Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Jeroen op 28 juli 2013 - 21:13:21
Ik heb de laatste nieuwtjes gemist, maar begrijp ik hierboven nou dat Adrian Newey ermee gaat stoppen?
Oo. Das bij mij niet bekend. Volgens mij zitten Newey en Horner tot 2017 bij RBR..

Maikel0230

Newey gaat stoppen?  :D

Die zat toch nog lang aan Red Bull?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Jeroen op 28 juli 2013 - 21:13:21
Ik heb de laatste nieuwtjes gemist, maar begrijp ik hierboven nou dat Adrian Newey ermee gaat stoppen?

Volgens Wings wel.

En tsja .... uiteindelijk zal dat ook best gebeuren, maar ik ben het ook nog nergens tegengekomen.

robbert

dat van newey is niet waar, maar van alonso is wel waar. Hij zou zijn contract kunnen afkopen bij ferrari en zo naar redbull vertrekken. Hij heeft, toen nog bij renault, altijd gezegd dat hij een winnende wagen wil hebben. Maar dat heeft hij niet en hij ziet ook dat redbull top is, dus dat verklaart alles

0634

Alonso zei ook dat hij nooit meer voor een ander team dan Ferrari wilde rijden en dat hij perse in een Ferrari kampioen wilde worden. Alleen aan de hand van zijn uitspraken kan ik weinig conclusies trekken. Zeker omdat de huidige Ferrari een winnende wagen is, want hij heeft er al twee keer mee gewonnen.

Gerard

Wat zei ik een paar weken geleden?  :P ::) Alonso kan zomaar eens verkasden naar RB.... ;D

robbert

Citaat van: Jeroen op 28 juli 2013 - 21:48:46
Alonso zei ook dat hij nooit meer voor een ander team dan Ferrari wilde rijden en dat hij perse in een Ferrari kampioen wilde worden. Alleen aan de hand van zijn uitspraken kan ik weinig conclusies trekken. Zeker omdat de huidige Ferrari een winnende wagen is, want hij heeft er al twee keer mee gewonnen.

ja maar hij had destijds ook gezegd dat hij nooit bij ferrari zou rijden, maar toch rijdt hij er. En hij ziet ook dat hij met ferrari alweer geen titel zal nemen dit seizoen. Ze zijn gewoon te traag, dus is normaal dat hij schrik heeft dat in de toekomst terug geen titelkans zal hebben, en zo zal uitkijken naar een sneller team

Gerard

Stel dat... Alonso naar Red Bull verkast... Wie zou zijn plek dan innemen?? Hulkenberg? Of .....wie ???

robbert

Citaat van: Gerard op 28 juli 2013 - 22:27:21
Stel dat... Alonso naar Red Bull verkast... Wie zou zijn plek dan innemen?? Hulkenberg? Of .....wie ???

ja dan is ferrari helemaal verloren...
Maar de geruchten over een mogelijk transfer naar ferrari wordt nu ontkent door ferrari en alonso zelf. Maar ja, waar rook is, is vuur

Fabian

Citaat van: Gerard op 28 juli 2013 - 22:27:21
Stel dat... Alonso naar Red Bull verkast... Wie zou zijn plek dan innemen?? Hulkenberg? Of .....wie ???
Hulkenberg denk ik inderdaad. Samen met Massa.

0634

Citaat van: robbert op 28 juli 2013 - 22:22:29
ja maar hij had destijds ook gezegd dat hij nooit bij ferrari zou rijden, maar toch rijdt hij er.
Als hij dat gezegd heb, snap ik al helemaal niet waarom je conclusies trekt aan de hand van diens eerder gedane uitspraken ;).

0634

Citaat van: Fabian op 28 juli 2013 - 22:41:23
Citaat van: Gerard op 28 juli 2013 - 22:27:21
Stel dat... Alonso naar Red Bull verkast... Wie zou zijn plek dan innemen?? Hulkenberg? Of .....wie ???
Hulkenberg denk ik inderdaad. Samen met Massa.
Ik denk eerder aan mannen als Button (heeft al eerder met Ferrari gesproken voor zijn McLaren overstap) en Rosberg.

Fabian

Button zou kunnen. Denk dat Rosberg momenteel Mercedes niet verlaat voor Ferrari. Bij Mercedes begint het nu te lopen.

robbert

Citaat van: Jeroen op 28 juli 2013 - 22:49:00
Citaat van: robbert op 28 juli 2013 - 22:22:29
ja maar hij had destijds ook gezegd dat hij nooit bij ferrari zou rijden, maar toch rijdt hij er.
Als hij dat gezegd heb, snap ik al helemaal niet waarom je conclusies trekt aan de hand van diens eerder gedane uitspraken ;).

wel hij had dan gezegd dat hij zijn carriere wel eindigen bij ferrari, maar wil nu toch ook naar een ander team é. Raikkonen zei dat destijds ook, maar zit nu toch ook bij een ander team. Schumacher had dit ook al gezegd, en heeft dan ook nog bij een ander team gereden

0634

Citaat van: robbert op 28 juli 2013 - 23:52:03
wel hij had dan gezegd dat hij zijn carriere wel eindigen bij ferrari, maar wil nu toch ook naar een ander team é.
Is dat zo? Waar zegt ie dat dan?

CitaatRaikkonen zei dat destijds ook, maar zit nu toch ook bij een ander team. Schumacher had dit ook al gezegd, en heeft dan ook nog bij een ander team gereden
En een heel peloton aan mensen hebben dingen gezegd die ze later herroepen hebben. Maar dat maakt volgens mij het alleen maar logischer om niet teveel conclusies te trekken aan Alonso's uitspraken.