Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Fabian


Gerard

Pfff niet bij te houden....het is een ècht SILLY season ;D

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 november 2013 - 20:52:40
Pfff niet bij te houden....het is een ècht SILLY season ;D

[/size]En ik ging al uit mijn dak rondom de soap met Ferrari, Red Bull, Kimi en Alonso... :P ...Deze Silly Season trekt je helemaal leeg... ;D

NielsD

Die hele silly season is nog beter dan het normale Formule 1-seizoen..  ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Toch nog een spannend einde van dit seizoen ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Als Pérez verdwijnt uit de F1 zal ik dat een beetje k.. vinden. Immers zijn kwaliteiten liggen toch iets hoger dan vd Garde en die andere kornuiten achterop de grid, vind ik. Iig hoop ik dat hij blijft. Terug naar Sauber?? Voor vd Garde blijft er straks niet veel over. Boekhoorn heeft blijkbaar geen interesse in die Williams-aandelen. Blijft over Force India en Caterham.

Maar wat iedereen hier op het forum al zegt: Eerst geld en dan kijken we naar de kwaliteiten.

Ik vind het wel sterk dat Hülkenberg netjes zijn jaar afmaakt bij Sauber, wat ik heb gelezen. Terwijl hij nog veel poen krijgt voor zijn werkzaamheden.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 12 november 2013 - 22:33:58
Als Pérez verdwijnt uit de F1 zal ik dat een beetje k.. vinden. Immers zijn kwaliteiten liggen toch iets hoger dan vd Garde en die andere kornuiten achterop de grid, vind ik. Iig hoop ik dat hij blijft. Terug naar Sauber?? Voor vd Garde blijft er straks niet veel over. Boekhoorn heeft blijkbaar geen interesse in die Williams-aandelen. Blijft over Force India en Caterham.

Maar wat iedereen hier op het forum al zegt: Eerst geld en dan kijken we naar de kwaliteiten.

Ik vind het wel sterk dat Hülkenberg netjes zijn jaar afmaakt bij Sauber, wat ik heb gelezen. Terwijl hij nog veel poen krijgt voor zijn werkzaamheden.


Telmax is hier de schuldige. Die zijn namelijk slecht van betalen. Dat hoor of lees je nu nog niet, maar als Perez definitief uit die McLaren gegooid wordt...onthoudt mijn woorden dan. ;)


En Hulk blijft bij Sauber, omdat Quantum nog steeds niet rond is met Lotus, officieel dan...

janke

Citaat van: Franky R. op 12 november 2013 - 22:39:13
Citaat van: janke op 12 november 2013 - 22:33:58
Als Pérez verdwijnt uit de F1 zal ik dat een beetje k.. vinden. Immers zijn kwaliteiten liggen toch iets hoger dan vd Garde en die andere kornuiten achterop de grid, vind ik. Iig hoop ik dat hij blijft. Terug naar Sauber?? Voor vd Garde blijft er straks niet veel over. Boekhoorn heeft blijkbaar geen interesse in die Williams-aandelen. Blijft over Force India en Caterham.

Maar wat iedereen hier op het forum al zegt: Eerst geld en dan kijken we naar de kwaliteiten.

Ik vind het wel sterk dat Hülkenberg netjes zijn jaar afmaakt bij Sauber, wat ik heb gelezen. Terwijl hij nog veel poen krijgt voor zijn werkzaamheden.


Telmax is hier de schuldige. Die zijn namelijk slecht van betalen. Dat hoor of lees je nu nog niet, maar als Perez definitief uit die McLaren gegooid wordt...onthoudt mijn woorden dan. ;)


En Hulk blijft bij Sauber, omdat Quantum nog steeds niet rond is met Lotus, officieel dan...

We zullen het binnenkort allemaal wel kunnen lezen Franky. Maar inderdaad een waardig Silly Season. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Er is weer een nieuwe optie bijgekomen, volgens raceXpress... Perez maar Force India....  :o


Het zou pas echt een bak zijn als niet Perez, maar bv Button maar Lotus gaat en Hulk maar McLaren.. ;D

Fabian

Perez naar Force India is een optie. Schreef ik vanmiddag ook al in het artikel over Silly Season so far.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 november 2013 - 22:51:35
Er is weer een nieuwe optie bijgekomen, volgens raceXpress... Perez maar Force India....  :o


Het zou pas echt een bak zijn als niet Perez, maar bv Button maar Lotus gaat en Hulk maar McLaren.. ;D


Button is ook niet officieel bevestigd, dus je mag lekker husselen Gerard! ;D
Hm, laat ik dan Button doorschuiven naar Lotus. Hulk naar McLaren en Magussen naast hem. Dan mag Perez naar Lotus naast Grosjean, arme Boullier... :P

Arthur

Citaat van: Franky R. op 12 november 2013 - 23:54:39
Citaat van: Gerard op 12 november 2013 - 22:51:35
Er is weer een nieuwe optie bijgekomen, volgens raceXpress... Perez maar Force India....  :o


Het zou pas echt een bak zijn als niet Perez, maar bv Button maar Lotus gaat en Hulk maar McLaren.. ;D


Button is ook niet officieel bevestigd, dus je mag lekker husselen Gerard! ;D
Hm, laat ik dan Button doorschuiven naar Lotus. Hulk naar McLaren en Magussen naast hem. Dan mag Perez naar Lotus naast Grosjean, arme Boullier... :P

Uhhh, Button, Perez en Grosjean in 2 Lotussen Franky ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Stop jij maar met husselen Franky, voor we het weten moet een team twee rijders in een auto proppen!  ;) ;) ;) ;) ;) ;)

gloudiesaurus

Kovalainen voor 2 GP's naar Lotus? Zou me wel verbazen...
Laat ook meteen zien dat die rol van derde coureur van Valsecchi een grote wassen neus is.

Volgens mij heeft Perez wel backing van Telmex hoor.
Maar of Gutierriez die ook houdt? Zie Perez zou maar terugkeren bij Sauber, samen met Sirotkin.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Arthur op 12 november 2013 - 23:57:53
Citaat van: Franky R. op 12 november 2013 - 23:54:39
Citaat van: Gerard op 12 november 2013 - 22:51:35
Er is weer een nieuwe optie bijgekomen, volgens raceXpress... Perez maar Force India....  :o


Het zou pas echt een bak zijn als niet Perez, maar bv Button maar Lotus gaat en Hulk maar McLaren.. ;D


Button is ook niet officieel bevestigd, dus je mag lekker husselen Gerard! ;D
Hm, laat ik dan Button doorschuiven naar Lotus. Hulk naar McLaren en Magussen naast hem. Dan mag Perez naar Lotus naast Grosjean, arme Boullier... :P

Uhhh, Button, Perez en Grosjean in 2 Lotussen Franky ;D
;D ;D ;D