Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: SDG op 14 november 2013 - 12:11:38
Citaat van: Matthijs op 14 november 2013 - 11:30:26
Citaat van: Jehoentelaar op 14 november 2013 - 11:23:29
Sportieve doodsteek zou dat zijn voor Sauber
Waarom een sportieve doodsteek? Als we allemaal Hülkenberg te goed vinden voor een middenmotor als Sauber, dan past Maldonado daar toch prima? Als je zijn onbesuisdheid even achterwege laat heeft hij voldoende snelheid voor een middenmotor. In hoeverre hij financieel nog aantrekkelijk is is een tweede.

Het juiste woord is trouwens 'middenmoter', niet 'middenmotor'. De motor zit steekt dit concrete geval áchter de middenmoter.  ;)
Oeps, natuurlijk komt het van middenmoot. Ik wist het wel maarreh...  :-[

Gerard

ja, Maldonado mag dan een race gewonnen hebben, ik vind het niet meer dan een middenmoter....
Nu roept hij weer dat hiij meer aan Williams heeft geleverd (aan inzet) dan andersom. ;D
Dit is echt zo iemand die meteen gaat schelden en tieren als hij gedumpt wordt...
netjes hoor...  :-\

gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 14 november 2013 - 10:55:44
Maldonado is bij Sauber gesignaleerd... is dat om Hulk te vervangen? Of gaat Sirotkin toch niet racen?

Maldo/Sirotkin of Sirotkin/Gutierez lijken me niet de sterkste rijders duo's....

Wordt het dan toch Maldonado/ Perez en Sirotkin als testcoureur + jaar GP2 om in 2015 zijn debuut te maken?
Deze line - up zou Sauber veel geld opleveren  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Eddie Jordan komt ook weer met wat lachwekkends uit de lucht vallen, Bottas zijn stoeltje zou verre van zeker zijn en Chilton zou jagen op dat stoeltje.

Chilton? Werkelijk? die kerel is gans het jaar al belachelijk langzaam geweest tegenover Bianchi. In de kwalificaties geeft hij gemiddeld een halve seconde prijs tegenover zijn teamgenoot. We kunnen van Bianchi ook nog niet echt zeggen of hij nu een top of flop is, dus wat zegt dat over Chilton?

Neen, Eddie Jordan slaat de bal dit jaar vaak mis.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Chilton? WTF? De paydriver bij uitstek.
Jordan is wat te nationalistisch al is het een Ier  :P

En  Bottas is 2 dagen geleden nota bene bevestigt..........
Nee boordje aap dit  ;)

Moet overigens nog zien dat Chilton in de Formule 1 blijft. Zij pa, zijn sponsor, zou een beetje uitgekeken zijn op de Formule 1.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2013 - 15:54:25
Chilton? WTF? De paydriver bij uitstek.
Jordan is wat te nationalistisch al is het een Ier  :P

En  Bottas is 2 dagen geleden nota bene bevestigt..........
Nee boordje aap dit  ;)

Moet overigens nog zien dat Chilton in de Formule 1 blijft. Zij pa, zijn sponsor, zou een beetje uitgekeken zijn op de Formule 1.

Dat hij snel broertje Tom vervoegt in het WTCC, dat lijkt me meer iets voor een coureur van zijn kaliber...

Maikel0230

Ik vind er trouwens niets van terug op de BBC website, dus heb ik het maar gevraagd aan degene die het me vertelde waar hij het vandaan haalde en blijkbaar heeft hij die uitspraak gemaakt op BBC radio 2. Aangezien er nog geen artikel van gemaakt is vermoed ik dat er te weinig waarheid aan vast hangt om het concreet te maken, EJ wil de silly season gewoon nog wat gekker maken door een beetje te trollen, doet hij wel vaker.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

#1357
Citaat van: gloudiesaurus op 14 november 2013 - 14:55:08
Wordt het dan toch Maldonado/ Perez en Sirotkin als testcoureur + jaar GP2 om in 2015 zijn debuut te maken?
Deze line - up zou Sauber veel geld opleveren  :)

Welk geld?

Venezuela draait de geldkraan van PDVSA dicht en die zitten sowieso nog 2 jaar aan Williams vast, Telmex belooft gouden bergen maar betaald schijnbaar niet en Gazprom is nog nooit 'n betrouwbare partner gebleken.

Jehoentelaar

Gazprom wel in het voetbal, op zich.

Maar EJ heeft het best vaak bij ogenschijnlijk rare uitspraken gewoon bij het rechte eind, dus laten we het niet meteen als onzin afdoen.

Kootje

Ik zeg ook niet dat het onzin is, ik vraag me alleen af waar dat geld dan vandaan moet komen dat Sauber zo rijk zal maken?

Jehoentelaar

Geen idee. Maar laten we niet vergeten dat sponsoring niet per definitie via coureurs hoeft te gaan.

Kootje

Maar zo wordt het wel gesteld door Gloudiesaurus.  ;)

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Niet alle, deze iig niet. Tenminste, tot nu toe dan.
Maar dan nog, de Venezolaanse overheid draait de geldkraan dicht. Ook dat schreven jullie zelf.
http://www.gppits.net/nieuws/pastor_maldonado_zonder_sponsor/

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 14 november 2013 - 18:08:45
Maar zo wordt het wel gesteld door Gloudiesaurus.  ;)

Telmex via Perez, PDVSA? via Maldonado/ Russische investeerders via Sirotkin.

De geruchten omtrent PDVSA zijn er maar er nog officieel bericht dat het stopt  :)


GPPits.net: als Formule 1 een passie is