Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian


Kootje

Wordt dan 'n dure grap, offuh ..... zou er 'n ruil met Vettel in de maak zijn? ???

0634

Offuh: silly season in optima forma... Gaat never nooit gebeuren. :)

Kootje

Mwah ... waarom niet. Vettel heeft al meermaals aangegeven voor Ferrari uit te willen komen en na 3 of 4 titels op rij bij Red Bull kan ik me best voorstellen dat hij daar nu de tijd rijp voor acht. Zou ik iig niet vreemd van opkijken.

Alonso náást Vettel trouwens ook niet. Als ze Kimi naast Vettel willen, waarom zouden ze dat voor Alonso dan anders zijn. Hij hoort sowieso thuis in het rijtje dat Horner graag in z'n team zou hebben.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 28 juli 2013 - 18:49:57
Offuh: silly season in optima forma... Gaat never nooit gebeuren. :)
Dit zal het wel zijn. Nogmaals: Red Bull zou zichzelf belachelijk maken als ze Ricciardo niet kiezen!

Wings

Op de één of andere -niet aantoonbare- manier weet je dat de successen van Red Bull niet nog jaren zullen duren. Ergens stopt het. Nu bekend is dat Newey weggaat kun je je afvragen hoe gemotiveerd hij nog is. Want het gebrek aan motivatie was toch de hoofd beweegreden? Mijns inziens staat het Red Bull tijdperk op losse schroeven. Zeker als komend seizoen alles op de schop gaat. Je zou, erg voorbarig van mij, kunnen zeggen dat het de laatste stuiptrekkingen zijn waarna het afgelost zal worden door...wie zal het zeggen? Alonso gaf eerder aan niet zolang door te willen rijden als Schumacher, die op zijn 37ste zijn helm aan de wilgen hing. Kortom, Alonso die komend jaar de Red Bull tijdperk afsluit met een titel en daarna stopt zou toch een deel van de puzzel zijn waarvan de stukjes op hun plaats vallen. Daarna 1 of 2 jaartjes Mercedes en dan mag Vettel weer het veld oprollen zijn Ferrari. Schiet mij maar lek.

Jozef

Citaat van: Fabian op 28 juli 2013 - 18:41:59
Citaat van: Kootje op 28 juli 2013 - 18:20:14
Dacht dat Alonso nog 'n doorlopend contract had. ???
Klopt Kootje! Tot 2016 meen ik!

http://www.gppits.net/nieuws/alonso_naar_red_bull/

Je slaagt erin om in een paar zinnen Bild, de Telegraaf en Marca aan te halen als bronnen. Nou, dan is mijn mening: de prullenbak in met die geruchten over Alonso. ::)

Citaat van: Wings op 28 juli 2013 - 19:14:58Nu bekend is dat Newey weggaat kun je je afvragen hoe gemotiveerd hij nog is.

:o :o Excuseer??

Kootje

Citaat van: Jozef op 28 juli 2013 - 19:21:12
Citaat van: Wings op 28 juli 2013 - 19:14:58Nu bekend is dat Newey weggaat kun je je afvragen hoe gemotiveerd hij nog is.

:o :o Excuseer??

Zeg dat !!!  :o
Waar heb je die info vandaan? ???

Fabian

Citaat van: Jozef op 28 juli 2013 - 19:21:12
Citaat van: Fabian op 28 juli 2013 - 18:41:59
Citaat van: Kootje op 28 juli 2013 - 18:20:14
Dacht dat Alonso nog 'n doorlopend contract had. ???
Klopt Kootje! Tot 2016 meen ik!

http://www.gppits.net/nieuws/alonso_naar_red_bull/

Je slaagt erin om in een paar zinnen Bild, de Telegraaf en Marca aan te halen als bronnen. Nou, dan is mijn mening: de prullenbak in met die geruchten over Alonso. ::)
Goed ik zal de volgende keer het nieuws niet meer plaatsen!  ;)

Kootje

Mwah ... op RTL+ en Veronica hadden ze het er ook over. Dat gesprek is er gewoon geweest. Dus Bild, Marca en de Telegraaf hebben het ook weleens bij het juiste eind. ;)

Wings

Er circuleren zelfs foto. Alleen weet je niet wat men heeft besproken. ;)

Fabian

Citaat van: Wings op 28 juli 2013 - 19:38:33
Er circuleren zelfs foto. Alleen weet je niet wat men heeft besproken. ;)
Nope. Misschien hadden ze het over goede tentjes in Budapest!  ;)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 juli 2013 - 19:30:45
Mwah ... op RTL+ en Veronica hadden ze het er ook over. Dat gesprek is er gewoon geweest. Dus Bild, Marca en de Telegraaf hebben het ook weleens bij het juiste eind. ;)
Hm, ja...Dat de adviseur van Alonso met Red Bull praat is normaal. Iedereen praat met iedereen in de F1-paddock...Dus dat deel van het verhaal hoeft niet onwaar te zijn... ;)

SDG

Citaat van: robbert op 28 juli 2013 - 18:08:12
wie weet krijgen we een verrassende wending in silly season. Alonso mogelijke kanshebber om voor redbull te rijden. De reden zou zijn, dat hij met ferrari niet meer kan strijden om zeges. Zijn manager zou vrijdag al een meeting gehad hebben met horner. Dus de vraag is wie gaat er nu in de plaats van alonso rijden?

De resultaten van dit jaar geven geen enkele indicatie over de toekomst. De Formule 1-geschiedenis loopt vol van coureurs die op het verkeerde moment van team wisselden, ook bij Ferrari (Jacky Ickx, Carlos Reutemann...). Ik geloof er niet veel van.

0634

Ik heb de laatste nieuwtjes gemist, maar begrijp ik hierboven nou dat Adrian Newey ermee gaat stoppen?