Round 7: Grand Prix Du Canada, Montreal

Gestart door Super Seb, 02 juni 2013 - 09:25:46

« vorige - volgende »

Zien we opnieuw een Mercedes winnen of toch.........

Alonso
Massa
Vettel
Webber
Kimi
Grosjean
Button
Perez
Rosberg
Hamilton

Franky R.

Hm, laptop doet weer eens moeilijk...ik taai af...ben na de race weer online via de pc. ;)

lsnoeren

elke keer hou ik toch de hoop dat van der garde iets moois laat zien maar valt de laatste tijd goed tegen

KVDracer

Citaat van: lsnoeren op 09 juni 2013 - 20:52:12
elke keer hou ik toch de hoop dat van der garde iets moois laat zien maar valt de laatste tijd goed tegen

Dat met Webber was niet echt iets moois of goeds. Wat mij opvalt is dat hij goed kan kwalificeren, goed kan starten en dan terug naar achter valt.

shelby

Opletten van der garde!!!!!!! Pannenkoek!

Gerard


lsnoeren

Citaat van: KVDracer op 09 juni 2013 - 20:54:02
Citaat van: lsnoeren op 09 juni 2013 - 20:52:12
elke keer hou ik toch de hoop dat van der garde iets moois laat zien maar valt de laatste tijd goed tegen

Dat met Webber was niet echt iets moois of goeds. Wat mij opvalt is dat hij goed kan kwalificeren, goed kan starten en dan terug naar achter valt.

ja idd, vooral starten kan hij erg goed!! maar misschien is hij op dat moment meer een kamikaza piloot want hij moet altijd erg snel de pit in;)

shelby

Volgens mij gaat Van der Garde voor de meeste pitstops van dit seizoen. Hij was alweer binnen.

lsnoeren

hij is ondertussen uitgevallen

edit: ohnee hij loopt gewoon drie rondes achter:) excuse

shelby


lsnoeren

weer schade!! wat heeft hij nu weer gedaan

shelby


Gerard

Tja, je moet wel ruimte laten Nico...  Giedo kon hier nergens anders heen dan op het gras ....

lsnoeren


0634

STerk hoor, Vettel. Al had ik het nog moeten zien als alonso dichtbij was gestart. Maar ja, gewoon goed van de Bulls.

Goed ook van Lewis, sterke race.

Super Seb

Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Waanzinnig!!!! Voor het vaderland!!! Der Sieg ist an üns!!!! ;-)
"Keep calm and ignore Multi-21....."