Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Wings

Interessant! Valsecchi sprak mij wel aan en heb het altijd jammer gevonden dat hij niet écht doorbrak. Prima rijder.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: Wings op 10 november 2013 - 11:43:40
Interessant! Valsecchi sprak mij wel aan en heb het altijd jammer gevonden dat hij niet écht doorbrak. Prima rijder.
Een grapje zeker? Deed er vier jaar over om GP2-kampioen te worden, maar vindt zichzelf een geschenk voor de autosport... ::)

Gerard

#1248
Beter voor Kimi dat hij het zo oplost!! Hij had het al helemaal gehad met Lotus, en kan zich nu goed voorbereiden op 2014, en zichzelf uiteraard!!

Dit is wel koren op de molen van Merc, die p2 kunnen pakken!! ;)

Sabai

Er bestaat natuurlijk ook een kans dat ze Hulkenberg in die auto zetten als ze hem toch contracteren voor 2014. Hij is immers vrij om te gaan bij Sauber en dan kan hij ook alvast wennen aan het team.

Gerard

Eens! Boze Tongen beweren trouwens dat dit verhaal van Ferrari komt, zodat Ferrari Lotus kan verslaan in de constructeurs Strijd.. ;D

Maikel0230

Als ik eerlijk mag zijn is de hulk er gewoon in zetten een betere keuze als die Valsecchi, die jongen heeft op het moment geen raceritme, Hulkenberg wel. Valsecchi heeft met de auto gereden? Een keertje meer als een half jaar geleden...

Neen, als Boullier echt Hulkenberg wil en ziet dat Quantum dat ook wil, dan hoef je nu toch niet te twijfelen.

Hulkenberg zal aan de auto moeten wennen, en snel, toch zie ik hem sneller in staat een putje of twee te pakken dan Valsecchi

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 10 november 2013 - 14:41:25
Als ik eerlijk mag zijn is de hulk er gewoon in zetten een betere keuze als die Valsecchi, die jongen heeft op het moment geen raceritme, Hulkenberg wel. Valsecchi heeft met de auto gereden? Een keertje meer als een half jaar geleden...

Neen, als Boullier echt Hulkenberg wil en ziet dat Quantum dat ook wil, dan hoef je nu toch niet te twijfelen.

Hulkenberg zal aan de auto moeten wennen, en snel, toch zie ik hem sneller in staat een putje of twee te pakken dan Valsecchi


Het zou het seizoen een rare twist geven, maar ik ben bang dat zoiets op een extreem kort termijn niet mogelijk is? Hulkenberg had volgens mij toch wel wat geld gekregen, nadat de Russen instapten...dacht ik hoor!


En wie moet Hulk dan opvolgen bij Sauber? Frijns mist nog meer ritme dan Valsecchi...Al zou het wel leuk zijn als Robin Frijns in Austin in de Sauber zit.

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 10 november 2013 - 15:09:36
Citaat van: Maikel0230 op 10 november 2013 - 14:41:25
Als ik eerlijk mag zijn is de hulk er gewoon in zetten een betere keuze als die Valsecchi, die jongen heeft op het moment geen raceritme, Hulkenberg wel. Valsecchi heeft met de auto gereden? Een keertje meer als een half jaar geleden...

Neen, als Boullier echt Hulkenberg wil en ziet dat Quantum dat ook wil, dan hoef je nu toch niet te twijfelen.

Hulkenberg zal aan de auto moeten wennen, en snel, toch zie ik hem sneller in staat een putje of twee te pakken dan Valsecchi

Het zou het seizoen een rare twist geven, maar ik ben bang dat zoiets op een extreem kort termijn niet mogelijk is? Hulkenberg had volgens mij toch wel wat geld gekregen, nadat de Russen instapten...dacht ik hoor!


En wie moet Hulk dan opvolgen bij Sauber? Frijns mist nog meer ritme dan Valsecchi...Al zou het wel leuk zijn als Robin Frijns in Austin in de Sauber zit.

Dat moet in de moderne tijd wel haalbaar zijn. De helm, het racepak, de uitrusting ligt bij de fabrikanten in reserve dus dat moet zo geregeld zijn. Het schuimen van het stoeltje is iets anders.

Dat hij wat centjes heeft gekregen van die russen kan ik mij ook herinneren maar ik hoor stemmen dat die russen veel te laat zijn met hun betalingen. Ik vermoed dus dat de financiële situatie van Hulkenberg nog helemaal niet is opgelost.

Toch zal het Valsecchi worden denk ik, zoveel geluk heeft de hulk echt niet ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Het zou gaaf zijn als Hulkenberg volgende week in de Lotus zit... Voor Sauber zou Sirotkin dan moeten invallen, maar die beefy nog geen licentie volgens mij?  Frijns heeft geen contact meet met Sauber, toch?

Maikel0230

Lees nu net dat Magnussen favoriet is om het zitje van Pérez over te nemen. Er zijn deze week enkele vergaderingen geweest en daaruit bleek dat veel mensen de voorkeur hebben voor Kevin.

Aangezien hij eerst onderweg was naar een jaartje Marussia kunnen ze nu misschien proberen Vandoorne daar binenn te loodsen? Ik zou toch nog een seizoen WSR 3.5 of GP2 verkiezen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Frijns is weg bij Sauber. Denk niet dat Hulk al in de Lotus stapt. De laatste twee races van het jaar gewoon Davide Afvalzakkie in die auto zetten.

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 10 november 2013 - 16:02:59
Lees nu net dat Magnussen favoriet is om het zitje van Pérez over te nemen. Er zijn deze week enkele vergaderingen geweest en daaruit bleek dat veel mensen de voorkeur hebben voor Kevin.

Aangezien hij eerst onderweg was naar een jaartje Marussia kunnen ze nu misschien proberen Vandoorne daar binenn te loodsen? Ik zou toch nog een seizoen WSR 3.5 of GP2 verkiezen.

Ik zou het eerlijk gezegd wel jammer vinden indien Pérez op die manier nu al uit de Formule 1 zou verdwijnen (want dat zou wellicht de consequentie zijn). Vorig jaar nog door iedereen opgehemeld en als een topper voor de toekomst beschouwd en na één jaartje bij een topteam alweer afgevoerd... Nee, persoonlijk vind ik dat hij absoluut nog een kans zou moeten krijgen in 2014.

Wings

Citaat van: Franky R. op 10 november 2013 - 12:04:21
Citaat van: Wings op 10 november 2013 - 11:43:40
Interessant! Valsecchi sprak mij wel aan en heb het altijd jammer gevonden dat hij niet écht doorbrak. Prima rijder.
Een grapje zeker? Deed er vier jaar over om GP2-kampioen te worden, maar vindt zichzelf een geschenk voor de autosport... ::)

Nee, waarom? Ik zeg ook niet dat hij de nieuwe Vettel is maar vond het wel een prima racer die aardig kan sturen. We zullen zien. Hulk is de meest ideale situatie indien hij komend seizoen plaatsneemt alleen denk ik niet dat het zomaar mogelijk is.

0634

Citaat van: Gerard op 10 november 2013 - 13:54:57
Eens! Boze Tongen beweren trouwens dat dit verhaal van Ferrari komt, zodat Ferrari Lotus kan verslaan in de constructeurs Strijd.. ;D

Geloof ik meteen. Zelfs die chirurg wordt betaald vanuit Maranello. En Kimi laat zichzelf gewoon opensnijden voor zijn nieuwe team. Want we weten allemaal hoe belangrijk Ferrari het vindt om tweede te worden in de constructeursstrijd ;D