Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

0634

Misschien is ie aan het DJ-en. Schijnt ie ook goed te kunnen.

Jehoentelaar

Hahaha.

Wel zonde van zijn racetalent. Zouden toch mogelijkheden moeten zijn buiten de formulewereld.

Maikel0230

Inderdaad, vind het vreemd dat echt niemand die jongen iets aanbied, misschien is hij gewoon gefocust op F1 en weigert hij daarom? Dat zou toch wel jammer zijn want zo verliest wel veel raceritme. Kijk naar Heikki, die reed alleen enkele keren op vrijdag dit jaar en was zo roestig als maar iets toen hij kon invallen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: NielsD op 23 december 2013 - 11:06:43
Dat is ook de reden dat ik bijvoorbeeld het seizoen van 2004 vrijwel helemaal heb overgeslagen. De dominantie van Schumacher kwam mij de strot uit en het was toen ook doodnormaal inderdaad dat een minuut voorsprong van de Duitser op de nummer twee, de normaalste zaak van de wereld was.

Ik heb gewoon liever de tijden uit 1998 en 1999. Ook omdat mijn held Hakkinen natuurlijk kampioen werd in die jaren!

Schumacher heeft in zijn carrière slechts heel zelden een race met een reuzengrote voorsprong gewonnen. Die gaf daar in feite niet echt om; het enige wat hem interesseerde was de overwinning op zich, niet met hoeveel voorsprong hij een wedstrijd won. Dat laatste was eerder iets voor Senna, zo dominant mogelijk zijn en de tegenstand zoveel als maar mogelijk vernederen.

Perton

Citaat van: Jehoentelaar op 24 december 2013 - 17:13:54
Waar houdt Alguersuari zich nu eigenlijk mee bezig? Ik hoor al lange tijd niks meer van hem, terwijl Buemi toch niet verkeerd terecht is gekomen.
Beetje chillen met Dani Juncadella, maar daar blijft het dan ook bij.

Fabian

Ik schop deze weer even omhoog. Hoelang geleden riep Giedo dat hij binnen drie weken met nieuws zou komen of iets dergelijks? Weet iemand dat nog? Caterham wacht namelijk wel weer lang met het bekendmaken van de rijders...

janke

We hebben kunnen lezen dat het 100% zeker is dat hij rijdt dit seizoen, toch?? Maar zo lang zal het wel niet duren voor we wat horen. Maar het is wel spannend zo natuurlijk. Misschien heeft ie al een deal met Caterham, maar moet zijn mond houden? Ivm het aantrekken vd 2de rijder, en zo het team een complete line up wil laten bekend maken? Hoop doet leven hè.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Hoop doet leven, maar al die aankondigingen van over zoveel weken kom ik met dit en dat en dan vervolgens nog langer moeten wachten. Maar misschien heb je wel gelijk. Als we Boekhoorn mogen geloven rijdt ie zeker inderdaad. Maar ja eerst zien dan geloven.

NielsD

Huh? Iedereen weet toch al dat Van der Garde en Frijns volgend jaar voor Caterham uitkomen? :D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

janke

Some things are too important to be left in the past.

Perton

#2095
http://italiaracing.net/notizia.asp?id=42874&cat=1

Volgens ItaliaRacing is Marco Sorensen volgend jaar derde rijder van Lotus. Lijkt mij vrij logisch. Dat de relatie met Valsecchi over is na dit jaar, zag iedereen denk ik wel aankomen, en van alle coureurs uit het programma is Sorensen dan wel de beste keus.

Paar overwinningen in FR3.5, stuk beter dan Stockinger, die in dezelfde klasse niks presteerde en Fontana (niks gespreteerd in GP3) en er meer aan toe dan Tunjo, Ocon en Albon, die afgelopen jaar in de Eurocup raceten.

Ben alleen wel benieuwd of hij komend seizoen dan nog ergens gaat racen. Het is dat DAMS haar coureurs voor volgend jaar al heeft in GP2, anders zag ik em daar nog wel rijden.

Kronos

Max Chilton heeft recentelijk zijn twitter account aangepast; hij heeft in omschrijving "race driver for Marussia" verwijderd.
Deze actie zou, alsmede het uitblijven van een bevestiging, verband houden met het instappen van een andere coureur in dit team.

Tegelijkertijd heeft onze vriendelijke Japanner op zijn twitter laten weten dat het seizoen van 2014 voor hem deze week vorm gaat krijgen. Dit laat de geruchten los dat er deze week uitsluitsel komt met betrekking tot zijn link naar het team van Caterham.

Tot slotte laat Frijns weten concreet met een team aan het praten te zijn over een zitje voor 2014 (niet duidelijk of dit als RaceDriver of TestDriver zal zijn).

Al met al lijkt het wel of deze week tot een conclussie kan gaan komen met betrekking tot deze jaargang van Silly Season (ook al verwacht ik nog wel een last minute change voor de grandprix van Australië)

Perton

Hopelijk is Chilton inderdaad weg daar. Ben benieuwd wie ervoor in de plaats komt. Frijns zou leuk zijn natuurlijk, realistisch lijkt het me echter niet. Maar ik laat me graag verrassen!

Jehoentelaar

Ik reken ook absoluut niet op Frijns, maar gebeurt het wel dan gaat hier de vlag uit.

Maikel0230

Frijns en Bianchi bij Marussia. Dat zou ook wel een duo zijn om je fingers van af te likken, al rijden ze voor Marussia.

Hoop doet leven zeker

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25