Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Maikel0230

En daarmee waarschijnlijk ook de kans op een zitje voor Robin Frijns want ik denk niet dat die echt ooit in de running is geweest bij Caterham.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Ja ik zag het ook op de lijst van de FIA staan, maar aan de andere kant was er geen nummer bij. Dat kan 2 dingen betekenen:

a) ze hebben gewoon zijn naam doorgegeven, omdat hij een doorlopend contract had, maar dat wil helemaal niet zeggen dat hij ook daadwerkelijk voor ze zal racen dit jaar (zie bijvoorbeeld hoe Trulli een paar jaar terug door Caterham de deur werd gewezen);
b) hij is zo kortgeleden door het team bevestigd bij de FIA, dat de FIA nog geen kans heeft gehad met hem te communiceren over zijn nummer.

Ik vrees optie b, overigens.

0634

Een belletje en je hebt zijn nummer. Dat lijkt mij toch niet de reden.

Perton

Tsja, zou je zeggen. Ik heb echter ergens de vermoedens dat ze bij de FIA nogal bureaucratisch te werk kunnen gaan. Ik ben het verder met je eens hoor, maar het blijft de FIA. Logica kennen ze niet zo vaak.

Perton

Dit zegt Autosport er trouwens over: AUTOSPORT understands that a deal for Chilton to stay on alongside Jules Bianchi is done, but it has not yet been officially announced.
Adam Cooper lijkt dat ook te suggereren in een Tweet.



Perton

Ik kan geen Zweeds, maar schijnbaar wordt er in dit artikel opnieuw heel hard door de manager van Ericsson ontkend dat hij voor Caterham gaat racen. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/motor/formel1/article18157117.ab Andere Zweedse bronnen schijnen (tenminste volgens mensen in het Silly Season-topic op Autosport) weer te zeggen dat hij tussen de 15 en 30 miljoen euro heeft.

Ik denk dat het Kobayashi voor de ervaring wordt en Ericsson of Van der Garde voor het geld, heel misschien Pic afhankelijk van hoeveel dat oplevert. Voor de rest zie ik geen serieuze kandidaten bij Caterham, als ik eerlijk ben.

Sphinx

Die geruchten van 15/30 miljoen zijn door turun sanomat verspreid, en daar heeft Ericssons manager (ook een Fin) al bijna een maand geleden fel op gereageerd. Ik kan me niet voorstellen dat ie zo'n goede pokerspeler is om twee keer hard te roepen dat ze geen cent te makken hebben terwijl ze dat stiekem wel hebben
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

0634

Turun Sanomat is overigens doorgaans wel een prima bron,

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 11 januari 2014 - 01:09:57
Die geruchten van 15/30 miljoen zijn door turun sanomat verspreid, en daar heeft Ericssons manager (ook een Fin) al bijna een maand geleden fel op gereageerd. Ik kan me niet voorstellen dat ie zo'n goede pokerspeler is om twee keer hard te roepen dat ze geen cent te makken hebben terwijl ze dat stiekem wel hebben

15 tot 30 miljoen? Hoe komt hij ineens aan dat geld??
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Het is officieel: nog een jaar genieten van toptalent Chilton.

gloudiesaurus

Chilton is bevestigt door Marussia, jammer wat mij betreft heeft hij weinig in de Formule 1 te zoeken...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 11 januari 2014 - 13:43:02
Citaat van: Sphinx op 11 januari 2014 - 01:09:57
Die geruchten van 15/30 miljoen zijn door turun sanomat verspreid, en daar heeft Ericssons manager (ook een Fin) al bijna een maand geleden fel op gereageerd. Ik kan me niet voorstellen dat ie zo'n goede pokerspeler is om twee keer hard te roepen dat ze geen cent te makken hebben terwijl ze dat stiekem wel hebben

15 tot 30 miljoen? Hoe komt hij ineens aan dat geld??
Ik vraag me af of het 'ineens' zou zijn (indien waar). Hij kon tenslotte ook vier jaar lang GP2 betalen zonder ook maar iets te presteren, dus blijkbaar zijn er mensen gek genoeg hem geld te blijven geven.

Perton

Citaat"We have known Max for a long time. Look at his performance in the lower formulas. He hasn't jumped from formula to formula quickly, he has stayed in a formula and learned.

Ja, godsamme, hij bleef telkens in die klassen omdat hij keer op keer te vroeg de overstap naar een hogere klasse maakte en daardoor twee jaar nodig had om überhaupt met die auto te leren omgaan. Goede PR-mensen daar bij Marussia.

Maikel0230

Citaat van: gloudiesaurus op 11 januari 2014 - 13:43:41
Chilton is bevestigt door Marussia, jammer wat mij betreft heeft hij weinig in de Formule 1 te zoeken...

Om niets te zeggen niets

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25