Round 7: Grand Prix Du Canada, Montreal

Gestart door Super Seb, 02 juni 2013 - 09:25:46

« vorige - volgende »

Zien we opnieuw een Mercedes winnen of toch.........

Alonso
Massa
Vettel
Webber
Kimi
Grosjean
Button
Perez
Rosberg
Hamilton

McLaren_über_alles

Citaat van: Maikel0230 op 09 juni 2013 - 22:24:46
Wat een DRS-feest was me dat zeg. Als Red Bull nog een keer over de banden durft klagen krijgen ze een schop onder hun kont van Hembrey.

Hadden duidelijk wel een punt natuurlijk. Door de koude temperaturen en aard van de baan konden de rijders eindelijk nog eens een volledige race door pushen (in plaats van als een bende mietjes in elke bocht te liften), en onmiddellijk zie je dan tot wat de RB écht in staat is...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

McLaren_über_alles

McLaren is ook duidelijk de juiste richting ingeslagen met hun updates. Staan intussen zesde in het constructeurklassement  :o
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Franky R.



Edwin90

'Gelukkig' een freak ongeval en geen rondvliegend debris ofzo. Anders krijgen we die andere discussie weer. Desalniettemin erg tragisch. Zonder die gasten geen autosport.

gloudiesaurus

Tragisch... gelukkig op TV niks van gezien.
Lijkt op knullig ongeluk...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Het eerste dodelijke ongeval voor een betrokkene sinds twaalf jaar (?). Heel sneu. Zonder marshalls is er geen autosport. RIP.

Fabian



rafael25


gloudiesaurus

Citaat van: rafael25 op 10 juni 2013 - 16:51:04


animatie hoe is gebeurde

Damn, wat een pech.
En dit moeten ook mensen op de tribunes gezien hebben... zonde..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Ongelooflijk .... is de F1 tegenwoordig zo veilig. Het lijkt wel of overal aan gedacht is, en dan gebeurt er zoiets. Hoezo domme pech zeg.

R.I.P.

Franky R.

#147
Citaat van: gloudiesaurus op 10 juni 2013 - 16:54:10
Citaat van: rafael25 op 10 juni 2013 - 16:51:04


animatie hoe is gebeurde

Damn, wat een pech.
En dit moeten ook mensen op de tribunes gezien hebben... zonde..
Het clipje schept duidelijkheid, maar ik vond het in eerste instantie nogal vreemd dat die man struikelde...Hetgeen mij doet denken aan deze figuur. Ik heb de foto's van het gebeuren gezien, en er lijkt een gelijkenis te zijn qua postuur.



0634


gloudiesaurus

Marshall zijn blijft nu eenmaal niet zonde risico, maar dit is gewoon een noodlottig ongeval...
Enige wat die man niet had moeten doen was onder die auto duiken zonder eerst een seintje te geven... misschien kan men hier iets van leren voor de toekomst.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is