Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Perton op 11 januari 2014 - 13:47:56
Citaat"We have known Max for a long time. Look at his performance in the lower formulas. He hasn't jumped from formula to formula quickly, he has stayed in a formula and learned.

Ja, godsamme, hij bleef telkens in die klassen omdat hij keer op keer te vroeg de overstap naar een hogere klasse maakte en daardoor twee jaar nodig had om überhaupt met die auto te leren omgaan. Goede PR-mensen daar bij Marussia.

Dus vanaf 2015 gaat die eindelijk wat laten zien. ???

Perton

Yes, verwacht ik wel.

2007-2009 Brits F3, respectievelijk 18e, 10e en 4e (met 1 zege in de laatste race van het jaar, terwijl rookieteamgenoot Daniel Ricciardo lachend kampioen werd).
2010-2012 GP2, 25e, 20e en 4e (en ook hier begon ie pas in zijn laatste seizoen in de tweede helft races te winnen).

Dus ik vermoed dat Chilton in 2015 de Grands Prix van Italië, VS en Brazilië gaat winnen en 4e in het kampioenschap eindigt!

Kootje


Jozef

Hoe spreken ze eigenlijk over Chilton op Britse fora? Op de BBC waren ze bijvoorbeeld nog best positief over hem.  :-\

Perton

#2134
Vooral negatief en Martin Brundle afzeikend dat ie altijd zo positief doet. Autosport-forum tenminste.

-edit- Dit zijn de enige twee reacties tot nu toe:

1: Welll looks like we'll have Maxie to kick around for another year, until his Dad's firm's money runs out <sigh>.

2: Deary me. You would hope that Marussia would have been serious about retaining 10th place. With Chilton still in the fold it means everything will crystallize to Bianch's performance. A harsher spotlight will be shone on Chilton in his second year. He was disappointingly slow in his first year even with 2500 miles F1 seat time prior to the start of the 2013 season.

Maikel0230

De Britse media doet alsof ie echt wel mee aan kan, neem Japan bijvoorbeeld, daar had Bianchi echt een kutweekend en dat was voldoende voor hen om te stellen dat hij een tweede seizoen in de F1 had afgedwongen maar op de fora zijn ze net zoals wij niet echt te spreken over de jongeman.

Mijn initiële reactie was hetzelfde

Citaat van: force maikelIt was to expected I guess but some of the British media really need to turn down a bit on the protectionism. Max Chilton was neither fast nor will he ever be. The only reason he is still at Marussia is the money he brings, which is apparently more than the others that were up for the seat.
It is disapointing because there are other drivers out there (even if they are pay drivers) that deserve a chance, for instance Fabio Leimer, it seems like he will not be getting into F1, not even as a reserve driver, that means that F1 is most definitely stocking it's seats up with pay drivers or that GP2 is seriously losing its status as a feeder series.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Wat een grap. Maar ja, zo gaan die dingen.

0634

Ach, kan me er verder totaal niet druk om maken om eerlijk te zijn.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 11 januari 2014 - 17:48:14
Ach, kan me er verder totaal niet druk om maken om eerlijk te zijn.
idd, deze jongen rijdt gewoon onzichtbaar mee. Springt er qua resultaten absoluut niet uit, maar doet ook geen gekke dingen. Prima dat ie nog een jaar krijgt, hij is nog jong en heeft geld.

Kootje

En dat is dan ook eigenlijk het enige probleem dat je met zijn aanwezigheid kunt hebben, behalve geld voegt hij totaal niets toe. Echter geld dit voor meerdere rijders op de grid en is dit nooit anders geweest. Dus ... zolang hij geen topstoeltje koopt en lekker anoniem achteraan rondtuft, heb ik geen last van 'm.

Perton

Ach nee ik heb verder ook geen last van hem natuurlijk. Maar elke andere coureur die momenteel als paydriver te boek staat, heeft tenminste nog iets laten zien in de lagere klassen. Gutiérrez is GP3-kampioen, Van der Garde Formule Renault 3.5-kampioen, etc.

Chilton komt niet verder dan in totaal drie overwinningen in zes jaar singleseater-racen. Die jongen hoort gewoon niet in een Formule 1-auto thuis. Gutiérrez en Van der Garde misschien uiteindelijk ook niet, maar die hebben in ieder geval nog iets laten zien om in ieder geval een kans te krijgen.

Perton

Tony Fernandes ‏@tonyfernandes 3u
All Caterham fans. We are getting close to announcing our 2014 Drivers and reserve driver. Exciting line up.


Lijkt me logisch dat ie het exciting vindt. Hij zal niet zeggen: wat voor kutcoureurs hebben we nu weer, maarja, ze betalen wel, dus dikke prima.

Kootje

Citaat van: Perton op 12 januari 2014 - 00:36:17
Hij zal niet zeggen: wat voor kutcoureurs hebben we nu weer, maarja, ze betalen wel, dus dikke prima.

;D ;D ;D :'( ;D ;D ;D :'( ;D ;D ;D ;

0634

Als ik heel eerlijk ben, vind ik het een oninteressant team met doorgaans een oninteressante line-up. Een team dat van mij zo in lucht op mag gaan.

Maikel0230

Caterham of Marussia Jeroen? Ik ben even niet mee.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25