Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

0634

Autosport meldt het ook al: http://www.autosport.com/news/report.php/id/110783

Die gozer lijkt wel 11 zeg. Met die Rus erbij is het wel een kinderdagverblijf.

Gerard

Klopt, hier staat nog dat het wellicht gaat gebeuren, volgens gpupdate heeft STR get al bevestigd... ???

KVDracer

#1037
http://www.scuderiatororosso.com/cs/Satellite/en_INT/Article/2014-Scuderia-Toro-Rosso-Driver-Line-Up-021243359932117

Het is echt wel officieel. Toch wel een zware teleurstelling voor Da Costa en Sainz. Ik dacht nog in de loop van de dag dat het een geruchtje zou zijn, want zou Mateschitz zich door die Russen onder druk laten zetten? Blijkbaar zien ze in Kyvat dan toch meer dan in de andere junior rijders.
Gaan we terug naar af en gaan er in de achterhoedeteams terug mannen zoals Rossett, Marques, Nakano, Ide... rondrijden. Meer rijdende chicanes dan rijdende f1-wagens?


Binnenkort rijden er echt kindjes met F1 wagens, als je naar deze twee Russen kijkt, dat Ecclestone dit toelaat is mij toch een raadsel.


SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 21 oktober 2013 - 20:40:22
Het zijn er inderdaad een heleboel ineens. En allemaal hebben ze sponsoring van Lukoil of Gazprom.

Na de Venezolanen en de Mexicanen, nu dus de Russen. Ook nu zal het natuurlijk weer afwachten worden hoelang het sprookje gaat duren en hoelang de bomen ginds tot in de hemel blijven groeien...


NielsD

Het moet verdorie niet gekker worden. Zeer slechte zet van Toro Rosso, er zijn zoveel anderen mensen die dit stoeltje verdienen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Ook een leuke naam trouwens. Het is Kvyat maar denk dat veel mensen hem Kyvat zullen noemen...

0634

Jammer dit. Had liever Da Costa gezien. Russische tieners... Maar ja, misschien zijn ze wel heel goed. We gaan het meemaken.

Maikel0230

Tja, wat doe je eraan. Die Kvyat mag dan wel al enkele mooie dingen hebben laten zien, Antonio Felix da Costa verdiende dat stoeltje echt wel!

@Jeroen, ben je nu nog altijd onder de indruk van die 'geweldige' Helmut Marko, die duidelijk de roebels verkiest over het talent van de Portugees... :(

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 21 oktober 2013 - 22:35:55
Tja, wat doe je eraan. Die Kvyat mag dan wel al enkele mooie dingen hebben laten zien, Antonio Felix da Costa verdiende dat stoeltje echt wel!

@Jeroen, ben je nu nog altijd onder de indruk van die 'geweldige' Helmut Marko, die duidelijk de roebels verkiest over het talent van de Portugees... :(

Ik had ook niet verwacht dat Toro Rosso voor het geld ging, aangezien Red Bull niks te klagen heeft.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Zo jammer weer dat zelfs Red Bull zich laat verleiden en niet voor da Costa kiest! Ik mag toch hopen dat hij niet tè vast zit aan RB!! klotegeld  ook altijd...

Maikel0230

#1046
Toen ik deze middag het artikel schreef dacht ik nog bij mezelf, dit gebeurt nooit, Da Costa zit al zo goed als in die stoel. Heb het ook zelden gezien dat een gerucht nog op de zelfde dag zo snel omgezet werd in woorden.

PS: Net ook eens het artikel beken van het grote sky sports f1. Zij stellen daarin dat hij in 2012 de titel won in de Renault 2.0 serie terwijl dit eigenlijk Stoffel Vandoorne was, zoveel geld en nog geen simpele feiten kunnen opzoeken...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Ik bekijk de opmars van de Russen ook met argusogen, maar laten we nu niet doen alsof Kvyat en Sirotkin geen talent hebben. Want dat hebben ze wel degelijk. Ik vrees alleen voor beiden dat de stap naar F1 één of twee jaar te vroeg is.

Fabian

Misschien wel een Alguersuari gevalletje. Jong de F1, vast wel getalenteerd, maar te vroeg en daarna einde carrière. Hoop het niet voor die jongen , maar het zou me niet verbazen als hem hetzelfde overkomt als Alguersuari.

gloudiesaurus

Verrassend!

Heb die jongen een paar keer zien rijden en talent heeft hij zeker. Maar om hem nu meteen de Formule 1 in te gooien, vanaf GP3... das een flinke stap.
Aan zijn talen ligt het zeer zeker niet maar hij had beter nog een jaar World Series of GP2 kunnen doen denk ik.

Verrassend dat Toro Rosso zich in laat met Russisch geld.

Da Costa viel dit jaar enorm tegen in de World Series. Maar goed dan hadden ze beter een ander kunnen nemen, iemand al verder was...
Vandoorne, Magnussen? Frijns  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is