Round 7: Grand Prix Du Canada, Montreal

Gestart door Super Seb, 02 juni 2013 - 09:25:46

« vorige - volgende »

Zien we opnieuw een Mercedes winnen of toch.........

Alonso
Massa
Vettel
Webber
Kimi
Grosjean
Button
Perez
Rosberg
Hamilton

robbert

Citaat van: Kootje op 04 juni 2013 - 16:34:41
Citaat van: rafael25 op 04 juni 2013 - 16:12:19
Citaat van: Franky R. op 04 juni 2013 - 15:37:54
Ik zie liever Hamilton winnen, maar ben bang dat het toch Vettel wordt...Verdenk Red Bull ervan te 'sandbaggen' om sommige problemen met de Pirelli's.

Ik vrees bandenslijtage bij Mercedes, Ferrari, Red Bull en McLaren.........

Dus Kimi wint?

8)

inderdaad :D


Franky R.

Alleen wel een beetje vervelend voor Mol dat de BBC ook Canada live uitzend... :P

Jehoentelaar

Citaat van: rafael25 op 04 juni 2013 - 16:12:19
Citaat van: Franky R. op 04 juni 2013 - 15:37:54
Ik zie liever Hamilton winnen, maar ben bang dat het toch Vettel wordt...Verdenk Red Bull ervan te 'sandbaggen' om sommige problemen met de Pirelli's.

Ik vrees bandenslijtage bij Mercedes, Ferrari, Red Bull en McLaren.........
Ik denk dat alle teams daar in meer of mindere mate last van zullen hebben. ;)

0634

Mercedes niet natuurlijk. Die hebben getest.

Arthur

Citaat van: Kootje op 03 juni 2013 - 06:35:57
Zie ze liever rijden hoor. :P

Een flinke klapper [zonder letsel] mag ik ook graag zien [exploderende remschijven in Montreal]....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

jende

Dit is wel een hamilton baantje denk dat hij de kwalificatie wint.


Maikel0230

Gilles villeneuve is een baan die elk jaar anders is. Door constant laag op da baan te vernieuwen kent dit circuit elk jaar ander bandenslijtage (als de banen er al zelf niet voor zorgen). Dit is nooit echt een Red Bull of Ferrari circuit geweest. Maar met de wagen van dit jaar zie ik de scuderia hier als gevaarlijke concurent van Lotus. Wat mercedes hier gaat maken zal ontzettend bepalen of zij nu daadwerkelijk iets geleerd hebben bij die test.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Niels_

Ik zie Ferrari hier niet echt winnen. Het blijft een 'stratencircuit', als ik dan naar de pace van Ferrari in Monaco kijk... Verwacht Red Bull en Lotus vooraan.

robbert

Citaat van: Scuderia91 op 05 juni 2013 - 15:10:43
Ik zie Ferrari hier niet echt winnen. Het blijft een 'stratencircuit', als ik dan naar de pace van Ferrari in Monaco kijk... Verwacht Red Bull en Lotus vooraan.

ja ik denk ook dat ferrari het moeilijk zal krijgen om een podiuplaats te bemachtigen. Dit zal hier gaan tussen lotus en redbull

0634

Citaat van: Scuderia91 op 05 juni 2013 - 15:10:43
Ik zie Ferrari hier niet echt winnen. Het blijft een 'stratencircuit', als ik dan naar de pace van Ferrari in Monaco kijk... Verwacht Red Bull en Lotus vooraan.
Canada heeft hele anders specs dan Monaco. Ik heb eigenlijk het idee dat Ferrari het prima gaat doen. Beter nog dan Red Bull. Maar goed, het blijft koffiedik kijken.

Fabian

Ik ben het helemaal met Jeroen eens. Montréal is heel wat anders als Monaco. Denk dat Ferrari wel vooraan te vinden zal zijn.

gloudiesaurus

Ik kijk wel uit naar Montreal, een van mijn favoriete circuits op de kalender.
Canada staat vaak garant voor een mooie race  :)

Sowieso kun je er door het vele harde remmen voor de chicanes goed inhalen....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25