuwd waarom men afscheid heeft genomen van Calado. Want daar leken ze juist tegen het einde van 2013 zo enthousiast over te worden.

Gerard

Silly season way betreft teambazen... Boullier.... Anyone? ;)
Hij staat geloof ik klasr om maar McLaren te verhuizen....

KVDracer

Ik denk dat dit toch het einde is van Lotus als topteam (de laatste paar jaar hebben ze toch laten zien dat ze zich voorin konden mengen). Boullier was in mijn ogen diegen die alles op zijn plaats liet vallen. Nu hij weg is vrees ik er een beetje voor.
Maar Boullier naar McLaren, dat weet ik toch ook niet zo direct, volgens mij gaat McLaren ons nog verrassen in hun keuze als teambaas.
Wie weet gaat hij naar Mercedes, daar hebben ze waarschijnlijk nog niet genoeg teambazen  :D

janke

Voor mij een complete verrassing. Die man heeft Lotus toch weer op de kaart gezet. Lopez nu teambaas lees ik? Hm, ik weet niet. Een man met alle touwtjes in handen is ook weer niet goed, denk ik.
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

Citaat van: janke op 25 januari 2014 - 11:52:20
Voor mij een complete verrassing. Die man heeft Lotus toch weer op de kaart gezet. Lopez nu teambaas lees ik? Hm, ik weet niet. Een man met alle touwtjes in handen is ook weer niet goed, denk ik.
dat laatste sowieso niet plus dat ie ook veels te weinig technische achtergrond heeft. Mag toch aannemen dat dit een tijdelijke oplossing is??

Perton

Hij heeft ook niet alle touwtjes in handen. Die Andrew Burham ofzo (ik vergeet zijn naam even), die ook aandeelhouder is en volgens de geruchten uit eigen zak een voorschot op het Quantum-geld had betaald, deelt de dagelijkse leiding met Lopez. Dus op papier en bij raceweekenden is het ongetwijfeld Lopez die de boel in de gaten houdt, maar hij kan echt niet zomaar in zijn eentje als een dictator de boel leiden.

Verder lijkt het me voor zich spreken dat het een tijdelijke oplossing zal zijn. Lopez is een zakenman die meer doet dan Lotus (al vraag ik me af wat, aangezien hij elk weekend wel bij de races lijkt te zijn), en zal de boel dus op een gegeven moment weer aan een ander willen overdragen. Hoe snel dat zal zijn, hangt af van hoe snel ze iemand vinden natuurlijk. Ik meen dat Tony Fernandes ook 2 of 3 jaar teambaas van Caterham was voor hij het stokje overdroeg.

janke

Some things are too important to be left in the past.