Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Jehoentelaar


Maikel0230

Daar zou ik maar niet op rekenen, nu dat Quantum zo goed als zeker aan boord is zal hij zijn centjes krijgen en dat is de Lotus de juiste keuze.

Waarom zou hij zelfs als niet betaald zou worden de Lotus omruilen voor een Sauber?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Opvallend Perez/ Magnussen.
Zo slecht heeft Perez het nu toch ook weer niet gedaan?

Het zou wel silly season op de kop zetten als Perez met zijn Telmex - miljoenen op de markt komt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Citaat van: Breaktest op 07 november 2013 - 10:51:35
De argumenten tegen klinken meer als koudwatervrees. Zo'n test brengt inderdaad niet alle gewenste informatie naar boven, maar wel een hoop. Ik het geval Heidfeld/Pizzonia is men in ieder geval tot een goede beslissing gekomen.

Zelfs jij en ik konden toen zonder die test zeggen dat Heidfeld de betere keuze was.

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 07 november 2013 - 12:39:40
Daar zou ik maar niet op rekenen, nu dat Quantum zo goed als zeker aan boord is zal hij zijn centjes krijgen en dat is de Lotus de juiste keuze.

Waarom zou hij zelfs als niet betaald zou worden de Lotus omruilen voor een Sauber?

Je zegt het goed: "nu dat Quantum zo goed als zeker aan boord is" Zegt mij dat het nog steeds niet helemaal [of helemaal niet] rond is. Nog steeds geen bevestiging dat de Hulk vastgelegd is... opvallend!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Citaat van: Arthur op 07 november 2013 - 21:24:58
Citaat van: Maikel0230 op 07 november 2013 - 12:39:40
Daar zou ik maar niet op rekenen, nu dat Quantum zo goed als zeker aan boord is zal hij zijn centjes krijgen en dat is de Lotus de juiste keuze.

Waarom zou hij zelfs als niet betaald zou worden de Lotus omruilen voor een Sauber?

Je zegt het goed: "nu dat Quantum zo goed als zeker aan boord is" Zegt mij dat het nog steeds niet helemaal [of helemaal niet] rond is. Nog steeds geen bevestiging dat de Hulk vastgelegd is... opvallend!

Eerst kwamen er de berichten dat de deal rond was, toen dat ze Hulkenberg prefereerde. Ik vermoed dat het pas officieel bevestigd word als ook de hulk aan boord is. Dan kunnen ze direct met iets uitpakken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 07 november 2013 - 21:35:52
Citaat van: Arthur op 07 november 2013 - 21:24:58
Citaat van: Maikel0230 op 07 november 2013 - 12:39:40
Daar zou ik maar niet op rekenen, nu dat Quantum zo goed als zeker aan boord is zal hij zijn centjes krijgen en dat is de Lotus de juiste keuze.

Waarom zou hij zelfs als niet betaald zou worden de Lotus omruilen voor een Sauber?

Je zegt het goed: "nu dat Quantum zo goed als zeker aan boord is" Zegt mij dat het nog steeds niet helemaal [of helemaal niet] rond is. Nog steeds geen bevestiging dat de Hulk vastgelegd is... opvallend!

Eerst kwamen er de berichten dat de deal rond was, toen dat ze Hulkenberg prefereerde. Ik vermoed dat het pas officieel bevestigd word als ook de hulk aan boord is. Dan kunnen ze direct met iets uitpakken.

Mwoah, ik zou beide los van elkaar bevestigen. Twee keer nieuws!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.


janke

Interessant stuk wat je schrijft Franky. Maar hoe serieus?? Tja, ik vind wel dat ze met veel ophef komen die Russen en wat bedrijven. En als ze er niets meer mee hebben. zo weer weg zijn. Contractbreuk zal hun een zorg zijn. Niemand die daar dan tegen kan optreden. Want het is nogal moeilijk om dan iets te verhalen bij die Russen. Of dat F1 is of voetbal enz. Het blijken soms onbetrouwbare partners.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 08 november 2013 - 22:21:51
Interessant stuk wat je schrijft Franky. Maar hoe serieus?? Tja, ik vind wel dat ze met veel ophef komen die Russen en wat bedrijven. En als ze er niets meer mee hebben. zo weer weg zijn. Contractbreuk zal hun een zorg zijn. Niemand die daar dan tegen kan optreden. Want het is nogal moeilijk om dan iets te verhalen bij die Russen. Of dat F1 is of voetbal enz. Het blijken soms onbetrouwbare partners.


En dat is dus de insteek van mijn artikel. Zeker als je nu ziet dat het niets lijkt te worden met Sirotkin en Sauber, of juist weer wel. En Russen willen inderdaad wel eens weglopen van hun verantwoordelijkheid. Zo sprong het gedonder c.q. gesol met het Britse TVR in mij op, toen ik nadacht over Gazprom als sponsor.


TVR werd door een Russisch rijkeluiskindje gekocht, die het binnen enkele jaren kapot liet gaan. En dat terwijl TVR eigenlijk geen concurrentie had qua klasse of imago... ::)

Enzo


Wings


Fabian

Denk dat Valsecchi de laatste races wel voor zijn rekening zal nemen.

Sabai

Citaat van: Fabian op 10 november 2013 - 11:05:22
Denk dat Valsecchi de laatste races wel voor zijn rekening zal nemen.

Ik denk dat dit verhaal wel kan kloppen. Valsecchi gaf gisteren of eergisteren op twitter al aan dat hij er klaar voor is.