Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Doe is een gek, Hulkenberg naar Lotus per direct.
Van der Garde naar Sauber?  :P :P

Nah ik denk dat Valsecchi zal instappen.
Leuk voor die sympathieke jongen maar denk dat het daar ook bij blijft.
Hij betaalde dit jaar 6 miljoen euro om 3e coureur te zijn bij Lotus  :o ::)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Ik lees net dat noch Valsecchi noch Hulkenberg al iets gehoord heeft van Lotus, ik zou toch wel durven stellen dat dit een beslissing is die ze niet te lang kunnen uitstellen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Lotus is sowieso een beetje traag met bevestigen. De deal met quantum hebben ze ook nog niet bevestigd. Het lijkt daar een beetje allemaal van af te hangen zegt mijn gevoel. Hoop dat er deze week duidelijkheid komt voor Hulk.

Gerard

Mwah, het is 8 u vliegen naar Texas (?), als ze het Woensdag vertellen, is het vroeg zat  :P ::)


Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Fabian


Matthijs

Benieuwd waar Maldonado naar toe gaat.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/massa_en_bottas_voor_williams_in_2014/

Problemen met de sponsoring voor Maldonado of gaat hij vrijwillig weg (naar Lotus?). That's the question.
Kan me moeilijk voorstellen dat Williams zoveel geld laat lopen...

Maar Massa en Bottas, leuke line - up voor Williams!

Zou zonde zijn als Maldonado nu naar Lotus gaat, niet dat ik het hem niet gun. Maar dan pist Hulkenburg weer buiten de pot.

Als Perez ook nog op de markt wordt kan het nog wel eens lastig worden voor veel coureurs.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Gerard op 11 november 2013 - 16:05:22
Breaking!! Massa en Bottas rijden voor Willliams in 2014
http://www.williamsf1.com/Team/Media/News/The-Williams-F1-Team-announces-its-2014-driver-line-up/
Leuk. Mooie plek voor Massa. Ben benieuwd of hij zijn loopbaan daar een mooi vervolg kan geven.

Maikel0230

Ik ben uiterst tevreden met dit nieuws, gisteren nog een fantastisch afscheid beleeft op finali mondiali en vandaag de aankondiging dat hij een zitje gevonden heeft, ik stel me wel de vraag hoeveel sponsoring hij in Brazilië heeft gevonden heeft want gratis zal hij daar niet mogen rijden.

Nu Hulkenberg nog in die Lotus en ik kan meer dan ooit met een goed gevoel naar 2014 lonken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 10 november 2013 - 23:48:50
Doe is een gek, Hulkenberg naar Lotus per direct.
Van der Garde naar Sauber?  :P :P

Nah ik denk dat Valsecchi zal instappen.
Leuk voor die sympathieke jongen maar denk dat het daar ook bij blijft.
Hij betaalde dit jaar 6 miljoen euro om 3e coureur te zijn bij Lotus  :o ::)


Wat?
Is dat echt waar, Peter?! Zes miljoen euro betalen om een beetje rond te paraderen in de pits, hopen op een kansje als dit? Dat is die Valsecchi nog stommer dan dat ik dacht. Voor dat geld had hij bij Marussia kunnen instappen.


Maar ik meende dat Davide juist géén geld c.q. sponsors had? ???

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 11 november 2013 - 16:46:24
http://www.gppits.net/nieuws/massa_en_bottas_voor_williams_in_2014/

Problemen met de sponsoring voor Maldonado of gaat hij vrijwillig weg (naar Lotus?). That's the question.
Kan me moeilijk voorstellen dat Williams zoveel geld laat lopen...

Maar Massa en Bottas, leuke line - up voor Williams!

Zou zonde zijn als Maldonado nu naar Lotus gaat, niet dat ik het hem niet gun. Maar dan pist Hulkenburg weer buiten de pot.

Als Perez ook nog op de markt wordt kan het nog wel eens lastig worden voor veel coureurs.


Geldkraan PDVSA dichtgedraaid door de regering van Venezuela. Let maar op, zoals ik dat eerder al schreef in een artikel...

Gerard

Mocht Perez gewipt worden bij McLaren wordt het inderdaad een heel ander verhaal... Zou Checo terug gaan naar Sauber en Hulk toch weer naar Force India ???

Wings

Citaat van: Gerard op 11 november 2013 - 16:05:22
Breaking!! Massa en Bottas rijden voor Willliams in 2014
http://www.williamsf1.com/Team/Media/News/The-Williams-F1-Team-announces-its-2014-driver-line-up/

Dus toch. Zoiets riep ik een tijd geleden al. Mooi voor Massa om daar zijn carrière voort te zetten.