Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

0634

Zolang Eddie Jordan niet bevestigd, is het niet waar.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: Gerard op 16 december 2013 - 10:09:31
De geruchten dat GvdG een contract heeft getekend bij Sauber zwellen aan mensen..
Zou mooi zijn!

Hmm, als er een overname ophanden is door [Amerikaanse] investeerders is de positie van VDG alweer onzeker [voorzover die al zeker was]....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Dat is de vraag. Wellicht kunnen de Amerikaanse investeerders de miljoenen van Van der Garde ook goed gebruiken  ;)

Alexander Rossi is Amerikaans   :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 16 december 2013 - 22:14:40
Dat is de vraag. Wellicht kunnen de Amerikaanse investeerders de miljoenen van Van der Garde ook goed gebruiken  ;)

Alexander Rossi is Amerikaans   :)

Precies, en die [Amerikaanse] investeerders willen dan inspraak wie die coureur wordt [that's my point] en dan zit VDG alweer op de wip....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Dat is toch ook wat. Heb je nog niet eens een contract, zit je alweer op de wip. Dan heb je ook gewoon een rottige maandag achter de rug hoor. Moet je nog een hele week.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 16 december 2013 - 22:25:46
Dat is toch ook wat. Heb je nog niet eens een contract, zit je alweer op de wip. Dan heb je ook gewoon een rottige maandag achter de rug hoor. Moet je nog een hele week.

Het [F1] leven is hard Jeroen ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.


Kronos

Indien er een Amerikaanse investeerder / sponsor zich meldt bij Sauber hoeft dit niet direct te betekenen dat er ook een Amerikaan zal gaan rijden voor dat team.

Ligt er natuurlijk een beetje aan wat die investeerder wil. Mocht het middels sponsoring naamsbekendheid willen krijgen binnen Europa (lijkt me het meest voor de
hand liggend, wil je naamsbekendheid in de VS dan zijn er betere en goedkopere race-alternatieven), dan is het wellicht verstandig om Europese coureurs aan te houden.

Mocht je het marktaandeel / naamsbekendheid willen vergroten in Zuid-Amerika middels de Formule 1 dan zou dit wel in de kaart spelen van Guttierez spelen.

Ik vraag me ook af welke Amerikaanse Coureur direct zou kunnen instappen, Alexander Rossi zou het meest voor de hand liggen (Daly en Rosenzweig waren niet echt indrukwekkend in de GP2 afgelopen seizoen). En in de FR 3.5 heeft afgelopen seizoen geen Amerikaan gereden.

Jozef

Het is een investeringsmaatschappij, die hoeven niet zo veel naamsbekendheid denk ik. Bovendien zijn investeringsmaatschappijen meestal zo internationaal georiënteerd dat het niet uitmaakt waar een coureur vandaan komt. Genii heeft ook een team gekocht zonder per se een rijder met een bepaalde nationaliteit te willen. Waar het hun om gaat is: kopen, investeren, verkopen met winst.

Maikel0230

Iets wat faliekant lijkt te falen, met de teloorgang van het team als mogelijk gevolg.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Citaat van: Arthur op 16 december 2013 - 22:28:14
Citaat van: Jeroen op 16 december 2013 - 22:25:46
Dat is toch ook wat. Heb je nog niet eens een contract, zit je alweer op de wip. Dan heb je ook gewoon een rottige maandag achter de rug hoor. Moet je nog een hele week.

Het [F1] leven is hard Jeroen ;)

Pff tjsa, en ook nog getrouwd worden door Balkenende, èn de hele week wit brood eten... Giedoo heeft het zwaar.....

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.


0634

De weg is open. Ik zie voor 2015 een line-up met Alonso en Magnusson. Als die laatst voldoet. Nog een jaar Button valt ook niet uit te sluiten natuurlijk.

Ze zullen het niet zeggen, en het is puur mijn gevoel, maar ik heb sterk het idee dat Alonso na komend seizoen Ferrari gaat verlaten.

Kan Button ook naar ferrari gaan trouwens. Die zijn toch wel van de wat conservatieve line-ups, geheel tegen de visie van Enzo Ferrari in trouwens.