Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Ze mogen inmiddels wel opschieten met die tweede man van Lotus of ze rijden alleen met Grosjean die laatste races. En daar zijn ze bij de FIA niet zo happig op.

Enzo


NielsD

Maar zolang er nog niks zeker is. Ze schijnen het donderdagochtend officieel bekend te maken, dan pas geloof ik het..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fietser

Citaat van: NielsD op 12 november 2013 - 21:18:15
Die hele silly season is nog beter dan het normale Formule 1-seizoen..  ;)

Ik vind het begrip silly season helemaal bij deze tijd horen. Speculatie, sensatie, ophef en vooral veel lucht.

NielsD

Citaat van: Fietser op 13 november 2013 - 15:38:48
Citaat van: NielsD op 12 november 2013 - 21:18:15
Die hele silly season is nog beter dan het normale Formule 1-seizoen..  ;)

Ik vind het begrip silly season helemaal bij deze tijd horen. Speculatie, sensatie, ophef en vooral veel lucht.

Ah joh, dit is heerlijk. Het houdt je in ieder geval lekker bezig..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Ik denk gewoon dat Kova al in het vliegtuig zit richting Austin, maar dat de buitenwereld het nog niet weet....

Gerard

Goed... Perez komt dus ook vrij... Waar zal hij rijden volgend jaar?

Lotus? ;D :P

Edwin90

Het Silly Season dit jaar is wel een thriller zeg, my god. Je kan er een boek over schrijven.

Zonde dat Perez eruit moet bij McLaren, had graag gezien wat hij in een goede auto kon.

Fabian

Dus:
Magnussen naar McLaren, Hulk toch naar Lotus, Sutil en Perez bij Force India, Sirotkin en Maldonado bij Sauber, Pic en Kovalainen bij Caterham en Chilton blijft bij Marussia.

Gerard

Goed mogelijk Fabian, maar..... Geen Giedo???

Fabian

Citaat van: Gerard op 13 november 2013 - 19:50:18
Goed mogelijk Fabian, maar..... Geen Giedo???
Yen. Geen Giedo. Die gaat naast t potje piesen als je het mij vraagt.

0634


Fabian

Citaat van: Jeroen op 13 november 2013 - 19:51:47
Di Resta?
Ook exit ben ik bang. Vind het geen verkeerde rijder, maar z'n prestaties dit seizoen vielen wat tegen en denk dat ze bij Force India voor een ander kiezen en dat di Resta daarna geen stoeltje meer kan vinden.

Gerard

Ja, met Magnussen en Sirotkin erbij zijner 2 in het huidige veld naast de pot pissen...
Laat dat Maldo en Chilton Dan maar zijn...

Jehoentelaar

Wat Sirotkin betreft wachten we nog op de definitieve bevestiging van Sauber. Toro Rosso bevestigde Kvyat voordat hij zijn superlicentie behaalde, dus dat kan niet de reden zijn dat Sauber daarop wacht. Wellicht hopen ze dat ze alsnog centen vangen van Telmex om GutiƩrrez te behouden, en overtuigen ze de Russen ervan dat Sergey nog even een jaartje vrije trainingen moet gaan doen naast een GP2-seizoen (Russian Time zou dan marketingstechnisch wel een mooie zijn).