Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

robbert

Ook als een rijder van toro rosso in de weg rijdt van redbull, dan wordt je direct op straat gezet van marko. Ik zou ook niet onder die man willen rijden hoor

0634

Allemaal van die vage praat over Marko. Alsof hij een of andere dictator is. Volgens mij krijgen de meeste talenten daar gewoon meerdere jaren de kans tot nu toe. Dat kan je lang niet van ieder team zeggen. Marko roept soms provocerende dingen in de media, maar zover ik kan beoordelen is hij uitstekend geschikt voor zijn functie en zet hij nooit iemand zomaar even naast de wagen.

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 18 oktober 2013 - 23:51:30
Dat kan Vandoorne willen, maar we weten nogmaals niet in hoeverre hij die dingen zelf beslist.

Klopt. Hoewel ik niet geloof in dichtgetimmerde contracten. Zo kon Pérez ook verkassen naar McLaren. Ik denk dat men wel zo wijs is om een escape route te implementeren. Natuurlijk wel van diverse factoren afhankelijk.

T.Nuvolari

Citaat van: Wings op 19 oktober 2013 - 09:47:45
Citaat van: Jehoentelaar op 18 oktober 2013 - 23:51:30
Dat kan Vandoorne willen, maar we weten nogmaals niet in hoeverre hij die dingen zelf beslist.

Klopt. Hoewel ik niet geloof in dichtgetimmerde contracten. Zo kon Pérez ook verkassen naar McLaren. Ik denk dat men wel zo wijs is om een escape route te implementeren. Natuurlijk wel van diverse factoren afhankelijk.

Komt bij dat hij gemanaged wordt door het team van Jenson Button. Die zullen ondertussen wel weten hoe je onder een contract moet uitkomen.

0634

Ja, door te betalen. Andere opties zijn er niet. Dat weet Button als geen ander.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

KVDracer

Die Russen toch, voor je het weet zijn ze overal geïnfiltreerd. Het is te hopen dat ze iemand een kans geven die talent genoeg heeft om de tweede Vettel te worden. Dan krijgen we eens een andere naam te zien boven in het kampioenschap ;-)

Jehoentelaar

Het zijn er inderdaad een heleboel ineens. En allemaal hebben ze sponsoring van Lukoil of Gazprom.

janke

Dat er wat Russische jonge coureurs de F1 in komen vind ik niet erg. Maar wat als die zwaar teleurstellen (imo doen ze dat) en die Russische sponsors pakken direct hun biezen zeg maar op de helft van het seizoen? De ramp bij het betreffende F1 team is dan volgens mij niet te overzien.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Daniil Kvyat steekt in een keer over van de GP3 naar Toro Rosso. Weer een stukje geloofwaardigheid naar de vernieling.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 21 oktober 2013 - 21:47:54
Daniil Kvyat steekt in een keer over van de GP3 naar Toro Rosso. Weer een stukje geloofwaardigheid naar de vernieling.
Yep. Verrassende move. Had toch da Costa verwacht. Hoop dat dit niet te vroeg komt voor die jongen.

Maikel0230

Het staat ook nog niet vast hé, ik vemoed dat da Costa toch de beste kaarten heeft en die naar alle waarschijnlijkheid zal kunnen omzetten in een racestoeltje. ;)

@Jehoentelaar Is niet gek hoor dat er iemand uit de GP3 komt, ook Valteri Bottas reed daar voordat hij een jaartje mocht vrije trainingen rijden voor Williams.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Citaat van: Maikel0230 op 21 oktober 2013 - 21:56:52
Het staat ook nog niet vast hé, ik vemoed dat da Costa toch de beste kaarten heeft en die naar alle waarschijnlijkheid zal kunnen omzetten in een racestoeltje. ;)


Volgens mij wel als je GPUpdate moet geloven.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Verdorie ja, zie het net, ongeloofelijk, ik gokte er deze middag nog op en nu is het gewoon bevestigd...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Citaat van: Jehoentelaar op 21 oktober 2013 - 21:47:54
Daniil Kvyat steekt in een keer over van de GP3 naar Toro Rosso. Weer een stukje geloofwaardigheid naar de vernieling.

Werd waarschijnlijk ook gezegd toen Sauber Räikkönen vastlegde.