Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: NielsD op 13 november 2013 - 22:42:39
Het is geen fabel. De manager van Schumacher heeft het zojuist bevestigd, alleen Michael wil niet. Straks is er ineens een verrassing.. hahaha! Als-ie rijdt, ben ik voor Schumi zondag.

Ik ben altijd voor Schumacher en zou het een geweldig moment vinden. Aan de andere kant kan ik heel goed begrijpen dat Michael er voor bedankt. Genoeg is genoeg!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Ik zou het super super vet vinden maar als ik Schumacher was zou ik ook lekker bedanken  :)
Als 7 - voudig wereldkampioen 2 races rijden als invaller, nee dankje  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 13 november 2013 - 23:12:42
Ik zou het super super vet vinden maar als ik Schumacher was zou ik ook lekker bedanken  :)
Als 7 - voudig wereldkampioen 2 races rijden als invaller, nee dankje  ;)

Hij heeft inderdaad al zoveel bereikt|gepresteerd en na zijn onfortuinlijke comeback [hetgeen ik nog steeds waardeer] dat het inderdaad mooi is geweest en hij bedankt heeft! Het zal zijn eer echter wel strekken dat ze hem gevraagd hebben ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Ik krijg zo onderhand het gevoel dat Lotus echt wanhopig is... Straks vragen ze Trulli  ;D

Maikel0230

Lees net weer iets wat mijn haren doet rechtop staan. Ferrari zou het op een akkoordje hebben gegooid met Sauber, zij betalen het loon van Nico en Sauber houdt hem dus in de Sauber tot het einde van het seizoen, zo verzekert Ferrari er zich van dat ze ook niet nog eens de derde plek zouden verliezen.

Ik hoop echt dat het een broodje aap is want ik kan zulke dingen niet uitstaan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Lijkt me erg ver gezocht...maar in de Formule 1 is niets onmogelijk.

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 13 november 2013 - 23:37:00
Lees net weer iets wat mijn haren doet rechtop staan. Ferrari zou het op een akkoordje hebben gegooid met Sauber, zij betalen het loon van Nico en Sauber houdt hem dus in de Sauber tot het einde van het seizoen, zo verzekert Ferrari er zich van dat ze ook niet nog eens de derde plek zouden verliezen.

Ik hoop echt dat het een broodje aap is want ik kan zulke dingen niet uitstaan.

Of ze bouwen een zekerheidje in voor 2015. Stel dat of Kimi of Alonso vertrekt na 2014 dan gooien ze de Hulk er in.... Vooruit denken?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 13 november 2013 - 23:37:00
Lees net weer iets wat mijn haren doet rechtop staan. Ferrari zou het op een akkoordje hebben gegooid met Sauber, zij betalen het loon van Nico en Sauber houdt hem dus in de Sauber tot het einde van het seizoen, zo verzekert Ferrari er zich van dat ze ook niet nog eens de derde plek zouden verliezen.

Ik hoop echt dat het een broodje aap is want ik kan zulke dingen niet uitstaan.


Ferrari heeft sowieso via de motoren een vinger in de pap bij Sauber... :P

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 13 november 2013 - 22:06:56
Citaat van: Maikel0230 op 13 november 2013 - 21:08:25
Lees net toevallig een geruchtje over Sirotkin op het F1 Fanantic forum Peter, zijn sponsors zouden niet over de brug komen en zou dus zijn zitje verliezen voor 2014. Felipe Nasr zou in beeld zijn.

Dan zou de manager van Hulkenberg gelijk hebben.
Zou ook meteen een groot probleem zijn voor Sauber want dan missen ze het Russiche geld...

Denk dat het Russische geld wel komt maar dat Sauber de Russen wil overtuigen om nog een jaartje te wachten met Sirotkin  ;)
De Russen willen echt niet een jaartje wachten met Sirotkin. Volgend jaar is Sochi en dan moeten zoveel mogelijk Russen op de grid. In 2015 is de nieuwigheid eraf. Ik durf hem wel aan: als Sirotkin in 2014 niet op de grid staat, dan staat hij er in 2015 ook niet.

Gerard

Als dat zo is snap ik niet dat Petrov niet in de Lotus zit volgend jaar...
of..... ;)

Gerard

Maldonado is bij Sauber gesignaleerd... is dat om Hulk te vervangen? Of gaat Sirotkin toch niet racen?

Maldo/Sirotkin of Sirotkin/Gutierez lijken me niet de sterkste rijders duo's....

Jehoentelaar

Sportieve doodsteek zou dat zijn voor Sauber, en financieel is het ook allemaal niet zo zeker met die lui. PDVSA, Gazprom, Telmex... het lijkt allemaal meer dan het is.

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 14 november 2013 - 11:23:29
Sportieve doodsteek zou dat zijn voor Sauber
Waarom een sportieve doodsteek? Als we allemaal Hülkenberg te goed vinden voor een middenmotor als Sauber, dan past Maldonado daar toch prima? Als je zijn onbesuisdheid even achterwege laat heeft hij voldoende snelheid voor een middenmotor. In hoeverre hij financieel nog aantrekkelijk is is een tweede.

Jehoentelaar

De grap is dus dat we na jaren aanmodderen wel erg optimistisch moeten zijn om te geloven dat Maldonado zijn ridicule gedrag op het circuit gaat veranderen. En ik vind Hülkenberg niet 'te goed' voor Sauber, zoals ik niemand 'te goed' voor een team vind. Hoe beter de coureur, hoe beter dat voor dat team is.

Die sportieve doodsteek doelt verder ook op Sirotkin, wat gezien de mogelijkheden op de coureursmarkt in sportief opzicht een bizarre keuze zou zijn. Maar ja, wie betaalt die bepaalt.

SDG

Citaat van: Matthijs op 14 november 2013 - 11:30:26
Citaat van: Jehoentelaar op 14 november 2013 - 11:23:29
Sportieve doodsteek zou dat zijn voor Sauber
Waarom een sportieve doodsteek? Als we allemaal Hülkenberg te goed vinden voor een middenmotor als Sauber, dan past Maldonado daar toch prima? Als je zijn onbesuisdheid even achterwege laat heeft hij voldoende snelheid voor een middenmotor. In hoeverre hij financieel nog aantrekkelijk is is een tweede.

Het juiste woord is trouwens 'middenmoter', niet 'middenmotor'. De motor zit steekt dit concrete geval áchter de middenmoter.  ;)