Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Wallie

Volgens de Dailymail heeft Lotus zelfs geprobeerd om Schumacher te strikken. Maar die heeft bedankt.
Nu neem ik de dailymail niet heel serieus maar toch.

Perez nu dus weg bij McLaren. Hulkenberg wil niet naar Lotus voor de komende 2 races. Zou het dan kunnen zijn dat McLaren dan toch voor Hulkenberg gaat kiezen ipv Magnussen?
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

0634

Citaat van: Gerard op 13 november 2013 - 19:57:13
Ja, met Magnussen en Sirotkin erbij zijner 2 in het huidige veld naast de pot pissen...
Laat dat Maldo en Chilton Dan maar zijn...
En Kyvat maakt drie ;).

Jehoentelaar

Ik denk dat Hülkenberg liever het seizoen afmaakt bij Sauber en dan eventueel naar Lotus gaat. Nu al overstappen kan scorebordjournalistiektechnisch vooral slecht uitpakken, en dat kan zijn marktwaarde doen afnemen mocht Lotus na die twee races niet met hem verder willen. Er is voor hem weinig te winnen met Lotus op dit moment.

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 13 november 2013 - 21:00:07
Citaat van: Gerard op 13 november 2013 - 19:57:13
Ja, met Magnussen en Sirotkin erbij zijner 2 in het huidige veld naast de pot pissen...
Laat dat Maldo en Chilton Dan maar zijn...
En Kyvat maakt drie ;).
Mwah, Webber is al bijna vertrokken en Ricciardo schuift door. Niet echt iemand die naast de plee zeikt denk ik. :)

gloudiesaurus

Het blijft lekker spannend zo  :)

De manager van Hulkenberg (en ex Frijns) zegt in het blad Formule 1 dat hij denkt dat Sirotkin volgend jaar nog geen Grand-Prix bij Sauber zal rijden... Weet hij meer?  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Lees net toevallig een geruchtje over Sirotkin op het F1 Fanantic forum Peter, zijn sponsors zouden niet over de brug komen en zou dus zijn zitje verliezen voor 2014. Felipe Nasr zou in beeld zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

hahaha Cool, het wordt steeds gekker!! LOVE IT!! :)

Gerard

Citaat van: Jeroen op 13 november 2013 - 21:00:07
Citaat van: Gerard op 13 november 2013 - 19:57:13
Ja, met Magnussen en Sirotkin erbij zijner 2 in het huidige veld naast de pot pissen...
Laat dat Maldo en Chilton Dan maar zijn...
En Kyvat maakt drie ;).
Inderdaad, Kyvat en Webber was ik  even "vergeten"...

Jehoentelaar

Felipe Nasr zou ik wel heel vet vinden. 8)

Arthur

Alle recentelijke ontwikkelingen doen de kansen voor VDG gevoelsmatig slinken tot nihil. Zeker als Kovalainen goed presteert in die Lotus nemen de kansen voor VGD nog harder af....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 13 november 2013 - 21:08:25
Lees net toevallig een geruchtje over Sirotkin op het F1 Fanantic forum Peter, zijn sponsors zouden niet over de brug komen en zou dus zijn zitje verliezen voor 2014. Felipe Nasr zou in beeld zijn.

Dan zou de manager van Hulkenberg gelijk hebben.
Zou ook meteen een groot probleem zijn voor Sauber want dan missen ze het Russiche geld...

Denk dat het Russische geld wel komt maar dat Sauber de Russen wil overtuigen om nog een jaartje te wachten met Sirotkin  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: Wallie op 13 november 2013 - 20:59:09
Volgens de Dailymail heeft Lotus zelfs geprobeerd om Schumacher te strikken. Maar die heeft bedankt.
Nu neem ik de dailymail niet heel serieus maar toch.
Zou het wel gaaf gevonden hebben, mits hij nog fit genoeg is. 8)


Arthur

Citaat van: Enzo op 13 november 2013 - 22:12:17
Citaat van: Wallie op 13 november 2013 - 20:59:09
Volgens de Dailymail heeft Lotus zelfs geprobeerd om Schumacher te strikken. Maar die heeft bedankt.
Nu neem ik de dailymail niet heel serieus maar toch.
Zou het wel gaaf gevonden hebben, mits hij nog fit genoeg is. 8)

Fit genoeg ongetwijfeld Enzo! Maar ik denk dat Schumacher er definitief geen zin in meer zou hebben [ervan uitgaande dat dit verhaal een fabeltje is]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Het is geen fabel. De manager van Schumacher heeft het zojuist bevestigd, alleen Michael wil niet. Straks is er ineens een verrassing.. hahaha! Als-ie rijdt, ben ik voor Schumi zondag.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna